EX-Anoppini...

EX-Miniä

Kerron kokemuksiani ex-anopistani tai tarkalleen ottaen ex-avoanoppipuolestani, koska hän oli ex-avomieheni äitipuoli.

En tavannut häntä juurikaan ennen lapsen syntymää, koska ex-avomieheni ei halunnut. Nyt jälkeenpäin olen kiitollinen siitä, ettemme tavanneet raskausaikanani kuin kerran,emmekä tuolloin jääneet kahden kesken.

Lapseni ollessa 3 kuukauden ikäinen, ex-anoppi tuli meille pariksi päiväksi omien sanojensa mukaan auttamaan. Otin tarjouksen ilomielin vastaan, koska lapsella oli todella vaikea koliikki ja olin aivan uuvuksissa, eikä lapsen isästä ollut apua. Heti jäätyämme kahden kesken mieheni lähdettyä töihin alkoi tapahtua. Ex-anoppi alkoi vihjailla ilkeään sävyyn "Ei tainnut olla yhteinen päätös tuo lapsen hankinta, taisit hankkiutua tarkoituksella raskaaksi?. Mika olisi kuule halunnut perustaa perheen sellaisen naisen kanssa, josta hän todella tykkää" Pahoitin todella mieleni. Lisäksi anoppi ei ollutkaan tullut auttamaan vaan arvostelemaan asunnon epäsiisteyttä. Vauvaan hän ei koskenutkaan. Olin niin uupunut, etten jaksanut laittaa vauvanhoidon lomassa hänelle ruokaa vaan tarjosin kaupan eineksiä, joille hän vain nyrpisti nenäänsä ja lähti ravintolaan syömään. Jälkeenpäin sain kuulla hänen valitelleen sukulaisilleen ja ystävilleen, etten tarjonnut hänelle edes ruokaa vaan hänen oli käytävä ravintolassa syömässä. Tultuani parempaan kuntoon vauvan kasvettua, oli minulla aina tarjota itse tehtyjä leivonnaisia tai ruokaa. Mutta aina hän keksi jonkun ivallisen kommentin niistä.

Lisäksi hän kahden kesken toistuvasti kehotti minua jättämään mieheni ja muuttamaan pienen vauvan kanssa pois. Hän suorastaan vaati minua tekemään niin. Lisäksi hän totesi minun olevan vahingoksi sekä lapselleni että miehelleni ja minun olisi syytä mennä psykitriselle osastolle!Ilman MITÄÄN perusteita. Hän oli jopa järjestellyt alustavasti paikkaa jonkun ystävänsä välityksellä!

Lapseni ollessa 1,5 vuotias oli hänen miehensä eli ex-appeni 60 v.juhlat, joissa oli paljon heidän sukulaisiaan ja ystäviä. Illan mittaan sain kuulla ex-anoppini siskontyttäreltä hirveyksiä, mitä ex-anoppi oli minusta levitellyt.Mm. olin kuulemma mielisairas, sairaalahoidon tarpeessa, hankkitunut tarkoituksella raskaaksi miehen saadakseni,sairastin bulimiaa jne...jne...
Kenellekkään hän ei ollut puhua pukahtanut mitään hyvää minusta kuten miten hyvin hoidin lapseni tai että opiskelin yliopistossa.

Noiden syntymäpäivien jälkeen laitoin välit poikki kyseisen kyykäärmeen kanssa. Hänelle se sopi mainiosti. Anteeksipyyntöä paskapuheista ei tietenkään herunut.

Aikanaan erosimme ex-mieheni kanssa. Kuulin, että ex-anoppi oli ollut asiasta kovasti mielissään kuten arvelinkin. Kiusanteko hänen taholtaan jatkuu edelleen. Hän mm.pelotteli pientä tytärtäni "Jättääkö äiti sinut yksin iltaisin ja lähtee kaupungille?"Tyttäreni pelkäsi pitkään tuon jälkeen mennä iltaisin nukkumaan peläten että jätän hänet yksin ja lähden kaupungille.

