Haluan tehdä asioita, jotka antavat elämään piristystä.Sitä en ymmärrä, miksi kahdet siskoni ovat sitä mieltä, että kaltaiseni vanhapiian pitäisi piiloutua, pitää mahdollisimman pientä profiilia itsestään eikä siis tehdä yhtään mitään huvimielessä.Nämä asiat jotka teen Fun-Fun-mielessä ovat ("kielletyt"):
-maastoratsastus.
hevoset kuuluvat kuulemma ihan muille kuin tätiratsastajille.Minusta jokaiselle löytyy se sopiva hevonen.Voin ottaa sen joka on vähän pipi päästään, niin muut saavat ne hienommat hevoset.
-ostokset, kauneudenhoito ja kosmetiikassa ja hajuvesivoiteissa kylpeminen.I love deluxe.Miksei?
-Fiilistely kahviloissa ja taidenäyttelyissä.
Näissä paikoissa ei saisi liikkua ilman miestä, miksi niin?
Jokatapauksessa, toivoisin että kahdet siskoni jättäisivät minut jo rauhaan eivätkä puhuisi kylillä hirveästi pasxxxxaa minusta.
Haluan tuntea itseäni eläväksi
4
408
Vastaukset
- I'm Alive
Jaana mä todellakin arvostan sinua.Mitä kaikkea oletkaan tehnyt minun vuokseni, Sinä ja miehesi Simo.
- Jebbeb
Tuhkimo, sillä silläkin oli kaksi ilkeää siskoa, jotka puhuivat hänestä pahaa ja halusivat piilotella häntä. Ilkeät siskot eivät olisi suoneet hänelle minkäänlaisia huvituksia, luksusta tai muitakaan nautintoja. Tuhkimo vieläpä jotenkin ymmärsi siskojaan, ihan kuin sinäkin.
Huonostipa kävi niille akoille lopussa ja sehän naurattu Tuhkista: hahhahaa kjäh kjäh, tuhkimo raakkui! Tuhkimo tosin itse nai hintahtavan metroseksuaalimiehen, jolla oli röyhelöfetissi, joten ei hänellekään kovin hyvin käynyt, mutta se on eri tarina se. - olkoon,
I'm Alive, jatka samaan hyvään malliin. Siskosi kuulostavat pystyynjämähtäneiltä pikkurouvilta, jotka salaisesti kadehtivat vapaata ja virikkeellistä elämääsi. Parisuhde ei tosiaankaan ole pitemmän päälle aina niin nannaa. :)
Odotas vaan sitten, kun löydät sen juuri sinulle sopivan miehen itsellesi... kyllä ottaa siskojasi ihan maan pennnnnteleeeesti päähän.
Mutta älä löydä sitä miestä aivan vielä, koska voit ihan piruuttaankin olla sinkkuna vielä jonkin aikaa. - ..sulla
Ei muita kommentteja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954