Gallup

kannatatko turkiksia

vai oletko vastaan?
Minä vastustan.

12

483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hui mummot pelätkää

olen lihan syöjä joten olisin tekopyhä jos vastustaisin nahan käyttöä. mutta turkis eläimiä ksvatetaan vain turkin takia se ei ole oiken. ja turkiskarvat ei edes ole kauniita vaatteissa. aika mummahtava. eikö nykyään ole muotia kulkea pieni karvanen koira kainalossa se on ottanu turkikisen paikan "asusteena" koiraparat

• minä.91

En hyväksy turkiksia. en ole ikinä tykännyt enkä tule tykkäämäänkään niistä. En voi kuvitellakkaan pitäväni ikinä minkäänlaista turkista. Hävittäisin jos saisin moisen.

• kannatan

ehdottomasti kannatan.
      Minusta on aivan ihanaa -25asteen pakkasessa kietoutua lammasturkkiini ja startata kotteroni käyntiin ja ajaa körrötellä töihin, ikkunat on huurussa mutta minulla on lämmin.

• kyllä...

Elinkeino se on siinä missä karjan kasvatuskin. Samalla tavalla lopputuloksena on eläimen kuolema. Jos olisin kasvissyöjä, voisin sanoa vastustavani turkiksia ja eläinten kasvattamista ihmisten tarkoituksiin. En kuitenkaan halua olla niin tekopyhä.

• syön lihaa

päivittäin (lähti turhan vilkkaasti viesti liikkeelle)

• video
      • osoite

• ja pidetään

korkealaatuinen turkistuotanto Suomessa, jotta moisia tuotantotapoja ei tarvita maailman turkisnälkäisiä tyydyttämään.

Olen katsonut tuota videota (totta kai jätin kesken!) aiemmin ja suomalaisessa tarhassa käytyäni ymmärrän miten julmaa propagandaa tuollaisten videoiden levittäminen on. Suomessa kaikki on todella toisin, kuten kaiken eläinten hoidon kanssa (vrt. kanalat ja navetat myös).

• ei kotimainenkaan
        ja pidetään kirjoitti:

korkealaatuinen turkistuotanto Suomessa, jotta moisia tuotantotapoja ei tarvita maailman turkisnälkäisiä tyydyttämään.

Olen katsonut tuota videota (totta kai jätin kesken!) aiemmin ja suomalaisessa tarhassa käytyäni ymmärrän miten julmaa propagandaa tuollaisten videoiden levittäminen on. Suomessa kaikki on todella toisin, kuten kaiken eläinten hoidon kanssa (vrt. kanalat ja navetat myös).

turkis ole eettisesti tuotettua. Tässä arkipäivän kuvia SUOMALAISELTA TURKISTARHALTA.

http://www.oikeuttaelaimille.net/www/index.ph?option=com_content&task=view&id=22&Itemid=99

• koiran omistaja
        ei kotimainenkaan kirjoitti:

turkis ole eettisesti tuotettua. Tässä arkipäivän kuvia SUOMALAISELTA TURKISTARHALTA.

http://www.oikeuttaelaimille.net/www/index.ph?option=com_content&task=view&id=22&Itemid=99

Minulla olisi kuvia myös, useammalta tarhalta. Omat isovanhemmat pitävät tarhaa, samoin enoni. Ovat toivottaneet rauhalliset tarhauksesta kiinnostuneet tutustumaan. Ei ole raadeltuja kettuja häkeissä, ei kuristeta eläimiä. Hoidetaan kuten mitä tahansa kotieläintä, paitsi ei kiinnytetä niitä hoitajaan mistä varsinkin kerrotalokoirat ja -kissat usein kärsivät ja haukkuvat sitten sydäntä särkevästi.

Milloin uskotte että tuo on ihan täyttä rahan keruuta koko "eläin suojelun" nimissä tehty videopropaganda?

• laitahan sitten
        koiran omistaja kirjoitti:

Minulla olisi kuvia myös, useammalta tarhalta. Omat isovanhemmat pitävät tarhaa, samoin enoni. Ovat toivottaneet rauhalliset tarhauksesta kiinnostuneet tutustumaan. Ei ole raadeltuja kettuja häkeissä, ei kuristeta eläimiä. Hoidetaan kuten mitä tahansa kotieläintä, paitsi ei kiinnytetä niitä hoitajaan mistä varsinkin kerrotalokoirat ja -kissat usein kärsivät ja haukkuvat sitten sydäntä särkevästi.

Milloin uskotte että tuo on ihan täyttä rahan keruuta koko "eläin suojelun" nimissä tehty videopropaganda?

kuvat turkistarhalta kehiin niin nähdään kuinka hyvät oltavat ketuilla onkaan. Varmasti niin hyvät että oman koirasi jättäisit sinne myös.

Nuo toiset kuvat turkistarhalta varmasti ovatkin huijausta. Eläinsuojelijat kuolleita kettuja heittäneet häkkiin ja roikottavat yhtä niskapihdeillä ilmassa. Ei turkistarhaajat sellaista tekisi, ei, jos ketkä niin he ovat eläinrakkaita ihmisiä.

• pentujaan roikottaa?
        laitahan sitten kirjoitti:

kuvat turkistarhalta kehiin niin nähdään kuinka hyvät oltavat ketuilla onkaan. Varmasti niin hyvät että oman koirasi jättäisit sinne myös.

Nuo toiset kuvat turkistarhalta varmasti ovatkin huijausta. Eläinsuojelijat kuolleita kettuja heittäneet häkkiin ja roikottavat yhtä niskapihdeillä ilmassa. Ei turkistarhaajat sellaista tekisi, ei, jos ketkä niin he ovat eläinrakkaita ihmisiä.

Mitä pahaa siinä on?

Suomalaisilla tarhaeläimillä on hyvä olla, joka kerran kun tuo Petan-rahananomusvideo foorumeilla pyöräbtää niin sen huomaa paremmin.

Käytän turkislakkia itse, turkkiin ei ole varaa. Vielä ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      9
      2781
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2621
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2317
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1894
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1473
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1154
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1005
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe