TYöpaikan perinteiset pikkujoulut tuli juhlittua. Tuli myös sekaannuttua työkaveriin...Miten helvetissä mä voin kohdata tämän tyypin maanataina tai muut työkaverit???? Olisko jollakin hyviä vinkkejä, pakoileminen ei auta eikä onnistu... Eikä hävetä yhtään. Puheet ja vittuilu varmasti loppuu kuitenki aika pian????? Olemme molemmat varattuaja ja helvetin kännissä oli kaikki. Turha varmaan ainakaan alkaa selittelemään mitään, pokka päällä vaan.....Jos sinulla on vastaavasta kokemusta niin kerro ihmeessä oma tarinasi,vois helpottaa omaa morkkista :(((
miten selvitä pikkujoulusta?
15
4387
Vastaukset
- näin pääsi käymään
Joo, mulle kävi samoin viikko sit, sotkeennuin erittäin naimisissa olevaan työkaveriini vaikka itsekin olen naimisissa...Viime viikko töissä oli kyllä ihan outo.Pari työkaveria selvästi vältteli mua, ehkäpä eivät hyväksyneet tapahtunutta tai osanneet suhtautua siihen mitenkään, jokunen vähän vittuili tapahtuneesta, vinoja hymyjä ja vihjailuja tuli roppakaupalla ja tämä sankari johon tuli langettua vältteli koko viikon...Morkkis varmaan tai jotain.
No kaduttaako?Ei sitten pätkän vertaa.Seksi oli upeaa, hän suuteli hyvin ja kohteli minua kuin naista(taito jonka puolisoni on unohtanut jo aikoja sitten).Life is life!- sairaista
porukka.Heti kun on tilaisuus niin levitellään jalkoja jonkun toiselle kuin omalle miehelle,ja eikä kaduta.Voiko osottaa syvempää halveksuntaa omaa kaveria kohtaan.
- herra 47
sairaista kirjoitti:
porukka.Heti kun on tilaisuus niin levitellään jalkoja jonkun toiselle kuin omalle miehelle,ja eikä kaduta.Voiko osottaa syvempää halveksuntaa omaa kaveria kohtaan.
ruma ja rupsahtanut nainen, joka kateellisena katselet muita hyvännäköisiä naisia ja tunnet syvää kateutta siitä,ettei sinua huoli enää kukaan,edes omasi. ja jonka elämässä ei enää piiiiiiitkään aikaan ole tapahtunut mitään mielenkiintoista. Ainut käsi joka käy housuissasi on oma???Jokainen varmaan tietää miltä pettäminen tuntuu, mutta se joka on synnitön heittäköön ensimmäsien kiven.
- mies!
herra 47 kirjoitti:
ruma ja rupsahtanut nainen, joka kateellisena katselet muita hyvännäköisiä naisia ja tunnet syvää kateutta siitä,ettei sinua huoli enää kukaan,edes omasi. ja jonka elämässä ei enää piiiiiiitkään aikaan ole tapahtunut mitään mielenkiintoista. Ainut käsi joka käy housuissasi on oma???Jokainen varmaan tietää miltä pettäminen tuntuu, mutta se joka on synnitön heittäköön ensimmäsien kiven.
Ja mielipiteni ei ole muuttunut.
- Outo ajatus
herra 47 kirjoitti:
jos ei hyväksy pettämistä??? Onko oletuksena, että kaikki kauniit pettävät ja rumat katsovat vierestä kateellisena???? Eipä se taida olla ulkonäöstä kiinni, kun tarpeeksi kännissä on, jos muulloinkaan...
Pettänyt en ole, 17v avioliittoa takana, heitänkö kivellä?
- hyvin pikkujouluissa
elikäs seottiin toisiimme jo ennen pikkujouluja ja pikkujoulujen jälkeen, mutta EI pikkujouluissa! Kukaan ei tiedä mistään mitään, eikä tarvitsekaan tietää - ainakaan vielä! Mutta pikkujouluissa tiukka linja päälle vaan ja kumpikin keskityttiin hämäyksen vuoksi ihan muihin vastakkaisen sukupuolen edustajiin. Ja täydestä meni! Sen verran hyvä tämä meidän viritys, että tätä ei hölmöilemällä pilata!
- miten totta
nää jutut pikkujouluista onkaan. Miehet oottaa kieli pitkällään, että sais pillua joltain työporukan naiselta ja naiset menee siihen mukaan. Sitten seuraavalla viikolla ollaan noloina, mutta omat siipat siellä kotona ei vaan tiiä mitään. Tätäkö on nykymeno?? Itsellä vielä pikkujoulut edessä, mutta aion todellakin viettää niitä niin, että kehtaan katsoa itseäni peilistä seuraavana päivänä.
- aikuinen nainen
onneksi jäi pussaamiseen ja lievään hyväilyyn tosin iskemäni mies on kollega ja suukottelun todistivat lukuisat muut firman työntekijät. Miehelleni jo tunnustin ja hän onneksi ymmärsi eikä nostanut meteliä, mutta ei oo kiva mennä maanantaina töihin! Tsemppiä muille kaltaisilleni urpoille ;(
- nuormies2
Taas "haksahdin" yhteen firman blondiin jonka kanssa tuli imuteltua sitten tanssilattialla ja saatin hänet kämpillensä.. siellä sitten vaatteet lähti, mutta homma jäi myös "melkein panemiseksi".
Olkoot tässä nyt tunnustus ja kotiin hävetti tulla aamusella. Kerroin vain että hieman pientä pikkujoulupeliä oli.
