Kuka tietää, mistä löytäisi miesten välihousuja? Tarkoitan, sellaisia, jotka puetaan kalsareiden myös pitkien - ja päälyshousujen väliin, joiden materiaalista ainakin 30-50 % on villaa.
En tarkoita tavallisia pitkiä alushousuja, joita aika moni kaveri kutsuu välihousuiksi. Villahousuissa villan osuus on 70-100 %
Joskus oli myynnissä myös raappahousuja, jotka ovat eräänlaiset välihousut, mutta ne ovat liian paksut esimerkiksi farkkujen alle.
Kuka osaisi neuvoa ostopaikan esim Jyväskylän - Lahden - Helsingin seuduilta. En usko, että olen ainoa välihousujen käyttäjä
Välihousut
7
1643
Vastaukset
- Viluinen Ville
Hei
Eikö kukaan tosiaan käytä valihousuja? En usko tuota todeksi. Kommentteja! - Ainakin
Käytän legginssejä välihousuina sukkahousujen päällä, kylmillä ilmoilla.
- legginsejä
Minulla taitaa löytyä yhdet vähän paksummat legginsit jumppa-asuna, mutta en käytä niitä muuten. Pakkasen kiristyessä, sukkahousut vaihtuvat paksumpiin.
- Viluinen ville
legginsejä kirjoitti:
Minulla taitaa löytyä yhdet vähän paksummat legginsit jumppa-asuna, mutta en käytä niitä muuten. Pakkasen kiristyessä, sukkahousut vaihtuvat paksumpiin.
Hei!
En kysynyt, käytättekö sukkahousuja vaan kysymykseni kuului, mistä voisi ostaa välihousuja - miesten sellaisia!!! - urpo alvari
Viluinen ville kirjoitti:
Hei!
En kysynyt, käytättekö sukkahousuja vaan kysymykseni kuului, mistä voisi ostaa välihousuja - miesten sellaisia!!!Kaupasta
- Vilu Pertti.
Viluinen ville kirjoitti:
Hei!
En kysynyt, käytättekö sukkahousuja vaan kysymykseni kuului, mistä voisi ostaa välihousuja - miesten sellaisia!!!Voi, -että ,eikö suomessa ole enää kunnollisia välihousuja !!!!!! ? Minäkin täältä ruotsista asti olisin ollut niitä vailla. Mutta , eipä näytä moni tietävän sielläkään , mitä ne on ! Ihme ja kumma ! Minäkin olen samanlainen vilu pertti
- Viluntorjuntaan
Vilu Pertti. kirjoitti:
Voi, -että ,eikö suomessa ole enää kunnollisia välihousuja !!!!!! ? Minäkin täältä ruotsista asti olisin ollut niitä vailla. Mutta , eipä näytä moni tietävän sielläkään , mitä ne on ! Ihme ja kumma ! Minäkin olen samanlainen vilu pertti
Olipas osuva kommentti, vastaus tasan viisi vuotta vanhaan viestiin!
Eräs välihousuvaihtoehto on ostaa paksuja naisten leggingsejä. Kunhan koko on riittävän suuri ja puntit täysipitkät, ajavat mainiosti välihousujen tehtävän. Materiaaliaaliltaankin löytyy erilaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3156148Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483626Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1482817"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2252167Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001728- 671202
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811055Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145973Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10938Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11884