Kysymys: miksi Jumala on parempi kaveri kuin Joulupukki?
Vastaus: Joulupukille täytyy olla kiltti koko vuoden, Jumalalle riittää pikainen uskontunnustus kuolinvuoteella.
Jumala vs. Joulupukki
18
964
Vastaukset
- absurdisti
Oletko kuullut että joku olisi OIKEASTI saanut risuja joulupukilta?
- Olen saanut
Rakas siskoni antoi. Joulu ei muuten ole mitään ilman kunnon pilalahjoja! Naurattaa jo valmiiksi, kun ajattelen, että mitähän seuraavana jouluna tulee...
- siis....
Olen saanut kirjoitti:
Rakas siskoni antoi. Joulu ei muuten ole mitään ilman kunnon pilalahjoja! Naurattaa jo valmiiksi, kun ajattelen, että mitähän seuraavana jouluna tulee...
JOULUPUKKI antoi, sehän ne lahjat antaa...
- Uskontorajoitteinen
on esitetty täsmälleen yhtä pätevät perusteet kuin Jumalankin olemassaololle. Eri asia kuka pitää niitä oikeasti pätevinä.
- Uskikset Ei Vaan Osaa
Jumalalla ja joulupukilla on se ero, että joulupukista on luotettavia näköhavaintoja.
se oikea pukki? Täälläkin joulunavauksessa pukkeja vilisti siellä sun täällä. Kuinkas selität lapselle?
- Elwen
purje kirjoitti:
se oikea pukki? Täälläkin joulunavauksessa pukkeja vilisti siellä sun täällä. Kuinkas selität lapselle?
niin isosisareni selitti, että vain yksi joulupukki on oikea ja muut ovat valepukkeja.
Sellaisen selityksen olen tavannut toisessakin yhteydessä. - ***
purje kirjoitti:
se oikea pukki? Täälläkin joulunavauksessa pukkeja vilisti siellä sun täällä. Kuinkas selität lapselle?
se oikea Jumala? Tässä maailmassa kun niitä jumalia vilisee jos jonkinlaista, ja jokaisen jotkut väittävät olevan se ainoa oikea. Kuinkas selität lapselle, fiksuista aikuisista nyt puhumattakaan?
*** kirjoitti:
se oikea Jumala? Tässä maailmassa kun niitä jumalia vilisee jos jonkinlaista, ja jokaisen jotkut väittävät olevan se ainoa oikea. Kuinkas selität lapselle, fiksuista aikuisista nyt puhumattakaan?
se oikea, joka vastaa rukouksiin. On turvallista suositella häntä fiksuille lapsille ja aikuisille.
- J.Pukki
*** kirjoitti:
se oikea Jumala? Tässä maailmassa kun niitä jumalia vilisee jos jonkinlaista, ja jokaisen jotkut väittävät olevan se ainoa oikea. Kuinkas selität lapselle, fiksuista aikuisista nyt puhumattakaan?
Oman lahkon jumala on se oikea aivan kuten se oikea joulupukki on se joka antaa parhaimmat lahjat.
- roskakuski
on lahjoja. ; )
sen tiedät? Tunnetko Jumalaa niin hyvin, että hän olisi sinulle tuon kertonut?
- blackmagicwoman
kun jonkun huumorintaju loppui kesken. Jatketaanpa raamatullisella linjalla.
Jumala sanoi: -Tulkoon valkeus, ja valkeus tuli.
Saatana sanoi: -Tulkoon pimeys, ja pimeys tuli.
Pyhä Pietari huusi: -Älkää räpsytelkö niitä valoja siellä! blackmagicwoman kirjoitti:
kun jonkun huumorintaju loppui kesken. Jatketaanpa raamatullisella linjalla.
Jumala sanoi: -Tulkoon valkeus, ja valkeus tuli.
Saatana sanoi: -Tulkoon pimeys, ja pimeys tuli.
Pyhä Pietari huusi: -Älkää räpsytelkö niitä valoja siellä!nauraa, se parhaiten nauraa :DDD
purje kirjoitti:
nauraa, se parhaiten nauraa :DDD
se parhaiten nauraa.
Harhainen kuuppa joka on luonut jumalan omaksi mielikuvituskaverikseen, naurattaa kaveria itseään, muilta irtoaa korkeintaan säälinsekaista myötätuntoa.
- peri(n)uskoton
Joulupukki ei ole omissa kirjoituksissaan (kait) tunnustanut tehneensä joukkomurhia. Lahjojakin on antanut, sen voin todistaa. Uskovakaan ei tiedä riittääkö tuo uskontunnustus kuolinvuoteella, ja mitä sitten saa taivaassa lahjaksi. Muuta kuin harppua ja ylistyslauluja nyt ainakin pari miljoonaa vuotta ikuisuuden aluksi...
Näkisin asian niin, että koska Joulupukki on hyvin vanha, kuten raamatun patriarkatkin olivat, niin pukki on kaikkien meidän suomalaisten kantaisä. Kaikki muu tutkimus suomalaisten alkuperästä on väärää profetiaa, johon uskominen johtaa ikuiseen jääkauteen, jossa sielut joutuvat palelemaan karmeiden vilunväristysten horkassa. Ainakin saunan lämmitykseen asti:) - KKKKKKKKKKKKK
HYVÄ VIZI MUTTA HUONO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423