Kerro joku motto/ajatus juuri tälle päivälle. Kiitos. :)
Mukavaa lauantaita kaikille täältä huivitehtaalta!
Motto tälle päivälle
21
1019
Vastaukset
- Serpico
Mitä vaikeampi saada, sitä maukkaammalta maistuu.
- IngallsinLaura
...totta! Siksi minä en koskaan halua ökyrikkaaksi. ...mutta lotto pitää silti tehdä :D
- Rahan tuleminen
Muista tehdä lotto!!!
- IngallsinLaura
Tuo tuli todellakin tarpeeseen! :D
- jos vaikka
puskasta laukoja kertoisi Lauralle kun noin kauniisti pyysi.. :)
"Ei saa löydä vastapalloon ennen räpsän näyttämistä, muuten voi jäädä takalaidalle roikkuja odottamaan"..!- IngallsinLaura
pistetään korvan taakse! ;)
Kiitos!
- MMies
"Täytyy osata hengittää oikein."
Tee tänään loppuun se minkä eilen aloitit!
...."Jatkaa siivoamista"!
Mukavaa lauantaita myös sinne jonnekkin...- Laura I.
Tuohon täytyy näin neurootikkona sanoa, että oma oivallukseni on se, että "aina ei oo pakko". Siivota ehtii huomennakin, tänään olen huovutellut huiveja ja olen näin saanut jotain aikaankin, vaikka villakoira vilahtaa...
Älä mieti liikaa, mitä muut sinusta ajattelevat. Siitä ei tule hullusta hurskaammaksi. Ja miten vapauttavaa onkaan, kun sen oivaltaa!
- Laura I.
Muistan kun kieriskelin teiniangstissa ja isäni sanoi minulle, että "on aina parempi olla oma itsensä kuin laumaeläin". En silloin tajunnut, vaan haaveilin 501:stä ja pilottitakista. Mutta nyt olen pointin tajunnut, ja se on sen kaiken viisauden alku.
- sisilia2010
Tänäänkään ei kannata jäädä kenellekään palvelusta velkaa :-)
- yhellä iskulla
"Parempi keimo kuupassa kuin kymmenen kaapissa"
"Ei se anna kuitenkaan, siispä hakkaan hanskaan"
"Turha yrittää jutella, parempi ottaa toinen tuoppi"
"Elä avvoo suutas, se naaraa kuitennii" - varastaa...
koska se näkyy heti hinnoissa...
- varastaa...
koska se näkyy heti hinnoissa...
- narf
Mottoni koskee naapuriani:
"Vittu mua mikään niin rassaa kun toi saatnan Jaatinen" (nimi muutettu) - Lupperi^^
Krooh Pyyh!
- -k32v-
"oma maa mansikka, muu maa mustikka" :D :D
omituista, lattia ei enää heilu ;)- Laura I.
Mansikoita en voi sietää :)
Oliko kivaa? - -k32v-
Laura I. kirjoitti:
Mansikoita en voi sietää :)
Oliko kivaa?onhan se kiva käydä välillä jossain ;)
mut kiva oli tulla takasi. kämpässä on nii rauhallista, et on oikein omituista :D :D
- vara
parempi.pivot
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837