Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sadismi

en tajua

Rakastuin sadistiin. En siis tiennyt, että se on sadisti, sadismi ilmeni vasta jälkikäteen. Nautti valtapeleistä ja nöyryyttämisestä & manipuloinnista. Se oli kuvottavaa, tosi vastenmielistä. Onneksi meillä ei ollut seksisuhdetta, mut pelkkä rakastuminenkin oli tosi rankkaa.
Se äijä oli ihan täpinöissään, tärisi suunnilleen innosta aina, kun minä väänsin itkua, että haluan tappaa itseni (oltiin molemmat varattuja ja vaikkei suhdetta ollutkaan, tunsin suurta syyllisyyttä siitä, että olin hänen rakastunut). Kertokaa omia kokemuksianne aiheesta. Vaikka te kuvottavat sadistitkin, mikäs siinä. Haluaisin ymmärtää, miten jollain voi stondata, kun toinen on hädissään.

20

7874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä...

      tilaa...

      • kommentoin

        hei bozo, ihminenhän just kertoi joutuneensa sadistin uhriksi tahtomattaan. ei vaikuttanut tyypiltä, joka ois sen tilannut. eli jos sulla ei ole muuta sanottavaa, niin ole hiljaa. hyi hitto!


      • saa... :)
        kommentoin kirjoitti:

        hei bozo, ihminenhän just kertoi joutuneensa sadistin uhriksi tahtomattaan. ei vaikuttanut tyypiltä, joka ois sen tilannut. eli jos sulla ei ole muuta sanottavaa, niin ole hiljaa. hyi hitto!

        mitä tilaa :)


      • xyzabc
        saa... :) kirjoitti:

        mitä tilaa :)

        tilata rusinan kokoiset aivot ;)


      • kysyn tyhmiä
        xyzabc kirjoitti:

        tilata rusinan kokoiset aivot ;)

        mut noi hymiöt teidän kahden viestien perässä ei oikein sovi tekstin sävyyn...


      • en tajua
        kysyn tyhmiä kirjoitti:

        mut noi hymiöt teidän kahden viestien perässä ei oikein sovi tekstin sävyyn...

        Taitaa tämä olla täysin väärä foorumi keskustelulle. En ymmärrä ihmisten motiiveja, miksi vastata ollenkaan, jos on vain rumaa sanottavaa, herra/neiti "sitä saa mitä tilaa". Lähinnä surullista ja säälittävää.


      • SadoMaso
        en tajua kirjoitti:

        Taitaa tämä olla täysin väärä foorumi keskustelulle. En ymmärrä ihmisten motiiveja, miksi vastata ollenkaan, jos on vain rumaa sanottavaa, herra/neiti "sitä saa mitä tilaa". Lähinnä surullista ja säälittävää.

        Niin...

        Pitäisikö alkaa sääliä? Opitko edes mitään? Vai joko olet löytönyt uuden sadiitin?

        Mieti siis miksi tilaat mitä tilaat, äläkä esitä uhria!!!


      • :P

        ehta sadisti!


    • Sadistiherra

      Teen aiheesta tutkielmaa ja löysin tämmöisen vanhan keskustelun. Vastailen tähän ajankulukseni. Itse tiedän sadistisia leikkejä yli 20 vuotta leikkineenä että mikä ero on sadistilla ja sadistilla. Olen sadisti ja nautin fyysisestä ja psyykkisestä satuttamisesta. Todella monet naiset haaveilevat tilanteesta, missä heidät alistetaan valtaan... otetaan rajusti. Ja se EI tarkoita sitä, että heitä oikeasti lintattaisi maanrakoon ja halvennettaisi... siis satuttettaisi ihoa syvemmältä. Tämä salainen haave saattaa ajaa joitakin naisia toinen toistaan kamalampien miesten seuraan. Tuo valta ja vaara alistumisesta pelottaa, kammoksuttaa...... ja kiihottaa mieltä. Eli tavallaan saa, mitä tilaa, tosin kysymyksen asettaja ei varmastikaan ole halunnut sellaista kohtelua joka raapii ja raastaa tunteita ja rikkoo itsetuntoa. En luokittelisi jutussa esiintynyttä miestä sadistiksi, koska tuollainen käytös loukkaa sadistien mainetta.. luokittelisin hänet läpipas****ksi.

