Korkeakoulututkinto työn ohessa...

valmis!

Onko palstalla muita kohtalotovereita, joiden valmistumisella ei ole ollut vaikutusta palkkanauhan sisältöön?

Se on hienoa, kun luvataan alunperin "tukea opiskeluja", mutta kun sen aika olisi, ei mitään tapahdu neuvotteluista huolimatta.

Etsin uutta, nykyistä koulutustani vastaavaa, duunia. Pitäkööt tai jättäkööt pitämättä katteettomat lupauksensa.

8

2314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt melko hyväpalkkainen

      Sain joskus valmistuttuani kokonaisen 150 markkaa lisää liksaa kuussa, ja uusi palkkani oli vähemmän mitä firma maksoi uusille rekryyteille. Kävin sen jälkeen muutaman kurssin työnantajan laskuun ja menin muualle töihin. Silloin liksa sitten nousikin ihan hyvin.

    • kohtalotoveri

      Minulla on samanlainen tilanne meneillään. En tosin ihan vielä ole valmistunut, mutta valmista tulee kuitenkin tässä jouluun mennessä.

      Pelkään ja oikeastaan tiedänkin, ettei sillä tule olemaan työni tai palkan kannalta mitään merkitystä. Kaikenlaista sanahelinää olen kyllä saanut kuulla jo pitkään, mutta nyt kun alkaisi olla tekojen aika, ei tapahdu mitään. Saavutustani ylistetään, kehuja kehujen perään, mutta kuitenkaan mitään todellista ei tapahdu.

      Tämän vuoksi inhoan työtäni. Jokainen työpäivä on turhauttava, ahdistava ja masentava koulutusta vastaamattoman paskahomman parissa. Olen syvästi pettynyt ja tunnen, ettei minua arvosteta. Aamuisin vituttaa lähteä töihin ja iltaisin tulen kotiin niin pahalla mielellä, etten jaksa tehdä mitään. Näin aika kuluu päivästä ja viikosta toiseen.

      Valmistumisestakaan en jaksa iloita, kun tuntuu, ettei sillä ole mitään merkitystä. Toisaalta jonkinlainen reippaus olisi säilytettävä, koska periksi en aio antaa. Hankin sen koulutusta vastaavan työpaikan, vaikka mikä olisi!

      • miksi valmistutte

        vähän samassa jamassa tulevaisuudessa


    • sain

      kukkakimpun!! kiitos ja näkemiin...

      • sta

        ei muuta kuin kiitos harjoittelupaikasta ja näkemiin.


    • keino

      on etsiä uusi duuni, niin minä tein. En olisi ikinä saanut entiseltä työnantajaltani sellaista palkkaa mitä uudessa paikassa maksetaan. Sinällään hölmöä, että juuri entisessä paikassa saamani asiantuntemukseni vuoksi minut otettiin nykyiseen duuniini. Hiukan nauratti, kun entinen pomo yritti lähtöilmoituksen tehdessäni hyvitellä että jos sittenkin tulisit takaisin. Lupasin ajatella asiaa - ihan sama juttu kuin hän lupasi ajatella minun palkankorotustani :)

    • DEEPER GREEN

      Eihän nykyajan työnantajat tue koulutusta minulle melkein tuli potkut koska halusin kehittää itseäni ylemmällä ammattikorkeakoulussa biotieteen lisäopopintoja käydessä kyse ei ole avoin koulu joten siihen vaaditaan 3 vuoden opistotasoinen tutkinto ennen kuin pääsee sisälle.
      Ikävää että tämänkaltaisia muitakin firmoja löytyy kun tyhmyys jää sisään ja äly lentää ulos portista.
      Mikä nykyajan työnantajia vaivaa ?
      Jouduin ensin tappelemaan siitä että ehdin STAADIAAN sanoin meneväni kouluun ja sovin työajoista.
      Niinpä he tarjosivat puolikasta päivää myös työsopimuksessa mainitaan valmius kahteen vuoroon joten koulu ei tule kyseeseen .
      Mutta kävin Bioformaatiikan ja muitakin oppi aineita tuntimäärältään niin että sain läsnä olo todistuksen.
      Nyt kun ei ole kiire kouluun sanotaan ei tarvitse tehdä kahta vuoroa !
      T:Marko

    • fessdfsdfsd

      Oli oikein ehot töihinpääsyn kannalta että olen jatko-opiskelija ja kuinka ura siitä etenee. Sitten sain opinnot loppuun, mutta palkkaan se ei vaikuttanut ja urakaan ei edennyt. Ottais vittu loparit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe