Kerro joku motto/ajatus juuri tälle päivälle. Kiitos. :)
Mukavaa lauantaita kaikille täältä huivitehtaalta!
Motto tälle päivälle
21
1020
Vastaukset
- Serpico
Mitä vaikeampi saada, sitä maukkaammalta maistuu.
- IngallsinLaura
...totta! Siksi minä en koskaan halua ökyrikkaaksi. ...mutta lotto pitää silti tehdä :D
- Rahan tuleminen
Muista tehdä lotto!!!
- IngallsinLaura
Tuo tuli todellakin tarpeeseen! :D
- jos vaikka
puskasta laukoja kertoisi Lauralle kun noin kauniisti pyysi.. :)
"Ei saa löydä vastapalloon ennen räpsän näyttämistä, muuten voi jäädä takalaidalle roikkuja odottamaan"..!- IngallsinLaura
pistetään korvan taakse! ;)
Kiitos!
- MMies
"Täytyy osata hengittää oikein."
Tee tänään loppuun se minkä eilen aloitit!
...."Jatkaa siivoamista"!
Mukavaa lauantaita myös sinne jonnekkin...- Laura I.
Tuohon täytyy näin neurootikkona sanoa, että oma oivallukseni on se, että "aina ei oo pakko". Siivota ehtii huomennakin, tänään olen huovutellut huiveja ja olen näin saanut jotain aikaankin, vaikka villakoira vilahtaa...
Älä mieti liikaa, mitä muut sinusta ajattelevat. Siitä ei tule hullusta hurskaammaksi. Ja miten vapauttavaa onkaan, kun sen oivaltaa!
- Laura I.
Muistan kun kieriskelin teiniangstissa ja isäni sanoi minulle, että "on aina parempi olla oma itsensä kuin laumaeläin". En silloin tajunnut, vaan haaveilin 501:stä ja pilottitakista. Mutta nyt olen pointin tajunnut, ja se on sen kaiken viisauden alku.
- sisilia2010
Tänäänkään ei kannata jäädä kenellekään palvelusta velkaa :-)
- yhellä iskulla
"Parempi keimo kuupassa kuin kymmenen kaapissa"
"Ei se anna kuitenkaan, siispä hakkaan hanskaan"
"Turha yrittää jutella, parempi ottaa toinen tuoppi"
"Elä avvoo suutas, se naaraa kuitennii" - varastaa...
koska se näkyy heti hinnoissa...
- varastaa...
koska se näkyy heti hinnoissa...
- narf
Mottoni koskee naapuriani:
"Vittu mua mikään niin rassaa kun toi saatnan Jaatinen" (nimi muutettu) - Lupperi^^
Krooh Pyyh!
- -k32v-
"oma maa mansikka, muu maa mustikka" :D :D
omituista, lattia ei enää heilu ;)- Laura I.
Mansikoita en voi sietää :)
Oliko kivaa? - -k32v-
Laura I. kirjoitti:
Mansikoita en voi sietää :)
Oliko kivaa?onhan se kiva käydä välillä jossain ;)
mut kiva oli tulla takasi. kämpässä on nii rauhallista, et on oikein omituista :D :D
- vara
parempi.pivot
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1672602Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18727Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait209714Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22668