Entäs jos tehtäisiin niin, että kirjoitat
siellä omilla sivuillasi ja jos joku
haluaa sinun kantasi niin voisi siellä
lukea. En tarkoita tällä mitään pahaa, olen
vain äärimmäisen kyllästynyt kun aina on
vastaus tältä yritykseltä. Itse ainakin
toivon ihan tavallisten ihmisten vinkkejä,
mielipiteitä ja kokemuksia.
Kaikille on varmaan tullut jo selväksi
kp:n lakat ym. mainokset, joten kirjoita
edes nobodynä jos pakko.
Kauneuden
4
434
Vastaukset
- sinä meinaat??
Onko tämä joku yhden naisen kosto vai mitä sinä haudot? Mä olen ainakin saanut kovasti neuvoja Kauneuden Paratiisilta ja se on yksi kantava syy miksi tätä palstaa edes luen. Niihin voin paremmin luottaakin, paremmin perusteltuja ovat jne. Sano nyt vielä, että minunkin on käännyttävä täältä pois, kun sellaista keskustelua haluan...
Mä en henk. koht. ymmärrä tätä. Eiköhän tämä ole vapaa alusta ja neuvoja täältä tullaan hakemaan, eikä mitään "miltäs sun kynnet näyttää tänään?" -soopaa vaan.
Älä aliarvioi muita palstalaisia, ole niin kiltti. Voit aina perustaa ihan oman yksityisen palstan kärttyisille ihmisille, jos vain sellaista viestilistaa tahdot.- samaa mieltä
"Mä olen ainakin saanut kovasti neuvoja Kauneuden Paratiisilta ja se on yksi kantava syy miksi tätä palstaa edes luen. Niihin voin paremmin luottaakin, paremmin perusteltuja ovat jne."
Samat sanat!
- Marja-36
minusta on ollut mukavaa, että Kauneuden Paratiisi on vastaillut palstalla. Mielestäni hänellä on oikea logiikka myyntiin ja markkinointiin, ei salailu asiakkaita lisää tuo.
Minä en ainakaan ala tekemään akryylikynsiä itselleni, vaan haluan ostaa ammatti-ihmisen osaamista siihen. Toivottavasti KP pysyy palstalla.
Ja neuvo teille, jota ette halua lukea hänen viestejään: älkää lukeko niitä!- minäkin...
olen ihmetellyt, kun onhan hänellä omakin
keskustelupalsta sivuillaan joka kylläkin
ammottaa tyhjyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865352
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784714Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113017Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv872948Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232514Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251966- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328