Heips kaikille!
Kysyisin tällaista että saako light-siidereitä juoda vhh:lla? Olen aiemmin asiaa kysynyt, ja tällöin minulle sanottiin että saa, mutta ryhdyin selaamaan kaupassa lightien tuoteselosteen ja melkein kaikissa mainitaan glukoosisiirappi=sokeria????
*hämmentynyt*
Siiderikysymys
4
508
Vastaukset
- saa/pitää
juoda paljon ja erityisesti alkoholia. Tämä on hauska elämäntapa.
- JariJo
Eihän sitä kukaan kiellä, ellet sitten itse.
Ilmeisesti noita halpoja sokerinkaltaisia aineita laitetaan kevytsiidereihinkin jonkin verran, mutta ei kovin merkittävää määrää.
Pahempi juttu kevytsiidereissä taitaa olla maku. :) Normaaleissa kuivissa siidereissäkään ei hirveästi sokeria ole. Esim. Fizz Original Dry Apple tjsp. - uusavuton?
Etkö osaa itse päätää juotko siideriä laittina vai sokerilla. Mikä ihmisiä riivaa kun pitää keskustelupalstalta tulla kysymään saako juodasiideriä?? Siis HALOO!!
- risiini84
No siksi lähinnä kyselin hemmetin vajaaälyinen että noudatan vähähiilihydraatista ruokavaliota, että sopivatko ne siihen. Sinä taas olisit voinut pitää turpasi tukossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3606531Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483856Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava211405Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard121147- 981051
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,162928- 52920
- 56876
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue17869Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9847