Olen 38-vuotias mies. Kaksi kertaa eronnut ja nyt poikamies. Suurin syy eroihini on se, että akka alkoi lihoa heti kun oli onnellinen elämä yhdessä (tyhmä pyllyniekka pyhässä yksinkertaisuudessaan kuvitteli, että kaikki on hyvin). Tosin itsekin lihoin noihin aikoihin. En vain voi sietää sitä että nainen lihoo! En nimittäin pysty panemaan lihavaa.
Voitte tietysti heti hyökätä kimppuuni vetoamalla asenteellisuuteeni, mutta arvoisat lukijat ja kirjoittajat. Haluan vain kertoa anonyyminä näkemyksiäni elämästä.
Naisen vartalossa minulle kiintoisaa ja kiihoittavaa on vain lantion seutu ja jalat. Hoikka, pitkä nainen, Päärynän muotoiset pakarat. En tiedä parempaa elämässä kuin laueta emättimeen päärynäpakaroiden väliin niin että selkäranka kirskuu!!!....tämä on muuten totta.
Mielestäni naisen ei tarvitse kiinnittää huomiota rintoihinsa eikä kasvoihinsa, vielä vähemmän älyynsä. Tärkeintä on pitää edellä mainitsemani alueet "taisteluvalmiudessa", jotta voin hyökätä himon yllättäessä palomiehenä sammuttamaan kiimansa.
Syntisiä ovat kyllä ne, jotka eivät kiimaista hoikkaa naista auta.
Olen puhunut.
Minun tarinani
10
1916
Vastaukset
- ywre
Ite olen ns. urheiluhullu ja ite en myöskään siedä mitään läskejä naisia. Pukeudutaan kireisiin farkkuihin ja vyötäröltä purkautuu housujen reunoista ylös läskiä kuin tulivuoresta.
Baarissa helppo bongata sopivan näköisiä likkoja, netissä vähän vaikeampaa. Mutta en ole kuitenkaan semmoinen kuin jotkut naiset, eli ei uskalleta kertoa, että ulkonäkö ei miellytä.
Jos itseltä vaatii hyvää kroppaa, sitä saa vaatia myös kiinnostavilta sinkuilta. Ehkä olen ikisinkku, ehkä en. Mutta rima ei laske.
Olen puhunut. Jatkan jos on tarpeen.- ei läski
Hae lelukaupasta barbi!
Sinä olet köyhä - henkisesti, sinä leikit, nainen on sinulle on; LELU!
Tiedätkö miltä tuntuu olla lelu, se sattuu, se sattu syvälle ihmisyyteen, syälle sieluun, tulee arvoton olo, ehkä alkaa lihomaan. Sinun "panijan" PAHAOLO on minun pahaolo. Olin ehkä hetken tosissani kanssasi, kunnes silmäni avautuivat suhteesi. Sinulle kun mikään ei riitä, ei riitä, olen niin tai näin. Sinä houreettomassa hulluudessasi olet fiksuuden mestari, omasta mielestäsi. - M38..
Niin, olet samoilla laduilla. Minä itse en edes ole urheilullinen. Asenteissani en silti siedä läskisäkkiä naista katsella. Yleensä ne ovat vielä helvetin kateellisia ja vittumaisia epäluotettavia alkoholisteja. No, menikö vähän liioittelun puolelle? Kuitenkin, homma on muuten tällä mallilla ja hoikkaa tyttöö aina voi ottaa alihankintana naapurista. Se, joka kirjoittaa se myös panee! Mut ei välttämättä puhu...
- M38..
ei läski kirjoitti:
Hae lelukaupasta barbi!
Tiedätkö miltä tuntuu olla lelu, se sattuu, se sattu syvälle ihmisyyteen, syälle sieluun, tulee arvoton olo, ehkä alkaa lihomaan. Sinun "panijan" PAHAOLO on minun pahaolo. Olin ehkä hetken tosissani kanssasi, kunnes silmäni avautuivat suhteesi. Sinulle kun mikään ei riitä, ei riitä, olen niin tai näin. Sinä houreettomassa hulluudessasi olet fiksuuden mestari, omasta mielestäsi.Joo itse olet hoikka ja kaunis nainen. Et lukenut tarkkaan ensimmäistä kirjoitustani. en kertonut tarvitsevani barbia, jätin avoimeksi ja naisen oman valinnan varaan itseäni vähemmän kiinnostavat kehon osat. Mainitsemani "herkullisimmat" paikat eivät ilmeisesti sinulla ole oikein kondiksessa tällä hetkellä?
- sanotaan
ei läski kirjoitti:
Hae lelukaupasta barbi!
Tiedätkö miltä tuntuu olla lelu, se sattuu, se sattu syvälle ihmisyyteen, syälle sieluun, tulee arvoton olo, ehkä alkaa lihomaan. Sinun "panijan" PAHAOLO on minun pahaolo. Olin ehkä hetken tosissani kanssasi, kunnes silmäni avautuivat suhteesi. Sinulle kun mikään ei riitä, ei riitä, olen niin tai näin. Sinä houreettomassa hulluudessasi olet fiksuuden mestari, omasta mielestäsi.'esi leikiksi' mielestäni seksi on jonkinlaista leikkiä alusta loppuun.
Toki jos et ole sitä koskaan harrastanut niin e t voi sitä tietää.
Tai jo et vaan osaa.
Se että leikitään ei tarkoita että toista pidetään henkisesti leluna päinvastoin kunnioitus na arvostus seksin aikana ja muutenkin pitää olla todella korkealla tunne tasolla.
seksihän se on suhteessa kaikkein tärkein... miehille. Muu tulee sitten perässä jos tulee!
- mies....
Olet ainoastaan tyhmä, hoito ei auta.
- suomibi
Ei mikään ole niin ällöttävää kuin yrittää rakastella miehen kanssa jonka penistä tuskin näkee mahan alta. Sinä taidat olla juuri sellainen. Minä olen pitkä ja hoikka nainen ja erehdyin kiimassani iskemään tuollaisen vatsakkaan nallekarhun. Toivon etten koskaan erehdy tapaamaan sinua, vaikutat samanlaiselta äklöltä.
- tada dadadadadaa
Edesmennyt tähtisolistimme biisi: Sika sopii myös parisuhteeseen.
- näin on
oot, kyllä tosi ällö mies, toivottavasti et tuu koskaan saamaan ketään naista, mua ainakin oksettais sun lähellä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087020
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h935165Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1123416Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333322Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska342468Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191796Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961441Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391392Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311296- 481064