      • peliin

        Hienoa että edes joku täällä osaa vastata kysyjälle asiallisesti... Ei todellakaan ole kyse ansaitusta asiasta, ei mikään oikeuta toisen täydellistä murskaamista ja vieläpä siitä nauttimista. Seksuaalinen sadismi on sitten asia erikseen, eikä siinä ole mitään pahaa, kuten Sadistiherra mainitsi. :)

        Pyysit sadistin näkökulmaa, joten sellaisen saat. Tuohduin jokin aika sitten kumppanilleni ja loukkaannuttuani verisesti koin "oikeudekseni" lintata raukan maanrakoon. Sitten selvisikin,ettei hän loukkauksellaan ollut tarkoittanut ylenkatsoa ja halventaa...Terveet ihmiset ilmeisestisuuttuessaan tuntevat säälin pistoksen ja lopettavat, itselläni se tulee vasta jälkikäteen itsetuhon merkeissä-toisten "oikeutetulla" murskaamisella mässäilevä ansaitsee tulla murskatuksi. Kumppanin paras kosto oli antaa anteeksi ja olla alentumatta tasolleni, jokseenkin ihailtavaa käytöstä.

        En ole sadisti, joka hakemalla hakee tuhottavia ihmisiä himon sammuttamiseksi. Varmasti tällaisiakin on ja jollaiseen aiheen aloittaja luultavasti törmäsi. Sadistiksi lasken itseni kostonhimon, nautinnon ja empatiakyvyn heikkouden takia. Varmasti tavallisetkin ihmiset tahtovat toisinaan kostaa, mutta ero on myös tekoihin suhtautumisen kohdalla. Siinä missä terve ihminen halveksuu, sadisti ihailee julmuutta. Koen huvittavaa ylpeyttä julmuudestani, ja se saa minut vihaamaan itseäni, sillä en halveksu mitään niin paljon kuin halua satuttaa sekä muiden ylenkatsomista. Ironista. Ratkaisu olisi opetella itsehillintää; sadistin ja terveen erottaa se, että terve jättää alhaisimmat halunsa ajatuksen tasolle.

        Vinkkinä: Sadistin provosointiin ei kannata ryhtyä, sillä kunnianloukkaus johtaa sadistille nautinnolliseen kissa ja hiiri-leikkiin jonka päämääränä on toisen murskaaminen. Sadistia ei siis oikeastaan voi loukata eikä hänelle voi kostaa muuten kuin asettumalla hänen yläpuolelleen. Uskoisin että aiheen aloittajalle ei tuota vaikeuksia olla hyväksikäyttäjääsi parempi ihminen.


      • 12
        peliin kirjoitti:

        Hienoa että edes joku täällä osaa vastata kysyjälle asiallisesti... Ei todellakaan ole kyse ansaitusta asiasta, ei mikään oikeuta toisen täydellistä murskaamista ja vieläpä siitä nauttimista. Seksuaalinen sadismi on sitten asia erikseen, eikä siinä ole mitään pahaa, kuten Sadistiherra mainitsi. :)

        Pyysit sadistin näkökulmaa, joten sellaisen saat. Tuohduin jokin aika sitten kumppanilleni ja loukkaannuttuani verisesti koin "oikeudekseni" lintata raukan maanrakoon. Sitten selvisikin,ettei hän loukkauksellaan ollut tarkoittanut ylenkatsoa ja halventaa...Terveet ihmiset ilmeisestisuuttuessaan tuntevat säälin pistoksen ja lopettavat, itselläni se tulee vasta jälkikäteen itsetuhon merkeissä-toisten "oikeutetulla" murskaamisella mässäilevä ansaitsee tulla murskatuksi. Kumppanin paras kosto oli antaa anteeksi ja olla alentumatta tasolleni, jokseenkin ihailtavaa käytöstä.

        En ole sadisti, joka hakemalla hakee tuhottavia ihmisiä himon sammuttamiseksi. Varmasti tällaisiakin on ja jollaiseen aiheen aloittaja luultavasti törmäsi. Sadistiksi lasken itseni kostonhimon, nautinnon ja empatiakyvyn heikkouden takia. Varmasti tavallisetkin ihmiset tahtovat toisinaan kostaa, mutta ero on myös tekoihin suhtautumisen kohdalla. Siinä missä terve ihminen halveksuu, sadisti ihailee julmuutta. Koen huvittavaa ylpeyttä julmuudestani, ja se saa minut vihaamaan itseäni, sillä en halveksu mitään niin paljon kuin halua satuttaa sekä muiden ylenkatsomista. Ironista. Ratkaisu olisi opetella itsehillintää; sadistin ja terveen erottaa se, että terve jättää alhaisimmat halunsa ajatuksen tasolle.

        Vinkkinä: Sadistin provosointiin ei kannata ryhtyä, sillä kunnianloukkaus johtaa sadistille nautinnolliseen kissa ja hiiri-leikkiin jonka päämääränä on toisen murskaaminen. Sadistia ei siis oikeastaan voi loukata eikä hänelle voi kostaa muuten kuin asettumalla hänen yläpuolelleen. Uskoisin että aiheen aloittajalle ei tuota vaikeuksia olla hyväksikäyttäjääsi parempi ihminen.

