chi-suoristus

millainen

Heip. Minulla on nyt sellaiset olkapäiden yli ulottuvat hiukset, jotka ovat ehkä vähän kärsineet, mutta kun suoristaa niin näyttää hyväkuntoisilta ja vähän saa tuntumaankin siltä. Pesun jälkeen nämä menevät aaltoilevaan kiharaan, ja ovat ÄLYTTÖMÄN tuuheat, joudun siis suoristamaan näitä joka aamu.
Kuulin jotain tuollaisesti chi-suoristuksesta, ja sen verran siitä tiedän että se on sellainen kestävä suoristus. Muuta tietoa minulla ei sitten siitä olekkaan, siksi kysynkin, joku joku suinkin osaa auttaa, että mitä se sitten käytännössä meinaa? Miten pitkä aikanen vaikutus on? Miten suorat hiuksista tulee ja saako se hiukset näyttämään jotenkin ohuemmilta?
Ja tehdäänkö ihan tavan partureissa näitä vai vaan helsingissä tai muissa suuremmissa kaupungeissa? Hinta?

11

2640

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli tulos

Mä kävin ottaan omiin hiuksiini CHI-suoristuksen bout 2 kk sitten. Tulos oli upee. Hiuksista tuli todella suorat ja kiiltävät ja ilmavat - OLIN SIIS AIVAN EXTAASISSA -

Homma makso muistaakseni 46 €/h ja aikaa meni hiukan vajaa 3 h siinä oli ajassa mukana nopahko 10 minsan leikkaus. Olin nimittäin leikannut puoliselkään ulottuvan tukkani sellaiseksi reilusti yli harteiden mittaiseksi pari viikko ennen tuota käsittelyä.

Sit mä munasin koko jutun - ainaskii melkein - mä nimittäin kysyin kampaajalta miten onnistuis värjäys - se sano että vaikka saman tien kevytvärillä mut kestovärillä 2 viikon päästä.

OK mä värjäytin tukkani after 2 vko hiukan tummemmaks mitä mulla oli ja otin siihen vaaleit raitoja kauttaaltaan. Eli kampaaja värjäs ja vaalenisi hiuksiani ja värjäs raidat upeeen beigeks.

Tulos näytti upeelta. Ajattelin et ens kerralla otan aivan hopeisii raitoja.

VOI TAIVAS. Kun mä parin päivän kuluttua pesin hiukseni kotona mä tajusin heti et nyt koko juttu meni pilalle. Raidoitetut kohdat venyivät, hiukset olivat kuin purkkaa ja katkeilivat ELI HIUKSENI EIVÄT KESTÄNEET ENÄÄ VAALENNUSTA. Värjätyissä kodissa hiukseni ovat kutakuinkin Ok vielä nyt 3 kk jälkeenkin. Raitakohdat ovat pikkuhiljaa katkeilleet kokonaan pois tai ne on pörröisiä ja kiharoita ja olen sävyttänyt kevyt värillä koko hiuksistoni uudelleen.

Eli CHI on ok ja toimii mut mulla vaikka oli ihan normaalit hyväkuntoiset hiukset (ei mitään shokkivaalennuksia ja värjäyksiä ennen)raidat oli liikaa.

Odotan vuoden ja teen homman uudestaan mutta sit pelkästään värjäänkin kevytvärillä.

Tällai kävi minulle

PS. Lue samalta Suomi24 palstalta jonku 28.11 kirjoIttama juttu HIUSTEN KEMIALLINEN KÄSITTELY siinähän kaikki olisi nyt kerrottuna

• alkuperäinen kirjoittaja..

Kun mullakin olis tarkotus näitä jollain vissiin vaalentaa. tilanen on aika sama kun sinun. meinaan tietenkin minulla vaan ennen suoristusta. luuletko että onnistuu ennen suoristusta värjäys ja sitten suoristus?

