Korkeakoulututkinto työn ohessa...

valmis!

Onko palstalla muita kohtalotovereita, joiden valmistumisella ei ole ollut vaikutusta palkkanauhan sisältöön?

Se on hienoa, kun luvataan alunperin "tukea opiskeluja", mutta kun sen aika olisi, ei mitään tapahdu neuvotteluista huolimatta.

Etsin uutta, nykyistä koulutustani vastaavaa, duunia. Pitäkööt tai jättäkööt pitämättä katteettomat lupauksensa.

8

2338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt melko hyväpalkkainen

Sain joskus valmistuttuani kokonaisen 150 markkaa lisää liksaa kuussa, ja uusi palkkani oli vähemmän mitä firma maksoi uusille rekryyteille. Kävin sen jälkeen muutaman kurssin työnantajan laskuun ja menin muualle töihin. Silloin liksa sitten nousikin ihan hyvin.

• kohtalotoveri

Minulla on samanlainen tilanne meneillään. En tosin ihan vielä ole valmistunut, mutta valmista tulee kuitenkin tässä jouluun mennessä.

Pelkään ja oikeastaan tiedänkin, ettei sillä tule olemaan työni tai palkan kannalta mitään merkitystä. Kaikenlaista sanahelinää olen kyllä saanut kuulla jo pitkään, mutta nyt kun alkaisi olla tekojen aika, ei tapahdu mitään. Saavutustani ylistetään, kehuja kehujen perään, mutta kuitenkaan mitään todellista ei tapahdu.

Tämän vuoksi inhoan työtäni. Jokainen työpäivä on turhauttava, ahdistava ja masentava koulutusta vastaamattoman paskahomman parissa. Olen syvästi pettynyt ja tunnen, ettei minua arvosteta. Aamuisin vituttaa lähteä töihin ja iltaisin tulen kotiin niin pahalla mielellä, etten jaksa tehdä mitään. Näin aika kuluu päivästä ja viikosta toiseen.

Valmistumisestakaan en jaksa iloita, kun tuntuu, ettei sillä ole mitään merkitystä. Toisaalta jonkinlainen reippaus olisi säilytettävä, koska periksi en aio antaa. Hankin sen koulutusta vastaavan työpaikan, vaikka mikä olisi!

• miksi valmistutte

vähän samassa jamassa tulevaisuudessa

• sain

kukkakimpun!! kiitos ja näkemiin...

• sta

ei muuta kuin kiitos harjoittelupaikasta ja näkemiin.

• keino

on etsiä uusi duuni, niin minä tein. En olisi ikinä saanut entiseltä työnantajaltani sellaista palkkaa mitä uudessa paikassa maksetaan. Sinällään hölmöä, että juuri entisessä paikassa saamani asiantuntemukseni vuoksi minut otettiin nykyiseen duuniini. Hiukan nauratti, kun entinen pomo yritti lähtöilmoituksen tehdessäni hyvitellä että jos sittenkin tulisit takaisin. Lupasin ajatella asiaa - ihan sama juttu kuin hän lupasi ajatella minun palkankorotustani :)

• DEEPER GREEN

Eihän nykyajan työnantajat tue koulutusta minulle melkein tuli potkut koska halusin kehittää itseäni ylemmällä ammattikorkeakoulussa biotieteen lisäopopintoja käydessä kyse ei ole avoin koulu joten siihen vaaditaan 3 vuoden opistotasoinen tutkinto ennen kuin pääsee sisälle.
      Ikävää että tämänkaltaisia muitakin firmoja löytyy kun tyhmyys jää sisään ja äly lentää ulos portista.
      Mikä nykyajan työnantajia vaivaa ?
      Jouduin ensin tappelemaan siitä että ehdin STAADIAAN sanoin meneväni kouluun ja sovin työajoista.
      Niinpä he tarjosivat puolikasta päivää myös työsopimuksessa mainitaan valmius kahteen vuoroon joten koulu ei tule kyseeseen .
      Mutta kävin Bioformaatiikan ja muitakin oppi aineita tuntimäärältään niin että sain läsnä olo todistuksen.
      Nyt kun ei ole kiire kouluun sanotaan ei tarvitse tehdä kahta vuoroa !
      T:Marko

• fessdfsdfsd

Oli oikein ehot töihinpääsyn kannalta että olen jatko-opiskelija ja kuinka ura siitä etenee. Sitten sain opinnot loppuun, mutta palkkaan se ei vaikuttanut ja urakaan ei edennyt. Ottais vittu loparit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      122
      5907
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      510
      2016
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      26
      1346
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1253
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1113
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1015
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      981
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      65
      921
    9. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      59
      905
    10. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      24
      904
    Aihe