        Olisin kysynyt, minkälainen lapsuus sadistilla on ollut? Mietin vain, oliko eräs mies sadisti vai mikä. Tuo menee jotenkin valtapelialueelle ja se on tavallaan sairasta ja tavallaan hyväksyttävää. Toinen saa nautintoa toisen nöyryyttämisestä ja toinen mahdollisesti kokee siitä tyydytystä.


      • Piiskattu nainen

        Niin...kai se perinteisesti menee niin, että sadisti saa nautintoa tuosta alistamisesta, kumppanin hallitsemisen tunteesta. Minulla on asiaan näkökulmaa masokistisen alistuvasta osastani kun itse nautin piiskattuna olemisesta, itken ja anelen ja silti saan nautintoa tästä. Pelkään kun tiedän saavani piiskaa tai remmiä...silti olen jo valmiiksi kiihottunut kun mieheni irroittelee vyötään tai käskee noutamaan piiskan ja tiedän saavani kohta käsittelyn. Mieheni piiskaa/remmittää minua säännöllisesti....olemme vapaaehtoisesti tällaiseen ryhtyneet ja kyllä se täytyy löytää se sopiva kumppani näihin juttuihin eikä se pelkällä pakolla tule toimimaan. En osaa sanoa täydellistä syytä miksi olen tällainen tai miksi mieheni pitää juuri tästä. Haaveilin näistä piiska- ja kuritusjutuista seksuaalisessa mielessä jo varhaisessa murrosiässä ja nyt olen 30v. perheenäiti ja edelleen samat asiat saavat kiihottumaan :)


      • Anonyymi
        peliin kirjoitti:

        Hienoa että edes joku täällä osaa vastata kysyjälle asiallisesti... Ei todellakaan ole kyse ansaitusta asiasta, ei mikään oikeuta toisen täydellistä murskaamista ja vieläpä siitä nauttimista. Seksuaalinen sadismi on sitten asia erikseen, eikä siinä ole mitään pahaa, kuten Sadistiherra mainitsi. :)

        Pyysit sadistin näkökulmaa, joten sellaisen saat. Tuohduin jokin aika sitten kumppanilleni ja loukkaannuttuani verisesti koin "oikeudekseni" lintata raukan maanrakoon. Sitten selvisikin,ettei hän loukkauksellaan ollut tarkoittanut ylenkatsoa ja halventaa...Terveet ihmiset ilmeisestisuuttuessaan tuntevat säälin pistoksen ja lopettavat, itselläni se tulee vasta jälkikäteen itsetuhon merkeissä-toisten "oikeutetulla" murskaamisella mässäilevä ansaitsee tulla murskatuksi. Kumppanin paras kosto oli antaa anteeksi ja olla alentumatta tasolleni, jokseenkin ihailtavaa käytöstä.

        En ole sadisti, joka hakemalla hakee tuhottavia ihmisiä himon sammuttamiseksi. Varmasti tällaisiakin on ja jollaiseen aiheen aloittaja luultavasti törmäsi. Sadistiksi lasken itseni kostonhimon, nautinnon ja empatiakyvyn heikkouden takia. Varmasti tavallisetkin ihmiset tahtovat toisinaan kostaa, mutta ero on myös tekoihin suhtautumisen kohdalla. Siinä missä terve ihminen halveksuu, sadisti ihailee julmuutta. Koen huvittavaa ylpeyttä julmuudestani, ja se saa minut vihaamaan itseäni, sillä en halveksu mitään niin paljon kuin halua satuttaa sekä muiden ylenkatsomista. Ironista. Ratkaisu olisi opetella itsehillintää; sadistin ja terveen erottaa se, että terve jättää alhaisimmat halunsa ajatuksen tasolle.

        Vinkkinä: Sadistin provosointiin ei kannata ryhtyä, sillä kunnianloukkaus johtaa sadistille nautinnolliseen kissa ja hiiri-leikkiin jonka päämääränä on toisen murskaaminen. Sadistia ei siis oikeastaan voi loukata eikä hänelle voi kostaa muuten kuin asettumalla hänen yläpuolelleen. Uskoisin että aiheen aloittajalle ei tuota vaikeuksia olla hyväksikäyttäjääsi parempi ihminen.

