KruippaN

f.n.k

Yhteenveto;Wastaaja ei vastannut,eikä MMiestä näkynyt;)

29

1361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osaa ottava

kyllä sullekin friida vielä mies löydetään :)

• f.n.k

Lämpimiä!

• viesti!

Tämä ei ole mikään Valkoisen Roskaväen :) korjaan Keskinäisen Kehumisen Kerho :)

• Ensimmäiseen...olin vain utelias ja toiseen...Ehkä parempi niin ;)

Joten... (meen vielä maate!) :)

Aamun/päivänjatkoa !

• f.n.k

Osasi pentele kiertää asian:)

• f.n.k kirjoitti:

Osasi pentele kiertää asian:)

Täytyy, miten osasikin. Joillakin henkilöillä taitaa vain tuo "kiertämisen" taito olla hanskassa, kun taas...meillä joillakin ei! :)

Siitä iloitsen että tuo MMies oli estynyt osallistumaan keskusteluunne, minua kun niin...VÄSYTTI! :)

• f.n.k
        kruippaN kirjoitti:

Täytyy, miten osasikin. Joillakin henkilöillä taitaa vain tuo "kiertämisen" taito olla hanskassa, kun taas...meillä joillakin ei! :)

Siitä iloitsen että tuo MMies oli estynyt osallistumaan keskusteluunne, minua kun niin...VÄSYTTI! :)

Jos MMies olisi osallistunut,hymyilin sille vielä tänäänkin..Meinaan millaisen syvällisen teoreettisen pohdinnan MMies ja Wastaaja olisivat aiheesta yhdessä saaneet aikaan.

Heidät pitäisi saada yhteiseen ketjuun keskustelemaan aiheesta "Tykkäätsä musta?"...Lukijakunta olisi taattu:)))

• pliiis
        f.n.k kirjoitti:

Jos MMies olisi osallistunut,hymyilin sille vielä tänäänkin..Meinaan millaisen syvällisen teoreettisen pohdinnan MMies ja Wastaaja olisivat aiheesta yhdessä saaneet aikaan.

Heidät pitäisi saada yhteiseen ketjuun keskustelemaan aiheesta "Tykkäätsä musta?"...Lukijakunta olisi taattu:)))

älkää väkisin laittako Wastaajaa vakioporukkaan, antakaa mun pitää mielikuva jostain ylemmästä eliöstä joka ohjaa korkeimman pallin koulun käyneenä tätä wight trash porukkaa ruoska liehuen..*shhhhhivalllusta peljäten!

• f.n.k
        pliiis kirjoitti:

älkää väkisin laittako Wastaajaa vakioporukkaan, antakaa mun pitää mielikuva jostain ylemmästä eliöstä joka ohjaa korkeimman pallin koulun käyneenä tätä wight trash porukkaa ruoska liehuen..*shhhhhivalllusta peljäten!

Miehenlogiikkavakkarit ry:n kuukausikokouksessa.

• mutta

• f.n.k

• f.n.k kirjoitti:

Kuitenkin pelkään että ketju olisi saattanut jäädä lyhyeksi, esitetty vain yksi kysymys "tykkäätsä musta?", epäilisin että vastaus olisi saattanut olla: No vit... ! ( En nyt kyllä muista kuuluuko MMiehen sanavarastoon noin karkea sana, kunhan ehdotin) :)

No sitä ketjua ei luultavasti koskaan tule tällä palstalla olemaan, sääli sinänsä. Minäkin kun nukuin tänään "päikkärit niin...jaksaisin valvoa! :)

• palsta..

Ne on ihan toisaalla että sinne mars :)

• f.n.k

En ainakaan minä.

• MMies

Railakas perjantai-ilta vai?

• sisilia2010

Naang vaan poistelee aloituksia ja tukahtuu neurooseihinsa sun vuoksi :-)

• MMies
        sisilia2010 kirjoitti:

En edes yritä ymmärtää.

• f.n.k
        sisilia2010 kirjoitti:

Summasin yöllisen viestiketjun kruipalle,koska hän olisi halunnut lukea sen vielä aamulla,eikä se ollut mitenkään mahdollista.

Enkä minä tukehdu neurooseihini;(

PAM:::::::::::::::

• f.n.k

Noin sanoo aina kaikki julkkiksetkin:)

• f.n.k
        MMies kirjoitti:

En edes yritä ymmärtää.

Ettet edes yritä ymmärtää!Hyvempi parempi kaikille niin;)

• MMies
        f.n.k kirjoitti:

Ettet edes yritä ymmärtää!Hyvempi parempi kaikille niin;)

Tää ketju taitaa kokonaisuudessaan mennä sinne "Naisen logiikka"-osaston alaisuuteen...

• f.n.k

Uskokaa hyvällä;))))))

• Vielä, Sinä sitten aloitit tämän..., vastaathan seuraamuksista?

Minä en kestä sanallista ruoskintaa, muuten kyllä...! :)

• f.n.k

Mutta tavallaan sie oot syyllinen,kun et jaksanut eilen valvoo ja halusit kuitenkin tietää kaiken..

;)))))))

• f.n.k kirjoitti:

Mutta tavallaan sie oot syyllinen,kun et jaksanut eilen valvoo ja halusit kuitenkin tietää kaiken..

;)))))))

Puhutaan niin sinä johdattelit minut tällä aloitus viestilläsi väärään lausuntoon, minä olin kyllä eilen väsynyt, TOTTA!

Mutta onko sinulla esittää eilisestä jotain faktatietoa siihen minkä suhteen olin utelias?

Näin niin kummallista unta viime yönä ja epäilen että kaikki tänään kirjoittamani johtui vain unestani, joten SYYTÖN kunnes toisin todistetaan! :)

• f.n.k
        kruippaN kirjoitti:

Puhutaan niin sinä johdattelit minut tällä aloitus viestilläsi väärään lausuntoon, minä olin kyllä eilen väsynyt, TOTTA!

Mutta onko sinulla esittää eilisestä jotain faktatietoa siihen minkä suhteen olin utelias?

Näin niin kummallista unta viime yönä ja epäilen että kaikki tänään kirjoittamani johtui vain unestani, joten SYYTÖN kunnes toisin todistetaan! :)

Saatamme saada vielä syytteen virtuaaliparittamisesta(MMies/Wastaaja),tai ainakin sen yrittämisestä..

• f.n.k kirjoitti:

Saatamme saada vielä syytteen virtuaaliparittamisesta(MMies/Wastaaja),tai ainakin sen yrittämisestä..

Helpotuksesta!

Googletin virtuaaliparittaminen. Tulos: EI vastaa yhtään sivua! :)

• f.n.k
        kruippaN kirjoitti:

Helpotuksesta!

Googletin virtuaaliparittaminen. Tulos: EI vastaa yhtään sivua! :)

Olemme taineet käydä saman Blondiakatemian;)))

Mutta nyt minun on mentävä maaten..Huomenna täyspitkä päivä duunia..yäk!

Mutta..vartioi nyt sinä vuorostaan!!Ja raportoi..

"menee nukkumaan ja vilkuttaa"

• f.n.k kirjoitti:

Olemme taineet käydä saman Blondiakatemian;)))

Mutta nyt minun on mentävä maaten..Huomenna täyspitkä päivä duunia..yäk!

Mutta..vartioi nyt sinä vuorostaan!!Ja raportoi..

"menee nukkumaan ja vilkuttaa"

"Päikkärit"

Öitä!

:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      324
      6205
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3676
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      149
      2861
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      227
      2190
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      107
      1763
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1232
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      83
      1092
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      983
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      958
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      904
    Aihe