Töissä ollaan moikattu nopsaan, ei muuten nähdäkkään siellä. Se tässä on kismittävää että saman blondin kanssa kävi samalla tavalla eräissä aikaisemmissa bileissä..
- auttaa kyllä
No moka tuli tehtyä.
Käy keskustelemassa asiat selväksi toisen osapuolen kanssa. Muille asia ei kuulu eikä heidän vihjailujaan kannata suuremmin kommentoida.
Kun tuli toimittua moraalittomasti, niin pieni häpeä lienee paikallaan. Kärsi se kuin mies (tai nainen. Toisaalta oppia ikä kaikki. Seuraavalla kerralla osaat toimia niin ettei tule miettimistä.
Tärkeintä todellakin että puhut asiat ensin selväksi toisen osapuolen kanssa. Saat samalla vertaistukea. Pakoilemalla asia ei ainakaan parane.
Toisaalta liika rehellisyys kotona ei ole varmaankaan kenenkään etu. Tämän salaisuuden joudut kantamaan itse.
Kaikille tällaista sattuu tai jotain vastaavaa. täysin synnittömiä ihmisiä ei ole. - oma vikas
No jos olet noin tyhmä niin pidä vaan morkkistasi. Syystäkin se sinulla on, et taida muuten mitään oppia, ennenko mokaat oikein perusteellisesti.
- alkuperäinen elli
menny eikä morkkikset ole tietoakaan, asiat on sovittu puolin ja toisin. Hänellä on ollut jo pitempään lämpimiä ajatuksia minua kohtaan. Elämä hymyilee jälleen. Kiitos vaan kannustavasta mielipiteestäsi, oikein sydäntä lämmitti moinen ampatia, jatka samaan malliin niin hyvä tulee :))
- hiljalleen toipuva
alkuperäinen elli kirjoitti:
menny eikä morkkikset ole tietoakaan, asiat on sovittu puolin ja toisin. Hänellä on ollut jo pitempään lämpimiä ajatuksia minua kohtaan. Elämä hymyilee jälleen. Kiitos vaan kannustavasta mielipiteestäsi, oikein sydäntä lämmitti moinen ampatia, jatka samaan malliin niin hyvä tulee :))
on olla petetty osapuoli! Näillä jutuilla kun tuppaa olemaan tapana tulla julki ennemin tai myöhemmin. Kyllä kateelliset tai kostonhimoiset työkaverit tai naapurit pitävät siitä huolen. Mies petti, ero tuli ja minun lisäksi suunnattomasti kärsivät myös alle kouluikäiset lapset. Ja uskokaa tai älkää minä olin se puhdas pulmunen, vaikka vientiä olis ollut. Jossain vaiheessa otti päähän, kun en ollut älynnyt pettää. Nyt olen jo muutamia vuosia elänyt uudessa suhteessa, mutta toiseen luottaminen on ollut vaikeaa. Itseeni luotan ja se on jo testiin joutunut. Mikä ihme on, että ukkomiehet ovat kimpussa, vaikka tasan tietävät, että olen varattu. Olen suoraan sanonutkin, että en ikinä pettäisi puolisoani, koska tiedän miltä tuntuu olla petetty. Ylensä tehoaa hyvin ja saa olla rauhassa. Teille pettäjille toivon, että saatte maistaa omaa lääkettänne! Ehkä opitte jotain.
Hyvää ja rakkauden täyteistä joulun aikaa! - pohtija
hiljalleen toipuva kirjoitti:
on olla petetty osapuoli! Näillä jutuilla kun tuppaa olemaan tapana tulla julki ennemin tai myöhemmin. Kyllä kateelliset tai kostonhimoiset työkaverit tai naapurit pitävät siitä huolen. Mies petti, ero tuli ja minun lisäksi suunnattomasti kärsivät myös alle kouluikäiset lapset. Ja uskokaa tai älkää minä olin se puhdas pulmunen, vaikka vientiä olis ollut. Jossain vaiheessa otti päähän, kun en ollut älynnyt pettää. Nyt olen jo muutamia vuosia elänyt uudessa suhteessa, mutta toiseen luottaminen on ollut vaikeaa. Itseeni luotan ja se on jo testiin joutunut. Mikä ihme on, että ukkomiehet ovat kimpussa, vaikka tasan tietävät, että olen varattu. Olen suoraan sanonutkin, että en ikinä pettäisi puolisoani, koska tiedän miltä tuntuu olla petetty. Ylensä tehoaa hyvin ja saa olla rauhassa. Teille pettäjille toivon, että saatte maistaa omaa lääkettänne! Ehkä opitte jotain.
Hyvää ja rakkauden täyteistä joulun aikaa!minullekin arvon västäräkit lauloivat mieheni pikkujouluista. Ne mitä ei tiedetty, kehitettiin kuvio täydelliseksi unohtamatta mitään pientäkään yksityiskohtaa. Eipä haaskat saanneet meitä erotetuksi, vaan päinvastoin. Rakkauteen ja kumppanuuteen kuuluu paljon enemmän kuin hätänen puolitajuton pano.
Kuka loppujen lopuksi tekee sen paremman tai pahemman teon, paremmat ihmiset kuppikuntineen ja elämättömine elämineen vai kerran haksahtanut kumppani.
- kisuli*
kotona kerroin kaikki miehelle, joka katsoi vähän pitkään, muttei suuttunutkaan. Meillä on avointa..ollu aina. Ja selvät säännöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964764Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1042210Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621236- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4851038