Ikää on jo yli 40 ja jotenkin samanikäisistä naisista ei vain enää näy löytyvän sellaista kipinää johon innostuisin. Toisaalta nuorempienkaan perässä ei oikein tunnu sopivalta juoksennella.
Miten kummassa tämän ratkaisisi?
Suuri ongelma
6
583
Vastaukset
Siis millaista kipinää?
- jepe.
Kun ne ovat jotenkin niin tanttoja. Sellainen psyykkinen energisyys niistä näyttää loppuvan. Ei tietysti kaikista, mutta oma otos on aika kattava.
Vierastan sellaista apaattisuutta, enkä usko että sellaisen rinnalla elämä olisi mitenkään yksinäisyyttä parempaa.
Ehkä noiden alempien kommenttien perusteella noita nuorempiakin uskaltaisi katsella, mutta on se jotenkin ikävää jos sitten vain tuomitaan että vaihtoi nuorempaan (exäni kyllä lähti itse, kun en kyennyt enää auttamaan häntä enempää).
Luulen että monilla on apaattisuuden syynä paino, sillä huomaan sen itsekin kun nyt olen muuteman kilon kevyempi (vaikka en silti koskaan ole ollut mitenkään erityisen painava). Naisilla alkaa nykyisin olla aika paljon massaa. Nättejä nekin ovat, eikä siis se minua haittaa mutta jos samalla menetetään se energisyys, niin silloin ei kiinnosta.
- MMies
Jos se on siitä kipinästä kiinni, niin sen perässä sitten tulee se innostus sitten 45- 35- tai 25-vuotiaan naisen muassa tai jostain muusta tahi ei mistään.
- sisilia2010
kuulun kolmekymppisten kerhoon enkä kaihda juoksemista ikähaitarissa suuntaan ja toiseen:-)
- Kolmekymppinen nainen
Moni kolmekymppinen uusiosinkku on kiinnostunut juuri sinunikäisistäsi -40 , joten katseet nuorempiin.Kolmekymppinen nainen on jo riittävän kypsä sinun ikäisesi miehen rinnalle ja meissä riittää vielä sitä sähinää, jos sinä itse vielä jaksat...
- Birge
samaan tahtiin hyvä mies, kyllä sieltä se kipinä löytyy kun vain kävelet avoimin mielin vastaan=)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1322973Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/722092Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1341790Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee221672- 1191636
- 1361324
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su931103Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1441035"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!48992Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa29917