        Kiitos asiallisesta vastauksesta. Miten sadistin kanssa tulisi käyttäytyä ilman, että häntä provosoi? Jos ei halua nöyryytetyksi tai satutetuksi, mutta haluaa silti, että hän voisi hyvin. Provosoiminen ei ainakaan ole minun tarkoitus, mutta hittovie, kun en tiedä miten pitäisi olla ja käyttäytyä. Minun psykologi sanoi, että minun pitäisi katkaista häneen välit. Samalla välitän hänestä, enkä haluaisi sitä ainakaan kokonaan tehdä. Näen hänessä hyvää. Hän vaan jostain syystä nauttii eri asioista kuin minä. Ja mietin välillä mitäköhän hänelle on joskus tehty varhaislapsuudessa, esim. päiväkodissa, kun hän ei ole osannut puolustautua :´( koska sadismi voi olla seurausta lapsuuden ajan kaltoinkohtelusta. Tuntuu jotenkin niin väärältä katkaista häneen välit, koska hän ei ole itse syyllinen siihen, että hänelle kehittyi sadistiset piirteet. Eihän hän niille mitään voi. Netistä löytyy tietoa sadismista, mutta ei siitä, miten olla sadistin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta vastauksesta. Miten sadistin kanssa tulisi käyttäytyä ilman, että häntä provosoi? Jos ei halua nöyryytetyksi tai satutetuksi, mutta haluaa silti, että hän voisi hyvin. Provosoiminen ei ainakaan ole minun tarkoitus, mutta hittovie, kun en tiedä miten pitäisi olla ja käyttäytyä. Minun psykologi sanoi, että minun pitäisi katkaista häneen välit. Samalla välitän hänestä, enkä haluaisi sitä ainakaan kokonaan tehdä. Näen hänessä hyvää. Hän vaan jostain syystä nauttii eri asioista kuin minä. Ja mietin välillä mitäköhän hänelle on joskus tehty varhaislapsuudessa, esim. päiväkodissa, kun hän ei ole osannut puolustautua :´( koska sadismi voi olla seurausta lapsuuden ajan kaltoinkohtelusta. Tuntuu jotenkin niin väärältä katkaista häneen välit, koska hän ei ole itse syyllinen siihen, että hänelle kehittyi sadistiset piirteet. Eihän hän niille mitään voi. Netistä löytyy tietoa sadismista, mutta ei siitä, miten olla sadistin kanssa.

        Tämä mies on siis jo satuttanut minua, ja pahoitellut sitä useamman kerran. Olemme kuitenkin olleet kavereita jo yläasteelta lähtien, joten välien katkominen tuntuisi väärältä. Haluaako sadisti satuttaa ihmistä, jonka tuntee hyvin vai tuntematonta?


    • Duh
    • Hyvinvointirakkaus

      Aito julmuus, repii kärpäseltä siivet ja katsoo miten se pörisee hädissään, on aitoa julmuutta. Nykyajassa on se suuri virhe, että kaikki mitä taivaankannen alla tapahtuu on muka seksuaalista. Mainonnan ja rahanahneuden valtapelissä vedetään siitä narusta mistä on eniten rahallista hyötyä ja hyväksikäyttäjät niin raha- kuin muussakin maailmassa käyttävät moottorina ihmisen alkukantaista lisääntymisvaistoa. Samaan aikaan myydään potenssilääkkeitä ja ehkäistään lastensaantia. Ihmistä ohjataan yhä enemmän älylliseltä, henkiseltä ja luontaisen välittämisen ja vastuun tieltä raakaan seksuaalisuuteen millä ei ole mitään tekemistä oikean sisäistetyn rakkauden kanssa. Älyllisesti ja henkisesti kehityyneet ihmiset jäävät yksin tässä ahneuden ja minä itse - aikakaudessa. Kaikki on myyty rahan alttarille, jopa ihmisen henkinen ja ruumiillinen hyvinvointi.Ihmiset pönkittävät omaa arvontunnettaan polkemalla toiset lokaan totaalisesti kiduttamalla joko henkisesti tai ruumiillisesti...rahankäärijät hykertelevät käsiään ja tietysti tyhjät tynnytit jotka täyttävät itseään ahnehtimalla toista ihmistä kuin myrkkyhämähäkit saalistaan antamatta toiselle muuta kuin kärsimystä. Pysykää itsenäisinä ja alistamattomina mutta kykenevänä tuntemaan oikeaa rakkautta. Toedostava, viisas sukupolvi teillä on älyä elää hyvä elämä jos ette sorru mainonnan ja manipuloinnin harhapoluille.

    • Anonyymi

      Mene sänkyysi silmät kiinni suu kiinni.

    • Anonyymi

      Höpöttää omiaan

      • Anonyymi

        Jo vuodesta 2006 yksi ja sama höpöttäjä niinkö? On täällä taas höpöttäjät ja hööpöttäjät liikkeellä voi juma


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2344
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2029
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1863
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe