SÄHKÖHAMMASHARJAT

...

Onko teillä hyvät ihmiset kokemusta sähköhammasharjoista? Onko hankittavan arvoinen kapistus? Ajattelin sellaisen (ehkä) toivoa joulupukilta, jos siitä nyt mitään hyötyä on.
Hyvä merkki/malli??

8

1425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse ainakin

Olen ollut tyytyväinen. Hampaiden pesukin on mielekkäämpää.

Oral-B löytyy itseltäni, ihan perusmalli.Ei mitään piipityksiä tms. kun on ns. tarpeeksi hampaita pessyt. Niitähän on nykyään jos jonkinlaisia piippaavia, näytöllä varustettuja sähkäriharjoja. Oral-B on merkki, jota hammaslääkäritkin suosittelevat. Ainakin minun kohdallani on näin ollut kun on hammaslääkärissä lähtenyt puhetta merkistä, niin hoitajat/lääkärit sanovat, että se on paras.

• Hammasrautasuu

Minullakin on perus-Oral-b, ja se on tosi hyvä, ja on hyvä kun siihen saa myös hammasrautojen käyttäjille vaihtopäitä. Itselläni oli ennen tosi paha ientulehdus, mutta kun aloin käyttämään sähköhammasharjaa, se parani, ja sähköharjalla vaan hampaiden pesusta tosiaan tulee vaan yksinkertaisesti mielekkäämpää.

• skäribo
        Hammasrautasuu kirjoitti:

Minullakin on perus-Oral-b, ja se on tosi hyvä, ja on hyvä kun siihen saa myös hammasrautojen käyttäjille vaihtopäitä. Itselläni oli ennen tosi paha ientulehdus, mutta kun aloin käyttämään sähköhammasharjaa, se parani, ja sähköharjalla vaan hampaiden pesusta tosiaan tulee vaan yksinkertaisesti mielekkäämpää.

Sain eikan Oral B:ni joululahjaksi jo joskus opiskeluaikoina ja mietin, että voiko tyhmempää lahjaa olla. Sitten kun oli hammastarkastus, niin lekuri sanoi heti, että jahas, sulla on sähköhammasharja. Ja samoin ovat kaikki muutkin hammaslääkärit tunnistaneet. Se nyt vain puhdistaa tuhat kertaa paremmin kuin käsikäyttöinen. Eron huomaa helposti, jos esim. matkoille ei viitsi raahata sähköharjaa.

Suurin vaara sähköhammasharjassa on se, että sitä painaa liikaa, jolloin ikenet voivat vetäytyä. On olemassa harjoja, jotka piippaavat, jos niin tekee. Mutta ihan perusharjalla pärjää hyvin kun muistaa, ettei harjaa ole tarkoitus painaa yhtään, vaan ainoastaan kuljettaa hitaasti hampaiden pinnan yli.

• MLH

On ollut tyytyväinen aivan perusmalliston Oral-B:n jo vuosia. Kannattaa toivoa joulupukilta sähköhammasharjaa - tulet varmastikin pitämään. Puhdistus muuttuu jotenkin miellyttävämmäksi kuin tavallisella hammasharjalla. Ja jos olet vähänkin nivelkipuinen, niin sähköinen versio helpottaa harjaamista huomattavasti.

• hampaat

Itse hankin Oralin pulser hammasharjan, joka on tavallisen hammasharjan ja sähköhammasharjan risteytys. Siinä on sellast muoviläpät jotka värisee samalla kun harjaan. Jälki on parepaa kuin tavallisella harjalla. Ostan ehkä sähköhammasharjan piakkoin.

• Anonyymi

KÄytän sähköhammasharjaa, jossaon pehmeä pyöreä harja, joka tekee toimiessaan pienen pyörährävän liikkeen Itse harja obn pehmeä.
      Olen katsellut myymlöistä uusia sähköhammasharjoja.. Niitähän on tunnetusti kahdenlaisia. Onsellaisia, joka tekeeedestalaista liikettä hannasharjan varren suuntaisesti., joissa on edellä kuvayttu pyöreä harja sekä sellaisia, joissa opn pitkänomainen harja, joka tekee edestakaista liikettä hammasharjan varren suunnassa.
      Olen kysellyt hammaslääkäreiltä, kumpi on parempi. Vastauksesksi olen saanut, että on ihan makuasia, kumman valitsee. Molemmat ovat siis yhtä hyviä tai huonoja.

• Anonyymi

Manuaalinen hammasharja on paras. Käyttänyt ja hampaat loistokunnossa, hammaslanka koukkupäällä lisäksi. Ei reikiä 10 vuoteen.

• Anonyymi00008

Pyydä takuu että hoitovirhet hammashoitola TK Nivala ei siihen myy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1349
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      51
      968
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      369
      798
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      759
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      122
      686
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56