Eli estiskelin netistä melko nuorekasta ja makeaa tuoksua ja silmääni pisti pari pulloa.
Ensimmäisenä oli Yves Saint Laurent'n Baby doll Edt. Oletteko kuulleet tai kokeilleen tuoksua? Onko hyvä?
Toinen oli Escadan Pacific paradise. Entäs tuo? Onko pistävän hajuinen?
Kolmanneksi löysin Samba Kiss for Women Edt. Silmääni pisti halpa hinta(23e), joten ajattelin, että onkohan kyseinen tuoksu käyttökelpoinen, sillä minulla on noista halvoista tuoksuista huonoja kokemuksia.
Jos joku tietää jostain noista jotain tai tietää vielä jotain parempaa nuorelle, flirttailevalle naiselle niin auttakaa mua! :)
Tiedättekö
4
685
Vastaukset
- Tuoksyt
Onko sulla sähköpostia?
- Nimetön
minulla, mutta mihin sä sitä tarviit? Voit varmaan laittaa ihan yleisellekin palstalle viestiä jos noista tuoksuista on mielipiteitä...?
- tänneppäin
Nimetön kirjoitti:
minulla, mutta mihin sä sitä tarviit? Voit varmaan laittaa ihan yleisellekin palstalle viestiä jos noista tuoksuista on mielipiteitä...?
Voin kertoa sinulle tuotteista enemmän täällähän ei saa mainostaa siksi en viitsi tänne laitella mitään, mutta jos oikeesti kiinnostaa laatutuoksut...
- Nimetön
tänneppäin kirjoitti:
Voin kertoa sinulle tuotteista enemmän täällähän ei saa mainostaa siksi en viitsi tänne laitella mitään, mutta jos oikeesti kiinnostaa laatutuoksut...
No viestiä voit pistää osoitteeseen [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
- 68800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711