..pidän tässä pikkujoulut..eilen alkoi flunnsapöpöt jyllätä nielussa..keksine että karkoitan ne runsaalla valkosipulinsyönnillä..noo..olo koheni..mutta jäljelle jäi valkosipulihönkä..karkoitanko juhlavieraat sillä vai onko pelkoni liioiteltua?..jkuinka pääseen eroon joidenkin mielestäö niin karmeasta valkosipulihöngästä..??
valkosipulihönkä&juhlavieraat
8
239
Vastaukset
- Sinisiivetär
kokemusta on..se haju tulee ihostakin läpi..mut se on konsti, et tarjoat valkosipulipatonkia vieraillekkin tai muuta valkosipulihöystöä..niin eipä kukaan huomaa mitään..
..sitten etten karkota vieraita.. itseäni ei tuo valkosipulihönkä haittaa.. katson jos hieron itseeni hajusteita..kun oon käyny suihkussa jospa sitte hellittäs..
- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..sitten etten karkota vieraita.. itseäni ei tuo valkosipulihönkä haittaa.. katson jos hieron itseeni hajusteita..kun oon käyny suihkussa jospa sitte hellittäs..
eikä muakaan haittaa se haju yhtään..mut ei siinä muuta kuin hajustetta ilmaan ja hajukynttilöitä palaan..niin kyllä se siitä..
- Danskuu
pippaloihinha kuuluu snapsi jo heti ovel vieraalle kätee. No, hei helppo homma maustat keitoksen valkosipulilla ja eikun snapsilaseihin ja niin eespäin, kukaan huomaa sun hajujas, ku iteki haisevat :DD
- Iso-Iita
heti grogilasit käteen niin ei ne mitään valkosipulin hajuja huomaa..:)
..täytyypä näin tehdä..muttei mulla varaa mielin määerin juottaa niitä..tuokoot omiaki juomii..
- Viina piru...
vanha löyhkä, yh' vai flunssa, seli seli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau384192Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html453177Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343126Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4852760Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1932014Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431886Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301517- 411480
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51281- 781232