Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Varastoalan palkkoja tänne.

galluppia

Terminaalityöntekijä ulkomaanliikenteessä,pääkaupunkiseudulla. Perus kk-palkka 2000€,ylitöiden laskentaperusteena oleva kta 12,24€/h työkokemusta alalta noin 2 vuotta.

Työ lähinnä kuormien lastausta ja purkua, sekä vienti/tuonti papereitten toimitusta liikenteenhoitajille.

12

13834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MiQu Koo

      Itse varastopäällikkönä, palkka 4100€ brutto

      • Lisää liksaa.

        Mulla noin 2800 eur eli tosi surkea vastuuseen nähden. Ei tässä firmassa kyllä voi saada enemmän, vaihdettava olis paikkakuntaa, olen Keski-Suomessa metalliteollisuudessa ja alaisia on toimihenkilöitä ja työntekijöitä 15 kpl.


      • heleeena

        ..tuo on vale. kukaan kouluttamaton varastomies/autokuski ei revi tollasta paitsi tehdessään 30h/vko ylitöitä:)


      • pohjois-suomeen töihin
        Lisää liksaa. kirjoitti:

        Mulla noin 2800 eur eli tosi surkea vastuuseen nähden. Ei tässä firmassa kyllä voi saada enemmän, vaihdettava olis paikkakuntaa, olen Keski-Suomessa metalliteollisuudessa ja alaisia on toimihenkilöitä ja työntekijöitä 15 kpl.

        ...niin täällä palkastasi otetaan ylimääräinen 1000€ pois. Ja silläkin täällä elää hyvin.


    • naavikoiuyt

      Ne vaan tuolla paperitehtailla tienaavat.

    • siis peruspalkka on sama ku...

      12.24 on iaka lähellä 2000

    • palkka

      vuonna 2006 ylitöineen, jaettuna kuukausiansioksi tekee 4083€/kk, keskimäärin reilu pari tonnia käteen, ei pärjää tollakaan kyllä.

    • varastotyöntekijä

      Toimin kerääjänä varastossa ja mulla taitaa olla
      aivan paska liksa, kun tienaan 1840e kuussa ja
      olen sentään ollut 8v firmassa töissä :(
      Mitenkähän sais lisää liksaa ? olen ainakin yksi
      parhaista tekijöistä ja muutenkin luotettava tekijä.
      En ole mikään perseennuolija.. Teen vain työni,että
      saan perheeni elätettyä. Varastonhoitajan ammattitutkintokin on plakkarissa, mutta en ole saanut firmassa alan työtä, vain keräämistä. täytyy
      yrittää varmaan tota palkankorotusta kovemmin tai yrittää muihin hommiin .

      • varastopäällikkö

        Varastomiesten palkat tuntuvat olevat laidasta laitaan, meillä maksetaan varastomiehille 2100-2700 euroon
        kokemuksesta riippuen. Ainahan täytyy muistaa että mistä se palkka revitään niin yleensä menestyvä yritys maksaa hieman paremmin tekijöille. Mutta myös narinaa riittää että ei toi 2300e riitä mihinkään.
        Terveisin yksi Varastopäällikkö


    • maksoivat

      27 markkaa tunnilta, joka tuolloin (1989) oli minimipalkka. Vuoden jälkeen sain nostettua 35 markkaan tunnilta, kun uhkasin lähteä toiseen paikkaan.

    • yövuorossa

      ikälisillä noin 2500€ plus urakka jonka teoreettinen maksimi 4,7€/h mutta ei käytännössä onnistu.

    • zdjdzzsdg

      Viime kuun palkka yövuorossa 3800 bruttona...ylitöitä alle 10 tuntia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe