Puolisoni yrittää laihduttaa ja on motivoitunut siihen. Mutta mikään ei tunnu tuottavan kestävää tulosta. Hän harrastaa liikuntaa 4-5 kertaa viikossa, laskee painonvartijoiden pisteitä ja pysyy niissä sekä monia muita pienempiä keinoja esim. vihreä tee yms...
Häneltä alkaa loppumaan usko koko hommaan, mutta itse tuen häntä ja uskon häneen.
Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?
Kun mikään ei auta...
5
929
Vastaukset
- Vastaan.
Kuinka kauan hän on yrittänyt laihduttaa/miten paljon ylipainoa on? Tuloksia ei synny hetkessä, varsinkin jos ylipainoa ei ole paljon.
Itse tuen parhaillani mieheni laihdutusta tai itse asiassa ruokailutottumusten elintapamuutosta. Mieheni aloitti laihdutuksen 3 viikkoa sitten ja on nyt laihtunut 4kg. Painaa tällä hetkellä 100kg ja tavoite on päästä vuoden sisällä 85kg:n. Olen erittäin ylpeä hänestä, kannustan ja kehun yrittämisestä, sekä pienestäkin painonpudotuksesta päivittäin. Lähden mukaan pitkille kävelylenkeille 5-6 kertaa viikossa 1-2 tuntia kerrallaan, lisäksi laitan kevyttä ruokaa hänelle, ainakin meillä se on toiminut ja paino on lähtenyt laskuun. Positiivista on, että olen itsekin laihtunut huomaamattani 2kg, vaikka minulla ei olekaan siihen tarvetta (painoindeksi 20). - kaik kok
sano, että se puoliso SYÖ vähemmän - sillä laihtuu ei niin millään muulla vaikka juoksisi tai rehkisi miten.
- kaksi
lämmintä ateriaa päivässä ja välipalat.
Olen laskenut painonvartijoiden pisteitä 7 viikkoa ja paino pudonnut 5.5 kg. Kyllä se paino siitä putoaa pikku hiljaa.
Onnea yritykselle.
- taikina
motivoiduin vasta kun löysin kalorilaskurin..siihen kun lätkäsee päivän syömiset ja näkee kuinka paljon esim. rasvaa ja kaloreita jokin kevyenä pitämäni tuote sisältää,ei tee mieli enään sitä syyä ja etsin kevyemmän tilalle..mut jokaiselle on varmaan omat keinonsa..minuu tosin kannusti sekin,että mietin kuinka erillaiselta näytän esim. 8kg hoikempana!!Tosin,nyt kun oon sen 8kg kevyempi,en huomaa mtn eroa,ihan ku oisin aina ollu tän kokonen:)tsemppiä molemmille:)
- entinen lihava
Ei kannata ottaa tavoitteeksi laihdutusta. Yleensä ihmiset lihovat takaisin, kun laihdutuskuuri on loppu. Jos tavoite on elämäntapojen muuttaminen terveellisiksi, laihtuminen tapahtuu sivutuotteena. Siihen voi mennä pitkä aika, mutta tulos on pysyvämpi kuin laihdutuksessa. Täällä on hyviä ohjeita:
http://www.pienipaatospaivassa.net/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1269392
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485383Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p343893Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313585Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352644Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981557Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731418Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376