Varastoalan palkkoja tänne.

galluppia

Terminaalityöntekijä ulkomaanliikenteessä,pääkaupunkiseudulla. Perus kk-palkka 2000€,ylitöiden laskentaperusteena oleva kta 12,24€/h työkokemusta alalta noin 2 vuotta.

Työ lähinnä kuormien lastausta ja purkua, sekä vienti/tuonti papereitten toimitusta liikenteenhoitajille.

12

13997

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MiQu Koo

Itse varastopäällikkönä, palkka 4100€ brutto

• Lisää liksaa.

Mulla noin 2800 eur eli tosi surkea vastuuseen nähden. Ei tässä firmassa kyllä voi saada enemmän, vaihdettava olis paikkakuntaa, olen Keski-Suomessa metalliteollisuudessa ja alaisia on toimihenkilöitä ja työntekijöitä 15 kpl.

• heleeena

..tuo on vale. kukaan kouluttamaton varastomies/autokuski ei revi tollasta paitsi tehdessään 30h/vko ylitöitä:)

• pohjois-suomeen töihin
        Lisää liksaa. kirjoitti:

Mulla noin 2800 eur eli tosi surkea vastuuseen nähden. Ei tässä firmassa kyllä voi saada enemmän, vaihdettava olis paikkakuntaa, olen Keski-Suomessa metalliteollisuudessa ja alaisia on toimihenkilöitä ja työntekijöitä 15 kpl.

...niin täällä palkastasi otetaan ylimääräinen 1000€ pois. Ja silläkin täällä elää hyvin.

• naavikoiuyt

Ne vaan tuolla paperitehtailla tienaavat.

• siis peruspalkka on sama ku...

12.24 on iaka lähellä 2000

• palkka

vuonna 2006 ylitöineen, jaettuna kuukausiansioksi tekee 4083€/kk, keskimäärin reilu pari tonnia käteen, ei pärjää tollakaan kyllä.

• varastotyöntekijä

Toimin kerääjänä varastossa ja mulla taitaa olla
      aivan paska liksa, kun tienaan 1840e kuussa ja
      olen sentään ollut 8v firmassa töissä :(
      Mitenkähän sais lisää liksaa ? olen ainakin yksi
      parhaista tekijöistä ja muutenkin luotettava tekijä.
      En ole mikään perseennuolija.. Teen vain työni,että
      saan perheeni elätettyä. Varastonhoitajan ammattitutkintokin on plakkarissa, mutta en ole saanut firmassa alan työtä, vain keräämistä. täytyy
      yrittää varmaan tota palkankorotusta kovemmin tai yrittää muihin hommiin .

• varastopäällikkö

Varastomiesten palkat tuntuvat olevat laidasta laitaan, meillä maksetaan varastomiehille 2100-2700 euroon
        kokemuksesta riippuen. Ainahan täytyy muistaa että mistä se palkka revitään niin yleensä menestyvä yritys maksaa hieman paremmin tekijöille. Mutta myös narinaa riittää että ei toi 2300e riitä mihinkään.
        Terveisin yksi Varastopäällikkö

• maksoivat

27 markkaa tunnilta, joka tuolloin (1989) oli minimipalkka. Vuoden jälkeen sain nostettua 35 markkaan tunnilta, kun uhkasin lähteä toiseen paikkaan.

• yövuorossa

ikälisillä noin 2500€ plus urakka jonka teoreettinen maksimi 4,7€/h mutta ei käytännössä onnistu.

• zdjdzzsdg

Viime kuun palkka yövuorossa 3800 bruttona...ylitöitä alle 10 tuntia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla

Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk
      Maailman menoa
      189
      10304
    2. Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä

Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi
      Maailman menoa
      22
      9697
    3. Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava

Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta
      Maailman menoa
      167
      8280
    4. Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä

HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html
      Maailman menoa
      296
      7764
    5. Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös

seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.
      Maailman menoa
      175
      6651
    6. Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?

Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k
      Maailman menoa
      88
      6070
    7. Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro

Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j
      Maailman menoa
      66
      5901
    8. Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan

Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit
      Maailman menoa
      103
      4957
    9. Oikeistohallitusten aikaan saannokset.

Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja
      Maailman menoa
      27
      4031
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      150
      2662
    Aihe