Onko palstalla muita kohtalotovereita, joiden valmistumisella ei ole ollut vaikutusta palkkanauhan sisältöön?
Se on hienoa, kun luvataan alunperin "tukea opiskeluja", mutta kun sen aika olisi, ei mitään tapahdu neuvotteluista huolimatta.
Etsin uutta, nykyistä koulutustani vastaavaa, duunia. Pitäkööt tai jättäkööt pitämättä katteettomat lupauksensa.
Korkeakoulututkinto työn ohessa...
8
2319
Vastaukset
- Nyt melko hyväpalkkainen
Sain joskus valmistuttuani kokonaisen 150 markkaa lisää liksaa kuussa, ja uusi palkkani oli vähemmän mitä firma maksoi uusille rekryyteille. Kävin sen jälkeen muutaman kurssin työnantajan laskuun ja menin muualle töihin. Silloin liksa sitten nousikin ihan hyvin.
- kohtalotoveri
Minulla on samanlainen tilanne meneillään. En tosin ihan vielä ole valmistunut, mutta valmista tulee kuitenkin tässä jouluun mennessä.
Pelkään ja oikeastaan tiedänkin, ettei sillä tule olemaan työni tai palkan kannalta mitään merkitystä. Kaikenlaista sanahelinää olen kyllä saanut kuulla jo pitkään, mutta nyt kun alkaisi olla tekojen aika, ei tapahdu mitään. Saavutustani ylistetään, kehuja kehujen perään, mutta kuitenkaan mitään todellista ei tapahdu.
Tämän vuoksi inhoan työtäni. Jokainen työpäivä on turhauttava, ahdistava ja masentava koulutusta vastaamattoman paskahomman parissa. Olen syvästi pettynyt ja tunnen, ettei minua arvosteta. Aamuisin vituttaa lähteä töihin ja iltaisin tulen kotiin niin pahalla mielellä, etten jaksa tehdä mitään. Näin aika kuluu päivästä ja viikosta toiseen.
Valmistumisestakaan en jaksa iloita, kun tuntuu, ettei sillä ole mitään merkitystä. Toisaalta jonkinlainen reippaus olisi säilytettävä, koska periksi en aio antaa. Hankin sen koulutusta vastaavan työpaikan, vaikka mikä olisi!- miksi valmistutte
vähän samassa jamassa tulevaisuudessa
- sain
kukkakimpun!! kiitos ja näkemiin...
- sta
ei muuta kuin kiitos harjoittelupaikasta ja näkemiin.
- keino
on etsiä uusi duuni, niin minä tein. En olisi ikinä saanut entiseltä työnantajaltani sellaista palkkaa mitä uudessa paikassa maksetaan. Sinällään hölmöä, että juuri entisessä paikassa saamani asiantuntemukseni vuoksi minut otettiin nykyiseen duuniini. Hiukan nauratti, kun entinen pomo yritti lähtöilmoituksen tehdessäni hyvitellä että jos sittenkin tulisit takaisin. Lupasin ajatella asiaa - ihan sama juttu kuin hän lupasi ajatella minun palkankorotustani :)
- DEEPER GREEN
Eihän nykyajan työnantajat tue koulutusta minulle melkein tuli potkut koska halusin kehittää itseäni ylemmällä ammattikorkeakoulussa biotieteen lisäopopintoja käydessä kyse ei ole avoin koulu joten siihen vaaditaan 3 vuoden opistotasoinen tutkinto ennen kuin pääsee sisälle.
Ikävää että tämänkaltaisia muitakin firmoja löytyy kun tyhmyys jää sisään ja äly lentää ulos portista.
Mikä nykyajan työnantajia vaivaa ?
Jouduin ensin tappelemaan siitä että ehdin STAADIAAN sanoin meneväni kouluun ja sovin työajoista.
Niinpä he tarjosivat puolikasta päivää myös työsopimuksessa mainitaan valmius kahteen vuoroon joten koulu ei tule kyseeseen .
Mutta kävin Bioformaatiikan ja muitakin oppi aineita tuntimäärältään niin että sain läsnä olo todistuksen.
Nyt kun ei ole kiire kouluun sanotaan ei tarvitse tehdä kahta vuoroa !
T:Marko - fessdfsdfsd
Oli oikein ehot töihinpääsyn kannalta että olen jatko-opiskelija ja kuinka ura siitä etenee. Sitten sain opinnot loppuun, mutta palkkaan se ei vaikuttanut ja urakaan ei edennyt. Ottais vittu loparit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423