En tajua miksi koen kostomieltä siitä että naiset osoittaa kiinostustaan minulle? Olen urheillut kuin paviaani ja päässyt läskeistäni eroon. Jotenkin kun naiset "taas" osoittaa kiinnostustaan mulle, osoitan sairasta mielenosoitusta näille? Enkä tiedä edes miksi? Niinhän miäkin teen, samanlailla, kiinnostun vain laihoista naisista. Jotenkin on vain tunne, että "miksikäs nyt kiinnostut? Häh???" Aika sairasta!
Sairasta siksi, että tajuaa kuin pinnallista meininki on yleensä ja samaa paskaa pinnallista sakkia on itsekkin :/
kostomieli :(
28
2095
Vastaukset
- koita
olla MIES ja päästä tollaisten lapsellisuuksien yli!!!!!!!!!!!!!!!
- yyyyyy
Älä ajattele, että naiset osoittavat mielenkiintoa, koska olet komeampi ennen, vaan koska olet "normaalimmannäköinen" kuin ennen.
Ylenmääräinen läski ei kuulu normaaliin ihmiskroppaan. Olit siis aiemmin tavallaan "friikki", kummajainen. On normaalia, että ihmiset pitävät normaaleista ihmisistä eivätkä friikeistä.
Suomessa tämä "friikkiys" on toki äärettömän yleistä, mutta se on sitten asia erikseen... - Hossi37
Katkera naisia kohtaan koska aikaisemmin olit varustettuna heikolla itsetunnolla ja asetit kaiken syyn oman ulkomuotosi ja naisten pinnallisuuden piikkiin.
Nyt sit kun mielestäsi olet kunnossa ja hyvännäköinen mut itsetunto ei ole vielä kunnossa purat tuota agressiota ja turhautuneisuutta naisiin jotka ovat sinusta kiinnostunteita.
Sun täytyy osata hyväksyä se fakta et nämä syyt eivät kuitenkaan ole naisissa vaan ihan sinussa itsessäsi. Pinnallisuus ajatus on niin raadollista mut se vaan on totta, ulkoisesti se toisen kiinnostus ensimmäisenä mitataan. - kuntoon myös
Hienoa, että olet alkanut liikkumaan ja saanut kroppasi kuntoon. Oikeasti lämpimat onnitteluni! Ruumis on sielun temppeli.
Sinun pitää saada pääsi kuntoon myös. Katselit aiemmin läskinä, kuinka misut hiihti hyvän näköisten miesten luo. Sinua ei muistanut kukaan. Miksi? Koska (sinun mielestäsi) misut ovat niin saatanan tyhmiä, että kiinnittävät huomiota vaan miehen ulkokuoreen. Tämä malli on päässäsi vieläkin ja sinun on päästävä siitä mallista eroon. Nainen, joka kiinnittää huomiota sinuun ei ole tyhmä ja inhottava vain sen takia, että ei nuollut ensin vieressäsi nojaavaa läskiä!
Ota ihmiset ihmisisä. Unohda kissa-hiiri iskuleikit. Juttele tytöille mukavia. Muista kysellä, mitä tytöille kuuluu ennen kuin aloitat itsekehumonologin. Kyllä se siitä lähtee.
Sitten ihan vaan pikku lisänä: Kun nainen valitsee miestä on ulkonäollä tietenkin merkistystä. Kuka haluaisi ihmisen, jolla ei ole mitään itsekuria? Kuka haluaisi ihmisen, joka tod.näk kuolee hjärtaslagiin muutaman vuoden sisällä? Kuka haluaa miehen, joka luultavasti ei jaksa rakastella vuorokautta? - ei nimim.
Pääset tuosta eroon kun tajuat että naisten kiinnostus tai kiinnostumattomuus ei ole koko maailma ja elämä. En tiedä onko se mahdollista miehille, ainakaan kaikille?
Itse koin kasvaessani pienen "ruma ankanpoikanen" -efektin, ja olinkin vähän aikaa ihmeissäni saamastani huomiosta. Olinhan ollut niin pitkään surullinen kun kukaan ei minusta välitä. Melko pian huomasin ettei huomion keskipisteenä ollutkaan niin kivaa kuin olin aina kuvitellut. Lähinnä asian merkitys ja tunne vaihteli yhdentekevästä suoranaiseen epämukavuuteen.