Toissa kesänä hän teki isästäni nimettömänä perättömän lastensuojeluilmoituksen, että tämä käyttää tytärtäni tyväkseen ja on käyttänyt minuakin.Syyttäjän mukaan hän syyllistyi kunnianloukkaukseen ja perättömään ilmiantoon. Isäni ei kuitenkaan jaksanut ryhtyä oikeustoimiin.

Tälläinen kokemus mulla. En ole oikein päässyt asian yli. Vähäsen helpotti purkaa sitä tänne.En tiedä, mikä oli ex-anoppini käytöksen motiivi, ehkä kateus. Hän ei ole saanut omia lapsia ja löysi miehensäkin vasta eläkeiässä.

7

1649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miettineeksi...

että hän itse on henkisesti sairas?? on näet tullut nähtyä muutamahko vähän samanlaiseen pa**A puheeseen taipuvainen ihminen. joka yrittää lievittää omaa kurjuuttaan puhumalla jostakin ihmisestä että tämä tekee jotakin ja keksii hänestä valheita..

heitä ihmeessä romukoppaan koko akka;) eihän hän ole edes mitään sukua sinulle.. (ole siitä iloinen). mutta oman mielenrauhan takia kannattaa unohtaa koko ihminen ja keskittyä hyviin asioihin joita sinulla jo on elämässäsi:)

ja jos olet samalla paikkakunnalla muuta muualle:) jos ex-anopista riesaa. tai mieti sitä että uskoiko kukaan "ko hulluh" puheita.

minä en ainankaan uskoisi jos joku kertoisi "p-puheita" jostain ihmisestä jonka jo tiedän olevan ihan ok. ennemminkin miettisin että "viiraako juttujen levittelijän päässä".

jaksamista:)

• Kamala ihminen

Vahinko että olet joutunut mielenvikaisen ihmisen hampaisiin.

Ihmiset ovat suurimmaksi osaksi sellaisia että uskovat mielellään kaiken pahan mitä kuulevat lähimmäisistään.
      Toivottavasti tuntevat sen nais-ihmisen sen verran hyvin että jättävät hänen juttunsa omaan arvoonsa.

Ei sille naiselle tekisi pahaa joutua vastuuseen puheistaan.

• diagnoosi olemassa?

Todella sairas ihminen, mahtaakohan ihan oikeasti olla diagnisoitu johonkin. Jotenkin näin maalaispsykologialla tulisi mieleen, että hän ei itse saanut elää nuoren äidin elämää ja näin sairas kun on haluaa tuhota muidenkin mahdollisuudet. Toivottavasti et eronnut kuitenkaan hänen takiaan. Itse olen tavannut kerran pari työpaikalla ihmisen, joka ei yksinkertaisesti saa rauhaa ellei pysty panettelemaan jotakuta. Tulee mieleen, että jostakin on jäänyt paitsi. Onneksi molemmat lähtivät itse, kun työpaikallamme kuulemma on niin kamalaa..;)

• jhiu

"Hän ei ole saanut omia lapsia ja löysi miehensäkin vasta eläkeiässä."

Mistä tämä ex miehesi sitten putkahti?

• ei synnyttänyt

miestä on äitipuoli avoanoppi puoli.

Kun kuunnellaan yhtä huonosti kuin luetaan, ei todella ihme ettei elämä suju.

Miniän oma mielikuvitus vielä puhutun ymmärtämisen lisäksi, ihme ettei ole sota.

Naurettavinta on nämä kertoilut, mitä joku seläntakana puhuu. Luulosairas ihminen, joka näkee vaivaa seläntakusestaan.

• anoppi...!

Kamala :S

• susanna87

Olen lukenut tältä palstalta paljon kirjoituksia jossa on valitettu kaikenmaailman pikkuasioista tyyliin "anoppini kerran korotti ääntään", mutta jos tämä kirjoituksesi on täysin paikkaansa pitävä, en yhtään ihmettele että kärsit. Olisiko kenties ollut niin että ex-anoppisi olisi itse ollut sen hoidon tarpeessa ja hän halusi kääntää huomion itsestään pois, ettei kukaan huomaisi sitä kuka siinä tosissaan hoidon tarpeessa on? Ja kenties myös mainitsemasi kateus voisi olla yksi selitys?! No hyvä kuitenkin että olet päässyt moisesta ihmisestä eroon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe