Tuossa kaksi viikkoa sitten pienen riidan päätteksi mieheni meni sitten laittamaan eropaperit...eikä ole kuin kolmannet ja hääpäiviä kesällä olisi tulossa vasta kolme heh..heh..Ja nyt mua niin kovin ottaa päähän tuo sen esim. juttelu kavereiden kanssa yms. kun aina pitää mainita että tuleva ex-vaimo, miksi pitää koko ajan asiasta mainita??
Mua ei voisi vähempää kiinnostaa tämä tuleva ero koska tämä meidän kohta 6v yhdessäolo on ollut semmoista vuoristorataa että nyt on kyllä minullakin tullut mitta täyteen tätä liittoa.
Välillä tulee mieleen että olenko tunteeton vai mikä mua riivaa kun ei hetkauta suuntaan tai toiseen vai olenko niin kyllästynyt tähän jatkuvaan kädenvääntöön??
Avioeron kourissa
2
1013
Vastaukset
- öaokigroöikj
Sama täällä. Avioeropapereita ei saisi ikinä lähettää kiihtyneessä mielentilassa, koska silloin ei pysty ajattelemaan järkevästi. Elimistö on paniikkitilassa silloin. Suosittelen, että luet Dr. Philin Pelasta parisuhteesi -kirjan. Antaa miehen mennä. Toivotin omalle miehelleni hyvää ja pitkää matkaa omaan itseensä. Sille matkalle minä en voi lähteä mukaan. Hankkikoon jonkinlaisen arvomaailman. Kuka nyt jaksaa elää emotionaalisesti kuolleen miehen kanssa, jolla on luolamiehen moraali.
- tuleva ex-vaimo...
Kiitos vastuksestasi. Joo tuo oli hyvä pointti hyvää ja pitkää matkaa itsesti etsiskelyssä, pidän sen kyllä mielessä.Tästä ei ole suunta kuin ylöspäin, kyllä on semmoinen pyöritys ollut tämä liitto!
Hyvää joulunodotusta Sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614