Vielä Susan Kurosesta

Susannah *

Tämän viikon Me Naiset lehdessä Susan Kuronen kertoo taas lisää yksityiskohtia suhteestaan Matti Vanhaseen, päiväkirjamuodossa jopa. Hävettää ja nolottaa jo tuon naisen puolesta...uskomatonta miten alas nainen vajoaa miehen takia...tai rahan takia, sillä kai hän noista lehtijutuistaan rahaakin saa.
Ja kertoo lehdessä myös miten Vanhanen on auttanut häntä rahallisesti perustamaan yrityksen ; eli voi siis todeta että Susan Kuronen on lähes maksullinen nainen. Matti Vanhanen on siis maksanut palveluista, joita Susan on antanut.

Seuraavaksi Susan kai paljastaa heidän seksielämänsä, Matin peniksen pituuden ja muita yksityiskohtia...Me Naiset lehdessäkin kertoo miten Matti kutsui saunaan ja laittoi kynttilöitä porealtaan reunoille...

Ei taida tuo nainen enää selväjärkinen olla.

16

3202

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Njeu

Niinpä. Toivottavasti sai kunnon korvauksen lehtijutuista,
      koska sen verran pahasti on Susan jo itsensä nolannut.

Naurettavaa, että täytyy joka pirun lehdessä tilittää sitä
      eroa. Olisi käsitellyt eronsa ihan itse, eikä tunkenut
      naamaansa joka lehteen. En tiedä mitä Susan tuolla touhulla
      luulee saavuttavansa, mutta minusta tuo on ihan naurettavaa.

• PP-LL

"Katkeruus isonkin onnen voittaa"...eli mikään ei riitä suhteessa ja kun se viimein kariutuu, alkaa katkeruus ja kyräily. Itsensähän tuo ämmä mokaa mutta kova yritys näyttää olevan myös Matin mollaamiseksi. Taitaa lutka saada rahaa lehtien lisäksi demareilta.

• kokkailija

Vai pääministeristä?
      Kummasta hän sekosi?

• ihme että

matti jätti. akka selvästi julkisuudenkipee ja nyt rahastaa erolla! ja heti kerto julkisuudes matin auttaneen pitopalvelun perustamises. sehän oli mieletöntä mainosta sen firmalle! en sääli yhtää koko akkaa...

• tyontekoa

Haen teilta työpaikkaa.
        Nimeni on Busen Muronen ja olen iältäni alle
        nelikymppinen äippä jolla jälkikasvua.
        Olen myös ollut jonkin verran julkisuudessa,
        lähinnä erään julkisuuden henkilön yhteydessä
        vaikka en itse sitä millään muotoa halunnut.

Palkkatoiveeni on 8000 euroa. Suosittelijoina
        koko Suomen kansa.

• puronen

Sit ois kiva kertoa että mennään naimisiin.

Sit ois kiva laittaa sukkikset ja hame päälle.

Sit ois kiva kertoa että Patti oli pulmuri kun
      tuli bänät.

• ............

Itse en onneksi ole edes niitä juttuja lukenut, tiedän vain, että on juorunnut Matista. Katkeraa, katkeraa. Ja ihan kiva kiitos tuollainen käytös kun toinen on auttanut yrityksenkin perustamisessa. Ja ihan kivaa käytöstä, jos kerran niin paljon rakasti, että ihan naimisiinkin tahtoi... hyi.

• Höh

Jännää!

On se jännää, kun on pääministeristä kyse.

On niitä kaikenlaisia omituisempia miehiä ja niiden naisia muutenkin

• muuta todista

Kuin sen että mies kuin mies on höynäytettävissä, kun ajattelevat vain sillä.

• tämän

Aivan. Se todistaa sen, että mies on höynäytettävissä ja, että nainen höynäyttää.

Näissä julkisuuden tapauksissa näkyy niin selvästi se, mitä naiset ovat parisuhteelta hakemassa: rahaa, valtaa ja kanojen nokkimisjärjestyksessä ykköskanan paikkaa.

Koko soopa puetaan romanttiseen rakastumismössöön, mutta pohjimmiltaan kyse on vain noista kolmesta asiasta.

• Syltty__

Minusta nuo masan toimet ovat vain romanttisen miehen perussettiä. Eihän sitä etukäteen tiedä, minkälainen eukko on kyseessä, vasta jälkikäteen.

Varmasti Vanhanenkin on tiedostanut toimintansa riskit.

• minämä
        tämän kirjoitti:

Aivan. Se todistaa sen, että mies on höynäytettävissä ja, että nainen höynäyttää.

Näissä julkisuuden tapauksissa näkyy niin selvästi se, mitä naiset ovat parisuhteelta hakemassa: rahaa, valtaa ja kanojen nokkimisjärjestyksessä ykköskanan paikkaa.

Koko soopa puetaan romanttiseen rakastumismössöön, mutta pohjimmiltaan kyse on vain noista kolmesta asiasta.

Pahoittelen, ettet ole saanut tuntea naisen rakkautta kuin ainoastaan äitisi suunnalta. Sinun elämäsi tragedioineen ei kuitenkaan ole kuin yhden ihmisen elämä ja kokemus, ei suinkaan koko totuus.

• palveluistaan...

ja moneen kertaan tietty...

• Nimetön

..suhteen päättää tekstiviestillä, kyseltiin IS:n nettisivuilla. Periaatteessa mielestäni ei, mutta riippuu varmaan tapauksesta. Tämän Susanin kohdalla uskon, että se on ollut ainoa hänen ansaitsemansa vaihtoehto.

• No Show

onko se totta. Syytetty osapuoli vaikenee, fiksumpana.

• tottahan toki

Kyllä on ihan naurettavaa tilitystä lehdessä.. oikeesti toi on jo kipeetä..

Täytyy päässä olla vikaa todellakin..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2810
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      347
      2447
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2232
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      39
      2226
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1818
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1349
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1342
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      70
      1223
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1200
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      6
      1163
    Aihe