mikä vaivaa auton osien myyjiä kun aina väärät osat tulee .vakuutetaan että on oikeat vaan kun alat laittamaan paikalle eipä olekkaan .nyt saavat kyllä laittaa itse tai... mitäs tuumitte ois tehokkain teko??????
auton osien myyjät
5
441
Vastaukset
- jkhkju
Jos tosiaan "aina" tulee väärät osat niin olet antanut väärät tiedot autostasi. Kyllä sieltä koneelta näkee sen oikean osan numeron/tunnuksen, joten auton tiedoissa on puutetta!
- myyjät tyhmät.
jos myyjä tilaa saksasta asti osia kai nyt tarkastaa mitä tilaa. ??????
- sitroen.
myyjät tyhmät. kirjoitti:
jos myyjä tilaa saksasta asti osia kai nyt tarkastaa mitä tilaa. ??????
ei koskaan ole saanut "merkkiliikkeestä" oikeaa varaosaa ellei ole malli mukana. Ei myöskään tiedetä auton valmistusajankohtaa alustanumeron perusteella.
Koskaan tarkoittaa viimeistä 44 vuotta.
Tämä ei koske Kai Knuutilaa, joka osaa asiansa, vaan nimenomaan Pösön ja Sitikan maahantuojia. - aina toiminut
sitroen. kirjoitti:
ei koskaan ole saanut "merkkiliikkeestä" oikeaa varaosaa ellei ole malli mukana. Ei myöskään tiedetä auton valmistusajankohtaa alustanumeron perusteella.
Koskaan tarkoittaa viimeistä 44 vuotta.
Tämä ei koske Kai Knuutilaa, joka osaa asiansa, vaan nimenomaan Pösön ja Sitikan maahantuojia.Jos haet Sitikan osia maahantuojalta, niin kysy sitä suoraan auton rekisterinumerolla. Ainakin minä olen aina saanut oikean osan sillä tavalla. Tietysti täytyy tietää, mitä tarvitsee. Tai ainakin erottaa sen kuva ruudulta.
- siltikin....
aina toiminut kirjoitti:
Jos haet Sitikan osia maahantuojalta, niin kysy sitä suoraan auton rekisterinumerolla. Ainakin minä olen aina saanut oikean osan sillä tavalla. Tietysti täytyy tietää, mitä tarvitsee. Tai ainakin erottaa sen kuva ruudulta.
pyysin tarkastamaan osien sopivuudet.piti olla ok.vaan eipä sattunut. no. nyt he maksaa huoltamolle että ne laittaa autooni. uudelleen tilaamat osat. tulipa mokalle hintaa.. en muuten automerkkiä ole maininnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021062- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658