vitsi että ärsyttää! tänään (siis perjantaina eli periaatteessa eilen) meni taas kalorit yli kulutuksen! enkä siis ihan hulluna edes mässäillyt mitään! no tietysti jos oisin jättänyt ne kaksi siideriä juomatta niin ei ois menny yli kulutuksen mu kuitenki yli tavoitteen. enkä tänään ehtiny liikkua joten sen takia en ois saanukkaan syyä ku reilu 1000 kaloria, kun tavoitteena puolen kilon tiputus viikossa. :( ajattelin vaan kysyä että miten te hoidatte nää viikonloput läpi? ite oon ihan normaalipainonen ja näin, eli kulutus on aika pieni, joten jos haluaa esim. juoda jotakin alkoholipitoista, niin pitäis melkeen paastota koko päivä että saa juoda! huomennakin ois pikkujoulut tiedossa. eli jos täällä on muita siiderisieppoja (itellä menee 4-5 pulloa juhlailtana helposti) niin oletteko kieltäytyny kokonaan alkoholista vai juotteko kalorimääristä piittaamatta? oon kyl miettiny silleen että ei se haittaa jos yli tavoitteen menee kalorimäärä, kun kuitenkin painoa on sen verran vähän että sitä on vaikea terveellisin keinoin tiputtaa nopeaan tahtiin, mutta kyllä se nyt harmittaa jos kalorimäärät menee YLI!
plääh!
3
431
Vastaukset
- taikina
mieti juomieni kaloreita..kalorilaskuriin normaalisti merkkaan syömiset,mut kun lähden viihteelle,en taatusti ajattele laihtumista:) Mie viel satun juomaa 6-10 siiderii illassa;D
- mä rentoudeun
niin otan 2 päivää kunnolla. syön mitä haluun ja juon mitä haluun. noin 4 viikon välein. laihdutus on silti onnistunut hyvin kun jatkaa sen rentoutumisen jälkeen normaalii päivä rytmii. :)
olen huomennut että elimistö vain pitää siitä. niin ja minä itse myös. jaksaa sitten ahertaa taas.
nyt pudonnut 37kg. - tietäjä ;)
hommaa ns. light siidereitä eli niitä uusia sokerittomia, niin kalori määrät tippuvat hurjasti !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1332549"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781- 39728