Tuossa kaksi viikkoa sitten pienen riidan päätteksi mieheni meni sitten laittamaan eropaperit...eikä ole kuin kolmannet ja hääpäiviä kesällä olisi tulossa vasta kolme heh..heh..Ja nyt mua niin kovin ottaa päähän tuo sen esim. juttelu kavereiden kanssa yms. kun aina pitää mainita että tuleva ex-vaimo, miksi pitää koko ajan asiasta mainita??
Mua ei voisi vähempää kiinnostaa tämä tuleva ero koska tämä meidän kohta 6v yhdessäolo on ollut semmoista vuoristorataa että nyt on kyllä minullakin tullut mitta täyteen tätä liittoa.
Välillä tulee mieleen että olenko tunteeton vai mikä mua riivaa kun ei hetkauta suuntaan tai toiseen vai olenko niin kyllästynyt tähän jatkuvaan kädenvääntöön??
Avioeron kourissa
2
1005
Vastaukset
- öaokigroöikj
Sama täällä. Avioeropapereita ei saisi ikinä lähettää kiihtyneessä mielentilassa, koska silloin ei pysty ajattelemaan järkevästi. Elimistö on paniikkitilassa silloin. Suosittelen, että luet Dr. Philin Pelasta parisuhteesi -kirjan. Antaa miehen mennä. Toivotin omalle miehelleni hyvää ja pitkää matkaa omaan itseensä. Sille matkalle minä en voi lähteä mukaan. Hankkikoon jonkinlaisen arvomaailman. Kuka nyt jaksaa elää emotionaalisesti kuolleen miehen kanssa, jolla on luolamiehen moraali.
- tuleva ex-vaimo...
Kiitos vastuksestasi. Joo tuo oli hyvä pointti hyvää ja pitkää matkaa itsesti etsiskelyssä, pidän sen kyllä mielessä.Tästä ei ole suunta kuin ylöspäin, kyllä on semmoinen pyöritys ollut tämä liitto!
Hyvää joulunodotusta Sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1066782
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h885072Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113329Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333212Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272368Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191726Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961371Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391312Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311226- 48994