Hän on 38-45-vuotias, tekee työtä mistä pitää ja hän saa arvostusta.
Hän hyväksyy itsensä ja kykenee antamaan läheisilleen.
Hän huolehtii itsestään, kodistaan ja lapsistaan.
Hän voi varakas tai ainakin omavarainen.
Hän hyvä keskustelija mutta ei halua olla keskipisteenä.
Hän kykenee luottamaan lähimmäisiinsä ja on luottamuksen arvoinen.
Hän on positiivinen onnistuja sekä empaattinen.
Hän haluaa löytää hyvän miehen johonka kannattaa tutustua.
Mies 47v [email protected]
Missä on
8
931
Vastaukset
- olen
n. 500 km päässä eli aivan liian kaukana. Hyvin sopi tuo kuvaus minuun; ihmeiden aika ei ole ohi!
- Elsi
Puolison löytäminen vaatii myös onnea, pelkkä
"etsiminen" ei riitä.
Jos itse olet samantyyppinen, luulisi et ottajia olisi. - aikuisen vaatteissa
Eli jos hän tekee työtä, josta pitää, mutta ei saa siitä arvostusta (moni hoitoalan empaatikko), hän ei täytä hakukriteerejäsi? Se on varmaan sen naisen onni. Ettei tarvitse kokea arvostamattomuutta työn lisäksi vielä kotonakin.
Sun listasi on todella infantiili. Naiselle heität hirveän paineen olla kaikkea, pärjätä, tienata hyvin, jaksaa, osata, haldata ja pysyä sitten taustalla ikiluottaen ihmisiin, joiden edessä ei koskaan voi olla heikko/ väsynyt/ tympääntynyt. Ja huom, tällä naisellahan siis on rikkinäistä ihmissuhdettakin taustalla, (eikä tunnu missään) koska sillä on jo ne lapset joista ne niin hyvin huolehtii, mutta isolapsen (mies) paikka vapaana.
En mä jaksa jatkaa. Kyllä sä kuplasi löydät. Mutta joka kupla puhkeaa.- Hoitsu_
Hoitoalan ihmiset saavat arvostusta mm. potilailta ja omaisilta... on katsos kutsumustyötä.
- huono esimerkki
Hoitsu_ kirjoitti:
Hoitoalan ihmiset saavat arvostusta mm. potilailta ja omaisilta... on katsos kutsumustyötä.
Se oli vain esimerkki siitä, että ihminen voi tehdä työtä, joka on tärkeää, josta hän pitää, mutta jota ei välttämättä arvosteta - ainakaan moniaalla. Olisi kai pitänyt miettiä parempi esimerkki.
Jaksamista kutsumustyösi parissa :) Minä alanvalintaasi todella arvostan. - Nimetön_hoitsu
huono esimerkki kirjoitti:
Se oli vain esimerkki siitä, että ihminen voi tehdä työtä, joka on tärkeää, josta hän pitää, mutta jota ei välttämättä arvosteta - ainakaan moniaalla. Olisi kai pitänyt miettiä parempi esimerkki.
Jaksamista kutsumustyösi parissa :) Minä alanvalintaasi todella arvostan.Kuka Sinua sitten hoitaisi?
- Yöhoitsu
huono esimerkki kirjoitti:
Jaksamista kutsumustyösi parissa :) Minä alanvalintaasi todella arvostan.Valvon ja säälin Sinua. Yövuoro klo 5.40.
- hoitsunsa löytää
Yöhoitsu kirjoitti:
Valvon ja säälin Sinua. Yövuoro klo 5.40.
vaikka näistä kommentoijista, jos heidän sisälukutaitonsa on noin heikko. Eivät tajua kiitoksia, kun niitä saavat. Ikävää.
Tai sitten näillä kullakin on hutera itsetunto eivätkä he itsekään pidä ammattiaan minään, ja lukevat siksi kehut haukuiksi.
Taas tuli Wiion laki todennettua: viesti vääristyy matkalla lähettäjältä vastaanottajalle. Ja jos ei vääristy, niin mehän vääristetään. Riita on poikaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3246205Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483676Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1492861"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2272190Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1071763- 671232
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua831092Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145983Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10958Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11904