Tyhjä olo tuli nimenomaan siitä että olen kuitenkin sama ihminen kuin ennenkin, miksi nyt olen kiinnostava? Samoin kuin sinulla. Mutta tyhjyyden myötä tajuaa lopulta myös sen, ettei tällaisille tyhjille asioille voi elämäänsä perustaa. Et voi loputtomasti MITATA elämääsi sillä kiinnostatko vastakkaista sukupuolta vai et, se on jokatapauksessa jonain päivänä mennyttä. Olet jo tähän mennessä antanut asialle aivan tarpeeksi valtaa jos olet pitkäänkin murehtinut läskeinesi kun kukaan ei kiinnostu. Nyt on aika muuttaa myös mieli kun kroppa on muutettu! Määrittele itsesi edelleen sellaisten asioiden kautta missä olet ollut hyvä jo aiemmin, mitkä asiat ja ihmiset ovat olleet sinulle läheisiä jo aiemmin. Saamasi kiinnostus on vain mukava lisä mutta ei saisi määritellä koko maailmasi järjestystä uudelleen. - väärät...
annat liikaa naisten vaikuttaa elämääsi
- kautta...
anna rei'ille se arvo mikä rei'ille kuuluu niin hyvin menee...
- jaromir
Kohdallesi ei ole sattunut oikeita naisia. Kunnon naiset ovat harvassa ja niitä löytääkseen pitää olla oikeassa paikassa. Ota selvää, missä näitä tapaa sinun paikkakunnallasi. Niin ja uhonda nämä susan kuroset!
- IngallsinLaura
Ymmärrän hyvin tilanteesi. Mutta ehkä voisit koettaa sisäistää sen, että ulkonäkö on tärkeä siinäkin mielessä, että itsestään huolehtiva ihminen haluaa itsestään huolehtivan ihmisen..?
Eikä siinä ole mitään pahaa tai väärää, että ulkonäkö toimii ensimmäisenä magneettina, totuus kun kuitenkin on se, että parisuhde ei sille voi perustua, vaan ulkonäkö on vain yksi keino silottaa tietä sille, että tutustutaan.
Minä olen siinä mielessä pinnallinen, että minulle ulkonäkö on tärkeää, mutta toisaalta ystävieni mielestä rakastun aina "rumiin" miehiin. Sinun tilanteesi on ehkä se, että tällä hetkellä vastaat isomman osan makuun. - MMies
En minäkään tajua, miten naiset kiinnostuvat sinusta. No, voit lohduttautua sillä, ettei se kiinnostus kestää kauaa.
- eräs nainen
Anna aikaa itsellesi. Et ole vielä sinut itsesi kanssa ja ehkä koet jopa syyllisyyttä siitä, että et pystynyt hyväksymään entistä itseäsi ja "petit hänet" laihduttamalla. Laihdutitko enemmän itsesi takia vai muiden? Tällainen sisäinen ristiriita purkautuu sitten muihin ihmisiin. Pyri hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet ja keskity siihen mitä itse haluat olla, älä siihen mitä muiden luulet ajattelevan/vaativan sinulta. Kun olet ylpeä itsestäsi sellaisena kuin olet, pystyt ottamaan vastaan kohteliaisuuksia paljon paremmin.
Maailma on ikävän pinnallinen paikka, itseäkin ahdistaa, mutta onneksi on niitäkin, jotka katsovat ihmistä kokonaisuutena eikä pelkästään ulkokuorena. - ymmärrä näitä
kommentteja. Mielestäni sinulla on täysi oikeus vetää herneet nenään sen takia, että naiset jotka eivät aikaisemmin osoittaneet huomiota, osoittavat sitä nyt kun olet "paremman" näköinen.
Itsekin vihaan naisia heidän vittumaisuuden takia, ja osoitan sen myös jos joku osoittaa olevansa kiinnostunut minusta. On aina kiva vedättää tyhmiä kanoja.- Hossi37
Samalla syyllistyt itse täysin samaan "vittumaisuuteen" ja rinki on valmis.
Syytät itseäsi niin olet hiekolla itsetunnolla varustettu ja yksin.
Syytät toisi niin olet "vittumainen" ja edelleen yksin.
Kumpikaan lopputulos ei ole järkevää jos haluaa elää jonkun toisen kanssa eikä suinkaan katkerana ja yksinäisenä ikisinkkun. - Laura I.
Miehet vihaavat naisia kollektiivina ja naiset miehiä. Hei haloo herätys! Olemme samaa lajia, kahta sukupuolta, ja melkein seitsemän miljardia yksilöä.
Tottakai joidenkin ajattelu on niin yksinkertaista, että on helpompi muokata maailma sellaiseksi kuin oma pää sanoo, mutta luojan kiitos suurin osa ihmisistä tajuaa, että on olemassa kivoja ja ei-niin-kivoja yksilöitä niin miesten kuin naistenkin puolella.
Katkeruudesta ei ole koskaan ollut mitään hyötyä, jopa kateellisuus on parempi voimavara. - Jake23
Laura I. kirjoitti:
Miehet vihaavat naisia kollektiivina ja naiset miehiä. Hei haloo herätys! Olemme samaa lajia, kahta sukupuolta, ja melkein seitsemän miljardia yksilöä.
