vai oletko vastaan?
Minä vastustan.
Gallup
12
483
Vastaukset
- hui mummot pelätkää
olen lihan syöjä joten olisin tekopyhä jos vastustaisin nahan käyttöä. mutta turkis eläimiä ksvatetaan vain turkin takia se ei ole oiken. ja turkiskarvat ei edes ole kauniita vaatteissa. aika mummahtava. eikö nykyään ole muotia kulkea pieni karvanen koira kainalossa se on ottanu turkikisen paikan "asusteena" koiraparat
- minä.91
En hyväksy turkiksia. en ole ikinä tykännyt enkä tule tykkäämäänkään niistä. En voi kuvitellakkaan pitäväni ikinä minkäänlaista turkista. Hävittäisin jos saisin moisen.
- kannatan
ehdottomasti kannatan.
Minusta on aivan ihanaa -25asteen pakkasessa kietoutua lammasturkkiini ja startata kotteroni käyntiin ja ajaa körrötellä töihin, ikkunat on huurussa mutta minulla on lämmin. - kyllä...
Elinkeino se on siinä missä karjan kasvatuskin. Samalla tavalla lopputuloksena on eläimen kuolema. Jos olisin kasvissyöjä, voisin sanoa vastustavani turkiksia ja eläinten kasvattamista ihmisten tarkoituksiin. En kuitenkaan halua olla niin tekopyhä.
- syön lihaa
päivittäin (lähti turhan vilkkaasti viesti liikkeelle)
- video
ja kerro sitten mitä mieltä olet turkiksista? Video on kuvattu kiinassa jossa koirista ja kissoista tehdään turkiksia. Niitä myydään myös suomessa, tosin eri eläimen turkkina!
http://www.petatv.com/tvpopup/Prefs.asp?
video=fur_farm
Jos videolla tapahtuva toiminta mielestäsi on väärin, käy allekirjoittamassa:
http://www.heathermillsmccartney.com/petition.php- osoite
kokeile aukeaisiko video tästä. Mutta varoitan vielä että ei kivaa katseltavaa.
http://www.petatv.com/tvpopup/Prefs.asp?video=heather_mills_fur - ja pidetään
korkealaatuinen turkistuotanto Suomessa, jotta moisia tuotantotapoja ei tarvita maailman turkisnälkäisiä tyydyttämään.
Olen katsonut tuota videota (totta kai jätin kesken!) aiemmin ja suomalaisessa tarhassa käytyäni ymmärrän miten julmaa propagandaa tuollaisten videoiden levittäminen on. Suomessa kaikki on todella toisin, kuten kaiken eläinten hoidon kanssa (vrt. kanalat ja navetat myös). - ei kotimainenkaan
ja pidetään kirjoitti:
korkealaatuinen turkistuotanto Suomessa, jotta moisia tuotantotapoja ei tarvita maailman turkisnälkäisiä tyydyttämään.
Olen katsonut tuota videota (totta kai jätin kesken!) aiemmin ja suomalaisessa tarhassa käytyäni ymmärrän miten julmaa propagandaa tuollaisten videoiden levittäminen on. Suomessa kaikki on todella toisin, kuten kaiken eläinten hoidon kanssa (vrt. kanalat ja navetat myös).turkis ole eettisesti tuotettua. Tässä arkipäivän kuvia SUOMALAISELTA TURKISTARHALTA.
http://www.oikeuttaelaimille.net/www/index.ph?option=com_content&task=view&id=22&Itemid=99 - koiran omistaja
ei kotimainenkaan kirjoitti:
turkis ole eettisesti tuotettua. Tässä arkipäivän kuvia SUOMALAISELTA TURKISTARHALTA.
http://www.oikeuttaelaimille.net/www/index.ph?option=com_content&task=view&id=22&Itemid=99Minulla olisi kuvia myös, useammalta tarhalta. Omat isovanhemmat pitävät tarhaa, samoin enoni. Ovat toivottaneet rauhalliset tarhauksesta kiinnostuneet tutustumaan. Ei ole raadeltuja kettuja häkeissä, ei kuristeta eläimiä. Hoidetaan kuten mitä tahansa kotieläintä, paitsi ei kiinnytetä niitä hoitajaan mistä varsinkin kerrotalokoirat ja -kissat usein kärsivät ja haukkuvat sitten sydäntä särkevästi.
Milloin uskotte että tuo on ihan täyttä rahan keruuta koko "eläin suojelun" nimissä tehty videopropaganda? - laitahan sitten
koiran omistaja kirjoitti:
Minulla olisi kuvia myös, useammalta tarhalta. Omat isovanhemmat pitävät tarhaa, samoin enoni. Ovat toivottaneet rauhalliset tarhauksesta kiinnostuneet tutustumaan. Ei ole raadeltuja kettuja häkeissä, ei kuristeta eläimiä. Hoidetaan kuten mitä tahansa kotieläintä, paitsi ei kiinnytetä niitä hoitajaan mistä varsinkin kerrotalokoirat ja -kissat usein kärsivät ja haukkuvat sitten sydäntä särkevästi.
Milloin uskotte että tuo on ihan täyttä rahan keruuta koko "eläin suojelun" nimissä tehty videopropaganda?kuvat turkistarhalta kehiin niin nähdään kuinka hyvät oltavat ketuilla onkaan. Varmasti niin hyvät että oman koirasi jättäisit sinne myös.
Nuo toiset kuvat turkistarhalta varmasti ovatkin huijausta. Eläinsuojelijat kuolleita kettuja heittäneet häkkiin ja roikottavat yhtä niskapihdeillä ilmassa. Ei turkistarhaajat sellaista tekisi, ei, jos ketkä niin he ovat eläinrakkaita ihmisiä. - pentujaan roikottaa?
laitahan sitten kirjoitti:
kuvat turkistarhalta kehiin niin nähdään kuinka hyvät oltavat ketuilla onkaan. Varmasti niin hyvät että oman koirasi jättäisit sinne myös.
Nuo toiset kuvat turkistarhalta varmasti ovatkin huijausta. Eläinsuojelijat kuolleita kettuja heittäneet häkkiin ja roikottavat yhtä niskapihdeillä ilmassa. Ei turkistarhaajat sellaista tekisi, ei, jos ketkä niin he ovat eläinrakkaita ihmisiä.Mitä pahaa siinä on?
Suomalaisilla tarhaeläimillä on hyvä olla, joka kerran kun tuo Petan-rahananomusvideo foorumeilla pyöräbtää niin sen huomaa paremmin.
Käytän turkislakkia itse, turkkiin ei ole varaa. Vielä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h92781Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958