Jumala vs. Joulupukki

blackmagicwoman

Kysymys: miksi Jumala on parempi kaveri kuin Joulupukki?

Vastaus: Joulupukille täytyy olla kiltti koko vuoden, Jumalalle riittää pikainen uskontunnustus kuolinvuoteella.

18

964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • absurdisti

      Oletko kuullut että joku olisi OIKEASTI saanut risuja joulupukilta?

      • Olen saanut

        Rakas siskoni antoi. Joulu ei muuten ole mitään ilman kunnon pilalahjoja! Naurattaa jo valmiiksi, kun ajattelen, että mitähän seuraavana jouluna tulee...


      • siis....
        Olen saanut kirjoitti:

        Rakas siskoni antoi. Joulu ei muuten ole mitään ilman kunnon pilalahjoja! Naurattaa jo valmiiksi, kun ajattelen, että mitähän seuraavana jouluna tulee...

        JOULUPUKKI antoi, sehän ne lahjat antaa...


      • Uskontorajoitteinen

        on esitetty täsmälleen yhtä pätevät perusteet kuin Jumalankin olemassaololle. Eri asia kuka pitää niitä oikeasti pätevinä.


    • Uskikset Ei Vaan Osaa

      Jumalalla ja joulupukilla on se ero, että joulupukista on luotettavia näköhavaintoja.

      • se oikea pukki? Täälläkin joulunavauksessa pukkeja vilisti siellä sun täällä. Kuinkas selität lapselle?


      • Elwen
        purje kirjoitti:

        se oikea pukki? Täälläkin joulunavauksessa pukkeja vilisti siellä sun täällä. Kuinkas selität lapselle?

        niin isosisareni selitti, että vain yksi joulupukki on oikea ja muut ovat valepukkeja.
        Sellaisen selityksen olen tavannut toisessakin yhteydessä.


      • ***
        purje kirjoitti:

        se oikea pukki? Täälläkin joulunavauksessa pukkeja vilisti siellä sun täällä. Kuinkas selität lapselle?

        se oikea Jumala? Tässä maailmassa kun niitä jumalia vilisee jos jonkinlaista, ja jokaisen jotkut väittävät olevan se ainoa oikea. Kuinkas selität lapselle, fiksuista aikuisista nyt puhumattakaan?


      • *** kirjoitti:

        se oikea Jumala? Tässä maailmassa kun niitä jumalia vilisee jos jonkinlaista, ja jokaisen jotkut väittävät olevan se ainoa oikea. Kuinkas selität lapselle, fiksuista aikuisista nyt puhumattakaan?

        se oikea, joka vastaa rukouksiin. On turvallista suositella häntä fiksuille lapsille ja aikuisille.


      • J.Pukki
        *** kirjoitti:

        se oikea Jumala? Tässä maailmassa kun niitä jumalia vilisee jos jonkinlaista, ja jokaisen jotkut väittävät olevan se ainoa oikea. Kuinkas selität lapselle, fiksuista aikuisista nyt puhumattakaan?

        Oman lahkon jumala on se oikea aivan kuten se oikea joulupukki on se joka antaa parhaimmat lahjat.


    • roskakuski

      on lahjoja. ; )

    • sen tiedät? Tunnetko Jumalaa niin hyvin, että hän olisi sinulle tuon kertonut?

      • blackmagicwoman

        kun jonkun huumorintaju loppui kesken. Jatketaanpa raamatullisella linjalla.

        Jumala sanoi: -Tulkoon valkeus, ja valkeus tuli.
        Saatana sanoi: -Tulkoon pimeys, ja pimeys tuli.
        Pyhä Pietari huusi: -Älkää räpsytelkö niitä valoja siellä!


      • blackmagicwoman kirjoitti:

        kun jonkun huumorintaju loppui kesken. Jatketaanpa raamatullisella linjalla.

        Jumala sanoi: -Tulkoon valkeus, ja valkeus tuli.
        Saatana sanoi: -Tulkoon pimeys, ja pimeys tuli.
        Pyhä Pietari huusi: -Älkää räpsytelkö niitä valoja siellä!

        nauraa, se parhaiten nauraa :DDD


      • purje kirjoitti:

        nauraa, se parhaiten nauraa :DDD

        se parhaiten nauraa.

        Harhainen kuuppa joka on luonut jumalan omaksi mielikuvituskaverikseen, naurattaa kaveria itseään, muilta irtoaa korkeintaan säälinsekaista myötätuntoa.


    • peri(n)uskoton

      Joulupukki ei ole omissa kirjoituksissaan (kait) tunnustanut tehneensä joukkomurhia. Lahjojakin on antanut, sen voin todistaa. Uskovakaan ei tiedä riittääkö tuo uskontunnustus kuolinvuoteella, ja mitä sitten saa taivaassa lahjaksi. Muuta kuin harppua ja ylistyslauluja nyt ainakin pari miljoonaa vuotta ikuisuuden aluksi...

      Näkisin asian niin, että koska Joulupukki on hyvin vanha, kuten raamatun patriarkatkin olivat, niin pukki on kaikkien meidän suomalaisten kantaisä. Kaikki muu tutkimus suomalaisten alkuperästä on väärää profetiaa, johon uskominen johtaa ikuiseen jääkauteen, jossa sielut joutuvat palelemaan karmeiden vilunväristysten horkassa. Ainakin saunan lämmitykseen asti:)

    • KKKKKKKKKKKKK

      HYVÄ VIZI MUTTA HUONO!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      22
      502
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      452
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      17
      423
    Aihe