Tottakai joidenkin ajattelu on niin yksinkertaista, että on helpompi muokata maailma sellaiseksi kuin oma pää sanoo, mutta luojan kiitos suurin osa ihmisistä tajuaa, että on olemassa kivoja ja ei-niin-kivoja yksilöitä niin miesten kuin naistenkin puolella.
Katkeruudesta ei ole koskaan ollut mitään hyötyä, jopa kateellisuus on parempi voimavara....
- Laura I.
Jake23 kirjoitti:
...
...
- suora vastaus
Laura I. kirjoitti:
...
En luule mitään.
- vastaus:)
suora vastaus kirjoitti:
En luule mitään.
Kyllä se antaa, ei vaan sulle:)
- ei vaan mulle
vastaus:) kirjoitti:
Miksi se ei antaisi mulle?
- Laura I.
vastaus:) kirjoitti:
että täällä vastaillaan minun puolestani :)
Antamiseen en puutu, mutta minä saan aina. - puolestasi
Laura I. kirjoitti:
että täällä vastaillaan minun puolestani :)
Antamiseen en puutu, mutta minä saan aina.Se on tietty eri asia mitä saat :)
- Laura I.
puolestasi kirjoitti:
Se on tietty eri asia mitä saat :)
Se ei ole eri asia, vaan se on yksityisasia. :)
- Jake23
Laura I. kirjoitti:
Se ei ole eri asia, vaan se on yksityisasia. :)
tiedät mitä tarkoitan ;)
- Laura I.
Jake23 kirjoitti:
tiedät mitä tarkoitan ;)
Koska niinhän se menee, että sitä saa, mitä tilaa...
- Jake23
Laura I. kirjoitti:
Koska niinhän se menee, että sitä saa, mitä tilaa...
äläpä kerro enempää...
- Danskuu
mikä on todellinen syy?
-Heikko itsetunto...
-Pelko sitoutua...
-vaiko mikä???
Niin ennen syytit läskejäsi, nyt ei ole mitään mitä syytellä, kun saakin huomiota juuri semmoisilta joita itsekin haluaa.
Enkä nyt tiedä onko niin pinnallista parin valinnassa kiinnittää huomiota ulkonäköön. Ei minusta, koska onhan kumppanin mielytettävä, myös silmiään. Tietysti tärkeää on henkinen yhteen kuuluvuus, mutta kyllä se fyysinenkin yhtälailla.
Toisaalta ymmärrän fiiliksen, koska jossain vaiheessa elämääni olen itsekin ollut ylipainoinen, että paino on ok. sitä alitajuisesti on vielä läski, kuten myös toisinkin päin, nyt taas raskaana ollessani lihoen huimasti ja roimasti, en tosissaan ole sinut kroppani kanssa kuvittelen mahtuvani pienempiin paikkoihin yn..jne.. mitä todellisuudessa mahdunkaan ja jumissa olen jatkuvasti tai törmään mahallani seiniin.
Kokemuksesta tiedän, kun synnytyksen jälkeen laihdun (nii jos laihdun) tulen vielä pitkään mieltämään itseni lihavemmaksi mitä olen jne...
Mutta eihän se ole muiden vika, kuten ei sinun kohdallasi ole niiden naisten vika, jotta ennen olit läski ja ei kiinnostava ja nyt olet hyvä kroppainen, ethän itsekään ole lihavista naisista kiinnostunut, vaikka ennen olit lihava.
Sitä paitsi mitä järkee valehdella itselleen ja yrittää siinä mielessä kiinnostua semmoisesta, joka ei oikeasti kiinnosta, että kyllä sinun tarvii nyt saada, myös tuo päänsisukses laihdutettua :)) - paljonkin
Ulkonäkö on keskeisin tekijä, kun mietitään kiinnostumista esim. vastakkaisesta sukupuolesta. Tämän totuuden on tietysti huomannut jokainen järkevä ihminen. Joten eiköhän jatkossa lopeteta tosiasioiden kiistäminen ja kaunistelu, ja tunnustetaan ihan reilusti, että kyllä se pärstä ja kroppa vaan vaikuttaa, paljonkin.
Jokainen joka kehtaa jatkossa väittää että "kyllä minä kiinnitän ihan muihin asioihin huomiota kuin ulkonäköön", voi mennä ihan kiltisti sinne peilin ääreen ja tehdä katumusharjoituksia :) Totuus ei pala tulessakaan. - vato retro
Öö tuota sinuna pamputtaisin vaan kiitollisena jokaista mimmiä joka nyt antaa. Nuttiminen on kivaa, mitä sitä turhia kelailemaan.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016299
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814859Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1013122Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302952Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262175Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191566Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371131Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921130Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311046- 48824