kannattaako

caaaaa

hieman mietin et kuuluuko tää tänne mut..
siis epävirallisesti ollaa miehen kans asutttu yhdessä kohta vuosi, pienessä murjussa haaveissa kunnon iso kämppä ja yhteinen tulevaisuus mutta kannattaako? mielipiteet ja asiat hieman solmussa: minä maalais ihminen ja haluaisin tulevaisuudessa asua maalla, mieheni ei todellakaan halua. minä haluan lapsia, mieheni ei välttämättä. minä kerron rakastavani häntä, hän ei kerro sitä minulle niin usein kuin toivoisin mutta fyysisesti sen näen ja aina sanoo kun kysyn. minä kaipaan toimintaa elämään, mieheni on laiskanpuoleinen viihtyy kotona ja hidas hommaamaan tekemistä itselleen (siis töitä yms). kannattaako yhdessä siis alkaa perustamaan yhteistä tulevaisuutta jos tuntuu siltä että ei siitä kuitenkaan mitää tulisi? rakastan häntä ja hän minua, mutta riittääkö se? toisaalta turha miettiä tälläisia asioita, pitää ottaa vain päivä kerrallaan ja olla miettimättä tulevaisuutta... ajatukset silti tuppaa välil lentelee :)

4

625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laritsa M

...ja saat seksiä suurin piirtein silloin kun haluat, niin pidä ehdolla. Tarinastasi päätellen kannattaa odottaa.

Maalla on aina hyttysiä.

• tiedät jo

Kysymyksestäsi paistaa läpi ihan selvästi,että tiedät jo vastauksen, mutta et halua myöntää sitä.

Jos jäät yhteen tämän miehen kanssa, kysessä ei ole kompromissi, vaan omista haaveistasi luopuminen. Voisitko olla onnellinen loppuelämäsi, kun tiedät että et halunnut tällaista elämää alunpitäenkään?

• ///

Pelkka sana "rakkaus" ei ole tarpeksi pitamaan avioliittoanne koossa.
      Huomaat itsekkin etta oletta aivan eri planeetoilta, eihan teilla ole (kertomasi mukaan) paljon muuta yhteista kuin snakyhommat.

Miksi et siis alykkaampana etsi sankykaveria ihmisesta joka jakaa samt ideoliogiat tyonteosta (ahkera), lapsista, asumapaikasta jne.

Tuhlata aikaasi tuon nollan kanssa on vaikea sivullisen ymmartaa.

• nyky mies

Melko aikaansaamattomalle veltolle pummille kuullostaa. Mistä saisitte rahat? Sinun rahoistasiko? Tuskin työtön ja vielä laiskakin miehesi talosta osaansa maksaisi.

Melko omalaatuista kun ei kykene sanomaan rakastavansa sinua. Itse ainakin miehenä mieleen tulee että mahtaako rakastaa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      103
      6673
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      5037
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3289
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3158
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2338
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1696
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1331
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1282
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1196
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      964
    Aihe