Eipä noissa yhden yön jutuissa ole mitään järkeä. En ole kokeillut, enkä kokeile! Tuntemattoman tyypin kans, ei sitte millään vois semmoseen ryhtyä. Melko hullu pitää olla jos sellaseen lähtee. Mieluummin oon vaikka puutteessa (no onneksi ei tartte olla).
Syntistä touhua...jos elettäs 1800-lukua, ni johan olis kaikki sellaset hullut häpeäpuuhu jo pistetty.
No, omapa on elämänsä...
Sorry katkeranhajuinen kirjoitus, huono päivä.. Normaalisti pitäisin tällaset ajatukset ihan omassa päässä enimmäkseen..
ei järkeä
6
1353
Vastaukset
- suippokorva
jos et ole kokeillut
- 543
Olen tässä seuraillut kirjoituksiasi, ja minusta tuntuu et joku on loukannut sinua todella pahasti. Siksi haluan sinulle sanoa; älä lisää tuskaasi noilla kirjoituksilla, koska uskon ettet oikeasti noin ajattele, olet vain tuskissasi. Sinuakin rakastetaan (sukulaisesi) miks et rakastaisi itseäsi...
Ps.Rakkaudella saat rakkautta vihalla vihaa sinä päätät oletko onnellinen vai katkera... - poor ,,
Ei kiinnosta tietää. Ei kiinnosta kokeilla.
- 343
poor ,, kirjoitti:
Ei kiinnosta tietää. Ei kiinnosta kokeilla.
Kirjoitukseni tarkoitti suippokorvaa,sori. Sinä taas olet ihailtava ja luotettava tyyppi, siksi et puutteessa eläkkään...Suippis taas sitten toiselta laidalta...Tosin meitä on moneksi ja siksi ymmärrän myös häntä ja hänen ajatuksiaan.
- virheistä
miksi toistaa toisten virheet? kokeile huumeita sopiiko ne sulle. Ai et oo? Ei oo sama asia? Mistäs tiedät kun et ole kokeillut!
- ihmettä..
Äsken profiilissa ei ollut meiliä ja ajattelin et jätkä varmaan muuten vaan mielipiteitään jakaa ja nyt ilmestyi osoite, taidat koittaa pillua puheillasi :)
Mitäpä mulla sillä on väliä, senkun haet ja köyrit kaikkea, mulle se ei ainakaan anna sitä täyttymystä mitä haen toisesta ihmisestä. Läheisyys ja tunne antaa paljon enemmän kuin pelkkä lanneliike, siksi huorissa käyntikin on niin pakkopullaa, siitä puuttuu se pienikin henkinenyhteys mitä yhden yön jutuissa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3136126Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483616Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1472799"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2252167Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001728- 671192
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811045Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni144958Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10928Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11884