Tarvitsisin neuvoja partakoneen ostoon joululahjaksi.
Mieheni käyttää tällä hetkellä partahöylää parran ajoon ja iho on todella ärtynyt tämän jälkeen.
Onko sellaista partakonetta olemassa, joka jättää lyhyen sängen, jos niin haluaa. Partakoneen pitäisi myös toimia suihkussa.
Olisin kiitollinen vinkeistä!
Millainen partakone
4
2069
Vastaukset
- lukuisten
kokeilujen jälkeen luovuin kokonaan sähkökoneesta! käsihöylää olen käyttänyt gilette mach3, mutta se vaahto muuttui geeliksi, joita löytyy gileteltä monenlaista ja on vielä riitoisaa tuo geeli oli ratkaiseva, kun vaihdoin vaahdon siihen, eikä ole aamulla turpa punainen , kuten ennen oli
- Vastaaja12
Sanoisin, että unohda sähkökone. Höylä on lopputuloksen kannalta ehdottomasti paras. Itselläni ero höylän ja sähkökoneen lopputuloksen välillä on mielestäni lähes yhden päivän parransänki. Kannattaa katsoa, että vaihtaa höylän terät riittävän usein ja käyttää ajon jälkeen after shavea mieluiten balsamin muodossa. Kannattaa myös kokeilla erilaisia partavaahtoja ja geelejä. Itse olen hyväksi havainnut edullisen Ruotsissa valmistetun daily partavaahdon. Myös kosteusvoiteita kannattaa käyttää, vaikka ennen ajoakin.
- TuplaGillette
Varsinainen partakone ei tosiaan osaa leikata oikein hyvää jälkeä ihoystävällisesti, ja pulisonkien ja parran rajaamisen voi unohtaa saman tien, koska ilman höylää saa aikaan vaan katastrofin..
Itse käytän Gillette Mach 3:a leuan alle ja poskiin, koska leveä kolmiteräinen höylä ajaa tehokkaasti karvat pois.
Nenän alla ylähuulessa käytän Gillette Sensor Exceliä, jossa on kapea kaksiteräinen höylä kääntyvällä päällä (toisin kuin normi Sensorissa, joka ei käänny). Mach 3:lla oli täysin mahdotonta ajaa järkevästi tuota aluetta, mutta Sensor Excelillä sujuu helposti, samoin kuin pulisonkien ja leukaparran rajaus sujuu nätisti.
Itse siis suosittelisin ostamaan nuo kaksi Gilletten mainittua mallia, kyllä se varmaan jommalla kummalla saa hommat hoideltua, jos ei halua käyttää molempia rinnan, mikä minusta on paras vaihtoehto. - ppq
Kone, jolla saa pienen sängen, niin on tietysti trimmeri. Sellainen mikä on rajaimella varustettu. Mutta tuskin senkään käyttö suihkussa on kovin suositeltavaa.. O_o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645110Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362319- 2562303
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662277Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191494Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191428Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49998- 89986
- 66917
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12909