minulla on tumman vaaleat hiukset (giselle bunchen väri ja pituus houksissa). pidän niitä aina ponnarilla. onko tiedossa trendikästä leikkausta ja ratoja mitä voisin laittaa? haluan säilyttää tietyn piduuden. olisi hyvä jos saisin leikkauksen nimen tai jotakin niin voin selittää kamaajalle että se ei leikkaa mulle irokeesia
trendikäs leikkuas
4
353
Vastaukset
- Kampaaja
Mene ammattilaiselle ja kysy mitä suositellaan ja samalla voit kertoa mitä et halua, jos et tiedä mitä haluat. Kukaan itseään kunnioittava ammattilainen EI LEIKKAA IROKEESIA, ellei sitä erikseen pyydetä. Tuollainen on todella lapsellista ja ammattikuntaa loukkaavaa. ;)
- irokeesia tulee
en halua amattikuntaa loukata mutta kun olen kysynyt neuvoa kampaajalla ne haluaa aina leikata hiuksistani puolet tosi luhyeksi. ja kerran toin valkuvan lehdesta millasen kampauksen haluan (halusin vinon otsiksen ja tummia raitoja) minulle tehtiin lyhyt polkka otsis ja 3 pienta raitaa vasemmalle puolelle päätä, eli päinvastoin kuvasta!. joten seuraavalla kerralla varmaan irokeesi tulee jos ei ole tarkat ohjeet esim leikkauksen nimi ja tarkat pituudet yms varit
- alkaa
irokeesia tulee kirjoitti:
en halua amattikuntaa loukata mutta kun olen kysynyt neuvoa kampaajalla ne haluaa aina leikata hiuksistani puolet tosi luhyeksi. ja kerran toin valkuvan lehdesta millasen kampauksen haluan (halusin vinon otsiksen ja tummia raitoja) minulle tehtiin lyhyt polkka otsis ja 3 pienta raitaa vasemmalle puolelle päätä, eli päinvastoin kuvasta!. joten seuraavalla kerralla varmaan irokeesi tulee jos ei ole tarkat ohjeet esim leikkauksen nimi ja tarkat pituudet yms varit
nääntämään koko ammattikuntaa yhden kampaajan perusteella... Vaihda kampaajaa, jos nykyinen ei yksinkertaisesti ymmärrä millaista jälkeä haluat :)KAtsos, kun asiakkaallla on aina oikeus valita keneltä palvelun ostaa..
- se on sitten
alkaa kirjoitti:
nääntämään koko ammattikuntaa yhden kampaajan perusteella... Vaihda kampaajaa, jos nykyinen ei yksinkertaisesti ymmärrä millaista jälkeä haluat :)KAtsos, kun asiakkaallla on aina oikeus valita keneltä palvelun ostaa..
vaikka vaihtaisikin niin mistäs tiedät millainen uusi on. myöhäistä se on leikkuun jälkeen itkeä. siksi ihmisen kannattaa osata kuvailla mahdollisimman hyvin mitä haluaa. jännä tässä taannoin, kun näytin paljonko latvoja lyhennetään. kampaaja kysyi vielä varmistukseksi, että n. 4 cm. lopputuloksena lähti n. 7-8 cm... onneksi näytin. muuten voisi olla se irokeesi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948