• Tällainen oli tulos
        alkuperäinen kirjoittaja.. kirjoitti:

Kun mullakin olis tarkotus näitä jollain vissiin vaalentaa. tilanen on aika sama kun sinun. meinaan tietenkin minulla vaan ennen suoristusta. luuletko että onnistuu ennen suoristusta värjäys ja sitten suoristus?

Niin Mun hiukseni meni pilalle niiden raitojen takia. Kampaamot suosittelee suoristsusta ja värjaäystä vasta sen jälkeen koska suoristus on myös kemiallinen käsittely ja se vie väristä kiillon.

Näin varmaan on. Annan sinulle neuvon. Unohda vaalentaminen. Tee raidat vaikka jollain tummemmalla sävyllä kuin itse pohjaväri. MINÄ EN AINAKAAN KYLLÄ ENÄÄ OTA CHI-SUORISTUKSEN JÄLKEEN (vuoden päästä siis uusiksi) MUUTA KUIN KEVYTVÄRJÄYKSEN.

Silkkisuoristus kestoväri on aika rankka yhdistelmä suomalaisille hiuksille ja jos suoristus on upee ja noin kallista miksi pilata se värjäämisellä.

SIIS SUORISTA JA OTA KEVYTVÄRI AIKAISINTAAN PARIN VIIKON KULUTTUA SUORISTUKSESTA JA LEIKKUUTA HIUKSESI SUORISTUKSEEN SOPIVAAN MALLIIN. MUSTA EI AINASKAAN OLE NÄTTI ETTÄ HIUKSET ON TASAPITKÄT JOKA PUOLELTA NIIN EDESTÄ KUIN TAKAAKIN.

Miksi siis riskeerata koko suoristuskäsittely? Tiedän omasta kokemuksestani asian liankin hyvin -TÄÄ ON OPPIA KANTAPÄÄNKAUTTA - mä ainaskii opin tästä virheestäni.

SMILE:)

• pumpiduu
        alkuperäinen kirjoittaja.. kirjoitti:

Ei kannata vaalentaa hiuksia ollenkaan jos menee silkkisuoristukseen!! Itselläni oli vaaleat raidat mennessäni suoristukseen, mutta vaaleista kohdista tuli täysin purkkaa.. En siis suosittele ainakaan normaalia ammoniakkia sisältävää vaalentamista tai muutenkaan ammoniakkia sisältävillä aineilla värjäämistä. Olen kuullut, että BioSilkin tms. ammoniakittomat värit ja vaalennukset saattaisivat sopia..tiedä sitten pitääkö paikkansa..

• alkuperäinen kirjoittaja...

Vielä että olisiko kellään vaikkapa jotakin linkkiä nettisivulle josta suurinpiirtein näkisi tuon lopputuloksen?

• löytyi

• jemmy-

mikä ihme toi koko chi suoristus on? miten se tehdään ja onko se jotenki erilainen ku normaali suoristuskäsitely? ikinä en oo kuullukaan, mutta se kuulostaa kivalta

• omienhiustenvihaaja

ömm, ymmärsinkö siis oikein, että jos on ennen tai jälkeen ton suoristuskäsittelyn valkassu hiuksia, ja niissä on raitoja, ne menee ihan purkaks?
      ja koska hiukset saa värjätä käsittelyn jälkeen?

ja sitten viellä että, haittaako se suoristuskäsittely jotenkin hiuksia? :)

• APUA!!

HEI! mistä niitä CHI-silkkisuoristuksia oikeen saa?

• stara

Hyviä Chi suoristuksia tehdään muunmuassa Helsingissä, Starabia nimisessä kampaamossa arabian kauppakeskuksessa.

• ella2

Hiusten Ykkönen1, Järvenpäässä, Peltolan K-Supermarketin etutiloissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      174
      5623
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      44
      2643
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2232
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1759
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1384
    6. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      30
      1376
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1327
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1301
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1233
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      108
      988
    Aihe