Joululaulujen nuotteja netistä? Auttakaa!

soapB

Melkein jo luovuin toivosta, kunnes vihdoin muistin vanhan kunnon suomi24.fin. Täältä sitten päätin kysyä, mistä saisi joululaulujen nuotteja, netistä? Kaikki kelpaavat, kunhan vain ovat joululauluja. Haluaisin erityisesti hengellisiä lauluja... mutta toki muutkin ovan ok.
Poskeni helottavat ja silmiä kirveli niin paljosta koneella istumisesta. Niin, eikä silmien kirvely johtunut pelkästään niiden rasittumista, vaan melkein purskahdin itkuun... Niin kauan, turhaan!
Toivottavasti kaikki ymmärtävät, että haluan niitä todella kipesti. Kuka voisi kertoa SUOMENKIELISEN (no, toki saa olla brittiäkin, jos niitä osaa käyttää helposti...) sivun, josta voisi ladata nuotteja? Voit myös kertoa yhden laulun nuotit, sekin on tärkeää.
Kiitos!

12

24632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amateur

      Tarkoititko ilmaiseksi ladattavia? Siinä tapauksessa ei ihme jos on ollut hankala löytää: nuohan ovat yleisesti ottan tekijänoikeuksien alaista tavaraa. Täytyy mennä aika pitkälle taaksepäin ajassa jotta saisi ihan vapaasti ilman teostomaksuja käytettävissä olevan sävellyksen (tekijänoikeus on voimassa 70 vuotta tekijän kuoleman jälkeen). Kansansävelmät eli "trad." kappaleet tietysti ovat vapaatariistaa, mutta niissäkin on yleensä nuotissa jonkun tekemä sovitus jos ei pelkkään melodiaan rajoituta.

      Valitettavasti en nyt osaa auttaa suoraan, mutta vinkki: lainaa kirjastosta ja ota kopioita (omaan/perhepiirin käyttöön, julkiset esitykset ovat sitten asia erikseen). Kaukolainalla voi saada jos omassa lähikirjastossa ei ole tarjolla.

      • soapB

        Pitänee katsoa kirjastosta. Niin oudolta kuin tämä kuulostaakin, en tullut sitä ajatelleeksi! Kiitos erittäin paljon!


    • samaa mieltä.

      Mä haluisin löytää myös nuottei joululauluihin.
      En vaa oo löytäny. mun pitäis soittaa nokkahuiluu joulun sukulaisil.. ei oo nuottei kirjoissa(omissa) eikä netis. joten kai mun täytyy ostaa?! .. ottakaa muutki kantaa

    • ARWU

      Seurakunnan sivuilta löytyy virsikirjan kohdalta virsikirjassa olevat nuotit ja sanat. Jouluun liittyvät virret.
      Jos haluaa kuunnella virren ns. yksinkertaisen melodian niin virret.net osoiteesta voi kuunnella.

    • 1q2w3e4r5t6y7u8i9o0p

      Minäkin tarvitsisin nuotin vanhan kunnon joulupukki laulun nuotit
      mistä ne saisin?! pikaisesti!

      • kari joulupukki

        vieläkö tarvitset joulupukki laulun nuotit eli siis joulupukki joulupukki valkoparta nuotitko jos on kyseinen kpl niin soita numerooni 0449689806 niin laitan sähköpostina


      • joululaulaja

    • samaaaaa

      Sama.

    • soittajapoikanen
    • annika2

      Mooi♥ heheheheheheheheheheheheh:D :D :D :D :D :D :D :D :D

    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe