..pidän tässä pikkujoulut..eilen alkoi flunnsapöpöt jyllätä nielussa..keksine että karkoitan ne runsaalla valkosipulinsyönnillä..noo..olo koheni..mutta jäljelle jäi valkosipulihönkä..karkoitanko juhlavieraat sillä vai onko pelkoni liioiteltua?..jkuinka pääseen eroon joidenkin mielestäö niin karmeasta valkosipulihöngästä..??
valkosipulihönkä&juhlavieraat
8
243
Vastaukset
- Sinisiivetär
kokemusta on..se haju tulee ihostakin läpi..mut se on konsti, et tarjoat valkosipulipatonkia vieraillekkin tai muuta valkosipulihöystöä..niin eipä kukaan huomaa mitään..
..sitten etten karkota vieraita.. itseäni ei tuo valkosipulihönkä haittaa.. katson jos hieron itseeni hajusteita..kun oon käyny suihkussa jospa sitte hellittäs..
- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..sitten etten karkota vieraita.. itseäni ei tuo valkosipulihönkä haittaa.. katson jos hieron itseeni hajusteita..kun oon käyny suihkussa jospa sitte hellittäs..
eikä muakaan haittaa se haju yhtään..mut ei siinä muuta kuin hajustetta ilmaan ja hajukynttilöitä palaan..niin kyllä se siitä..
- Danskuu
pippaloihinha kuuluu snapsi jo heti ovel vieraalle kätee. No, hei helppo homma maustat keitoksen valkosipulilla ja eikun snapsilaseihin ja niin eespäin, kukaan huomaa sun hajujas, ku iteki haisevat :DD
- Iso-Iita
heti grogilasit käteen niin ei ne mitään valkosipulin hajuja huomaa..:)
..täytyypä näin tehdä..muttei mulla varaa mielin määerin juottaa niitä..tuokoot omiaki juomii..
- Viina piru...
vanha löyhkä, yh' vai flunssa, seli seli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433533- 362164
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301819- 171579
- 231538
- 141518
- 241397
- 141257
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781225Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko861174