Työtä tarjolla

Simeon

Aker-Yardsin Turun telakalla on runsaasti työpaikkoja auki. Ammatin osaaville ja aloittelijoille. Muutamassa kuukaudessa saa ammatin itselleen ja pääsee tyydyttäville ansioille. Itselläni menee maanantain tilissä 50000 € tälle vuodelle rikki, mutta olen kyllä tehnyt kaikki 250 80 ylityötuntia. Tulkaa suomalaiset töihin! Sitäpaitsi Turku on paljon mainettaan parempi paikka asua. Olen viihtynyt jo yli 20 vuotta ja hyvin.

14

1378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mää...

mihinkään Suomen persesuoleen lähde.

• on toki

Turussahan on yli 10.000 ulkomaista moniosaajaa. Pelkkien tulkkipalvelujen järjestäminen maksaa kunnalle 10 miltsiä vuosi. On siis vain ajan kysymys, milloin tämä mahtava voimavara ja rikkaus tulee työelämän käyttöön.

• Simeon.

Vajaa 7000 niitä on. Mutta kun ovat kuulemma kaikki korkeasti koulutettuja niin odottavat oman alansa vaativia töitä.

• suomessa johtajiksi....
        Simeon. kirjoitti:

Vajaa 7000 niitä on. Mutta kun ovat kuulemma kaikki korkeasti koulutettuja niin odottavat oman alansa vaativia töitä.

Kotimaassaan joutuisivat basaariin mattoja myymään tai pellolle kuokkimaan.

Siksi on hieno olla suomen turussa työvoimareservinä ja johtajan paikkaa odottamassa.......

• Ikityötön

Kissan saa hyppimään seinille kun sinne kohdistaa taskulampun valokeilan.
      Samalla tavoin työttömiä hyppyytetään olemattomien töiden perässä.

• Simeon

Tänä vuonna on otettu jo 360 työntekijää ja 100 toimihenkilöä. Ensi vuonna rekrytöidään noin 300 50 . Harva näistä on valmiita ammattilaisia ollut vaan telakka on itse kouluttanut. Palkattujen ikäjakautuma on 20 - 55 vuotta.

• Ikityötön
        Simeon kirjoitti:

Tänä vuonna on otettu jo 360 työntekijää ja 100 toimihenkilöä. Ensi vuonna rekrytöidään noin 300 50 . Harva näistä on valmiita ammattilaisia ollut vaan telakka on itse kouluttanut. Palkattujen ikäjakautuma on 20 - 55 vuotta.

Kiitos kauniista sadusta. Nyt voinkin sitten nukkua yöni hyvin.

• Simeon
        Ikityötön kirjoitti:

Kiitos kauniista sadusta. Nyt voinkin sitten nukkua yöni hyvin.

Niin ja aamulla varmaan on myös kiva nukkua kun ei työt häiritse.

• Turussa.
        Simeon kirjoitti:

Aijaa, vai että oikein kultaa vuolemaan Masa Yardsin telakalle? xD

Pari sukulaista on duunareina metallialalla, joten tiedän, että alan keskipalkat ovat alle 2000 egeä ja kovin paljoa tuota 2000 egeä ylemmäs ei pääse edes urakalla. Sen lisäksi virulainen ja venakko tekevät työt puoleen hintaan - halpavuokratyövoima suorastaan jyllää alalla. Et muuten kertonut omaa ammattiasi ja taustaasi. Onkos se kenties dippainssi, jolla on kymmenen vuoden suunnittelukokemus alalta?

Mutta sitten asiaan: netissä voi kuka tahansa esiintyä anonyyminä, eikä siinäkään mitään erikoista ole, että tältä palstalla on tarjottu pimeää työtä ja mainostettu vuoratyövoimaa välittäviä puljuja. Kyllä siihen väliin nyt yksi Masa Yardsin mainos mahtuu. Työttömät korjaavat nyt porvareiden työvoimapolitiikan kitkerää satoa, kun joutuvat hädissään nielemään kaikki valheet ja tämän tietävät kyllä kaikenkarvaiset yrittäjät, jotka ovat kuin korppikotkat haaskalla.

• Simeon
        Turussa. kirjoitti:

Aijaa, vai että oikein kultaa vuolemaan Masa Yardsin telakalle? xD

Pari sukulaista on duunareina metallialalla, joten tiedän, että alan keskipalkat ovat alle 2000 egeä ja kovin paljoa tuota 2000 egeä ylemmäs ei pääse edes urakalla. Sen lisäksi virulainen ja venakko tekevät työt puoleen hintaan - halpavuokratyövoima suorastaan jyllää alalla. Et muuten kertonut omaa ammattiasi ja taustaasi. Onkos se kenties dippainssi, jolla on kymmenen vuoden suunnittelukokemus alalta?

Mutta sitten asiaan: netissä voi kuka tahansa esiintyä anonyyminä, eikä siinäkään mitään erikoista ole, että tältä palstalla on tarjottu pimeää työtä ja mainostettu vuoratyövoimaa välittäviä puljuja. Kyllä siihen väliin nyt yksi Masa Yardsin mainos mahtuu. Työttömät korjaavat nyt porvareiden työvoimapolitiikan kitkerää satoa, kun joutuvat hädissään nielemään kaikki valheet ja tämän tietävät kyllä kaikenkarvaiset yrittäjät, jotka ovat kuin korppikotkat haaskalla.

Telakka on pettynyt todella pahasti alihankkijoiden käyttämään ulkomaiseen vuokratyövoimaan. Ja siksi pyrkii myös omien työntekijöiden säilyttämiseen. Itse olen hitsaaja. Ja firmahan oli Aker-Yards.

• Työmarkkinatukimies

... Turkulaisille, siellä on tuhansia työttömiä.

Minä en Espoosta muuta mihinkään koska täällä on alhaisempi työttömyys kuin Turussa.

• pia.

Eikö ole kiva palsta,Simeon. Ei ne töitä haluu! Työpaikka pitää olla nurkan takana, ei saa olla raskasta töitä ja palkkaa pitää saada niin perkeleesti! Hyvä päivänjatkoa sulle!

• Työmarkkinatukimies

Mitä pahaa siinä olisi jos Turkulaisia työttömiä palkattaisiin Turkuun töihin ?

Turussa on tuhansia työttömiä.

• ei työtön
        Työmarkkinatukimies kirjoitti:

Mitä pahaa siinä olisi jos Turkulaisia työttömiä palkattaisiin Turkuun töihin ?

Turussa on tuhansia työttömiä.

Kyllä mä heti sinne muuttaisin, jos siellä kerran on töitä tarjolla ja vielä hyvällä palkalla. Mutta kun VALITETTAVASTI jo on töitä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6084
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3055
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2863
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1039
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      981
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe