"Telajärven Autotehdas Oy valmistaa laadukkaita kotimaisia Teat -merkkisiä automobiilejä lukuisille eri kuluttajasegmenteille. Kaikki tehtaaltamme lähtevät kulkuneuvot ovat viimeistä nippeliä myöden täysin kotimaista käsityötä. Halusit sitten näyttävän sedanin, perheystävällisen farmarin, pramean limusiinin, sporttisen urheiluauton, järeän citymaasturin tai tilavan minivanin, meiltä löytyy varmasti juuri Sinulle sopiva menopeli haluamallasi värillä ja varustetasolla."
http://www.saunalambusplaza.net/teat/
100% Suomalainen Automerkki
7
1542
Vastaukset
- näytti olevan
tussa Testiculossa jopa parempi kuin E-sarjan mersussa.
Ensimmäisen kokonaan Suomessa valmistetun auton rakensi Mynämäkeläinen Frans Lindström Korvensuun maatalous konetehtaalla. Auto sai nimekseen Korvensuu ja se valmistui loppuvuodesta 1912. Lindströmin autoa tilattiin viisi kappaletta, mutta vain yksi valmistui.
http://www.turunsanomat.fi/ajassa/?ts=1,3:1007:0:0,4:7:0:1:2001-08-12,104:7:78621,1:0:0:0:0:0:
Taisitte kaikki tämän jo tietääkin €:0)- munamäellä
ole kuultu koskaan semmoisesta niinkuin huumorista?
munamäellä kirjoitti:
ole kuultu koskaan semmoisesta niinkuin huumorista?
No sulta taitaa puuttua sen tajua, jos ton Korsumäkijutun ihan vakavissasi otit €:0)
Pirruuttani mä sen siihen laitoin, vaikka fakta onkin.
- ihmessä...
...joku ylipäätään HALUAISI Suomessa valmistetun auton. Ainakin pesukoneet jne. ovat niin huonoa ja vikaherkkää kamaa verrattuna sivistysmaiden tuotteisiin, että en edes uskalla ajatella millainen täällä kasattu auto olisi.
- vielä:
mallinimet ovat kyllä onnistuneita.
- ruotsalainen..
tutkimus paljasti ainakin aikoinaan Suomessa kasatut saabit paremmiksi ihan katsastustilastoiltaan, kun olivat verranneet ruosissa rekisteröityjä saabeja "ero oli huomattava vikojen suhteen" tiedä sitten mistä johtui, koska osathan oli samoja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416