Olen siis ehkä lähdössä Italiaan auppariksi ensi vuodeksi,mistä saisin yhteyden muihin italiassa oleviin suomalaisiin auppareihin tms..?
miten saisin yhteyden
5
715
Vastaukset
- italiaannnn
Hei!
Mihin päin olet menossa?
Mä lähden bolognaan tammikuussa.... :D Ootko menos ihan täysitalialaiseen perheeseen? vai puhuuko ne englantia? - tuolla on
eurooppapalstalla sellainen Italiapalsta. :D:D
- ihmeessa
Miksi haluat yhteyden suomalaisiin au paireihin ?
Eiko kannattaisi pysya kotimaassa ennemmin jos noin surkeaa on. Au pair on kulttuurivaihdossa eika missaan hemmetin suomea puhuvien kaljakerhossa lomalla.- viestit osaa àrsyttàà!!
miksi ihmeessà ei voisi olla yhteydessà muihin suomalaisiin au paireihin vaikka onkin vieraassa maassa! eihàn se tarkoita sità etei silti voisi hankkia sen maan ystàvià mihin on menossa! se nyt vaan on ihan mukavaa jutella ja kokea uusia asioita omasta maasta olevan ihmisen kanssa! itse olen italiassa, ja minulla ei ole suomlaisia ystàvià tààllà. olen kysellyt suomalaisten au pairien perààn italiassa, muta ei pahemmin kòydy sieltà missà olen. minulla on sekà italialaisia ystàvià sekà saksalainen au pair. mutta se olisi niin mukavaa jutela ja viettàà aikaa myòs suomalaisen kanssa. vertailla asioita joista ei tiedà kukaan muu paitsi toinen suomalainen. jne. siinà ei ole mitààn pahaa, eikà se tarkoita sità ettà ei olisi kiinnostunut muista ihmisistà. ystàvià ei ole koskaan liikaa. ettà nàin.
- Tsemppiä
viestit osaa àrsyttàà!! kirjoitti:
miksi ihmeessà ei voisi olla yhteydessà muihin suomalaisiin au paireihin vaikka onkin vieraassa maassa! eihàn se tarkoita sità etei silti voisi hankkia sen maan ystàvià mihin on menossa! se nyt vaan on ihan mukavaa jutella ja kokea uusia asioita omasta maasta olevan ihmisen kanssa! itse olen italiassa, ja minulla ei ole suomlaisia ystàvià tààllà. olen kysellyt suomalaisten au pairien perààn italiassa, muta ei pahemmin kòydy sieltà missà olen. minulla on sekà italialaisia ystàvià sekà saksalainen au pair. mutta se olisi niin mukavaa jutela ja viettàà aikaa myòs suomalaisen kanssa. vertailla asioita joista ei tiedà kukaan muu paitsi toinen suomalainen. jne. siinà ei ole mitààn pahaa, eikà se tarkoita sità ettà ei olisi kiinnostunut muista ihmisistà. ystàvià ei ole koskaan liikaa. ettà nàin.
Älkäämme välittäkö tommoisista katkerista ********. Niin siis misä päi italiaa oot?
Mites siellä pärjää pelkällä englanninkielentaidolla? Siis tottakai siinä tietty italiaki karttuu ajan kanssa mut niinku ensin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",305187Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1352417- 1382092
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531925Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171770"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!571317Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1661097Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää64941Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.312875Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa170771