Hei!!
Eli olen tällä hetkellä au pairina Englannissa Lontoon lähellä olevassa kaupungissa nimeltä Weybridge. Olen lähdössä jouluna kotiin ja perheeni tarvitsee uuden au pairin joulun jälkeen. Eli perheeseen kuuluvat äiti Juliet, isä Matthew, 11-vuotias poika George ja 8-vuotias tyttö Alex. Perhe on todella mukava ja huumorintajuinen :) Vanhemmat ovat myös todella kiireisiä, joten he todella tarvitsevat au pairia.
Tehtäviäni on viedä ja hakea lapset koulusta ja tehdä heille ruokaa noin kolme kertaa viikossa. Päivittäin pesen pyykkiä ja silitän ja kerran viikossa siivoan talon kokonaan. Palkka on 70 puntaa viikossa ja lisäksi saan extraa jos vahdin lapsia useammin kuin kaksi kertaa viikossa.
Weybridge on mukava kaupunki, jossa on paljon kahviloita ja joitakin hyviä kauppoja. Mutta Lontooseen on tosiaan vain puolen tunnin matka junalla :) Täällä on myös hyvä college, jossa voi opiskella englantia. Itse olen siellä käynyt ja tutustunut sen kautta moniin au paireihin. Muutenkin tällä alueella on todella paljon au paireja, joten kavereita riittää.
Perheelläni on ilmoitus au pair worldissä, jos haluat katsoa sieltä heidän oman ilmoituksen. Äiti kuitenkin haluaisi taas suomalaisen, joten ajattelin että jos täältä löytyisi kiinnostuneita.
Eli jos olet kiinnostunut, niin laita sähköpostia osoitteeseen:
[email protected]
ja kerro itsestäsi ja kysy lisää!
Au pairi Englantiin!!!
4
701
Vastaukset
- Nimetön
Joo olisin kiinostunut kovasti mutta onko perheellä joku tietty et minkä ikäinen se au pair saa korkeintaan olla tosin englannin kieli on aika heikko joten siellä varmaan vois oppia
- Nimetön
Uskoisin, että he haluavat, että au pair on noin 17-30 vuotias. Itsekään en puhu kovin hyvää englantia, mutta kyllä täällä pärjää :)
Niin ja unohdin laittaa tuohon, että sähköposti osoite on tosiaan perheen äidin, joten kirjoittakaa englanniksi :)
- ajalle
perheesi etsii aupairia? mahdollisimman pianko?
- Nimetön
Eli perheeni tarvitsee au pairin mahdollisimman pian uuden vuoden jälkeen. Itse olen täällä jouluun saakka. Perhe haluaisi, että olisit täällä noin 6-12 kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981020- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648