Kun olen tässä nyt tapaillut pari kertaa erästä miestä. Nyt emme ole muutamaan viikkoon tavanneet, koska hänellä on omien sanojensa mukaan "työkiireitä". Onkohan ihan paskapuhetta? Onko niin, että jos mies on oikeasti kiinnostunut/rakastunut, hän yrittää löytää kalenteristaan aikaa vaikka väkisin, että saisi tavata kyseistä naista.
Pitäisikö luovuttaa koko homma ja ajatella, että "hän ei vain ole tarkoitettu minulle", vai pitäisikö yrittää vielä? Onko kaikkien muidet suhteet alkaneet silleen hienosti, että kaikki on mennyt heti hyvin? Ettei ole ollut mitään muttia matkassa? Kertokaa kokemuksianne. Kiitos :)
Miten suhteenne alkoi?
13
1793
Vastaukset
- jenny_
Jutellaan messengerissä jonkun verran. Viikonloppuisin hän jättää vastaajaani viestejä tyyliin "oon ollut kiltisti ja menossa kotiin, soitellaan". Pitääkö hän mua vähän niinkuin "varalla"?
- Asutteko..
kaukana toisistanne? Se voisi selittää sen ehkä. Mutta minun kokemus on että jos mies on tosi kiinnostunut ja varsinkaan rakastunut hän tulee vaikka pitkänkin matkan päästä tapaamaan vaikka ei olisi aikaa tai rahaa. Sitä järjestetään.
Sellainenkin mahdollisuus on että hänen täytyy järjestää muita asioita ennenkuin voi sinua enemmän tavata. Anna hänen olla se kontaktia ottava osapuoli ja täytä päiväsi muilla asioilla.- jenny_
Välimatkaa on hiukan alle 100km. Molemmat olemme työssä käyviä ihmisiä.. Hän sanoo, että nää joulunalusajat on aina tällasia, kun on kaikenlaista sovittu jo keväällä. Mutta mutta.. enpä tiedä. :/
- minä,
Olen itse huomannut tässä vuosien varrella, että jos mies on oikeasti ja tosissaan kiinnostunut, niin hän löytää ajan vaikka mistä, että tavattaisiin.
Jos ei muuta, niin ajaa sitten vaikka yömyöhällä duunin jälkeen käymään ja aamulla ajaa takaisin töihin. Ja soittaa perään aamulla ihanan aamuherätyksen.- äkäläöll
losoper**et
ja paskat akan rutku ole ensimmäisenä tärkeysjärjestyksessä vaan tärkiät asiat ensin, karjan ruokin, koiran kusetus, lypsy ja rehun haku pari paalia ja lietekuorman vienti naapurin rajalle ja sitte soitellaan vasta akoille! - soettel
äkäläöll kirjoitti:
losoper**et
ja paskat akan rutku ole ensimmäisenä tärkeysjärjestyksessä vaan tärkiät asiat ensin, karjan ruokin, koiran kusetus, lypsy ja rehun haku pari paalia ja lietekuorman vienti naapurin rajalle ja sitte soitellaan vasta akoille!Mutta entäs jos sun mutsis ei vastaakaan?
- maailmankansalainen
´Mä tutustuin netissä viime toukokuussa mukavaan mieheen, tavattiin juhannusviikolla parikin kertaa (nimenomaan hän halusi tavata). Meillä oli tosi mukavaa yhdessä ja mulle tuli sellainen olo, että hänkin oli kiinnostunut.
Mutta loppukesä menikin sitten lööperiksi. Miehellä oli aina jotain parempaa tekemistä, treenasi maratonia varten, töitä, autourheilua ym,. ym. Ei enää löytyny aikaa edes lyhkäseen tapaamiseen, vaikka välimatkaa oli vain noin 20km. Syyskuun alussa sanoin hänelle, että kiitti mulle riitti. Tosin asiaan vaikutti siinä vaiheessa osittain sekin, että oli tavannut miehen, joka todella halusi tavata, vaikka välimatkaa oli 270km ja molemmat teki vuorotyötä. Mä totesin, että tuollainen mies, vaikka kuinka mukava, ei ole mun arvoiseni ja sillä siisti!- maailmankansalainen
niin, ja nyt seurustelen sen miehen kanssa, joka tuli kuvioihin silloin elo-syyskuussa.
- joku mies
sinä valmis löytämään kalenteristasi aikaa vaikka väkisin, että saisit tavata kyseistä miestä? Jos et ole, et myöskään ansaitse häntä. Yksinkertaista ja totta.
- haluaa aina tavata
Myös ystävyydestä on esitetty sama määritelmä: Ystäväsi on se henkilö, joka haluaa tavata sinut. Sama pätee siis parisuhteessa. Ihmiset ovat tietysti erilaisia siinä suhteessa, että toiset haluavat olla 24 h vuorokaudessa yhdessä alusta asti, toisille riittää pari kertaa viikossa, tai harvemminkin. Mutta tärkeintä on AITO HALU tavata, ja sen kyllä havaitsee ihmisestä kuin ihmisestä.
- sorrumme
ehkä aina vähän liikaa analysoimaan ja epäilemään kaikkea, varsinkin suhteen alussa. silloin mietitään ja pähkäillään kaikkea, jokaikistä sanaa ja elettä. se nyt on toisaalta ihan ymmärrettävää kun ei aina tiedä että missä mennään...
miehet ovat vähän erilaisia... voi olla, että mies on hitaasti lämpiävää sorttia. tai että hän on vain säikähtänyt tunteitaan.
meillä oli suhteen alussa välimatkaa n.100km, mies lomautettuna (lähestulkoon rahattomana...) ja minä vietin huoletonta kesälomaa yo-rahoja tuhlaillen. harva se päivä kuljin tätä 100km matkaa.
yhteyttä pidettiin silti päivittäin, soiteltiin ja mies lähetteli aika usein romanttisia runoviestejä.
sitten oli näitä vähän huonompia kausia... miehen "ystävät" (nykyisin tiilenpäitä lukemassa...) saivat houkuteltua juomaan, saattoi parikin päivää kulua kun ei kuulunut mitään...
kun oltiin 3kk tapailtu, miehellä jatkui työt..mutta toisella puolella suomea, ja nähtiin vain viikonloppuisin. siitä alkoi oikeastaan aika ihana suhteen osuus: pitkiä puheluita (oppii tuntemaan toisen aika hyvin:)), ihania viestejä monta kertaa päivässä ja ne viikonloput!! :) :) :)
no, nyt 5v myöhemmin hän ei ole enää reissuhommissa, vaan ryhtyi yksityisyrittäjäksi ja remontoimme ostamaamme ok-taloa. - LK.
Oletko vähän yksinkertainen? Olette tavanneet pari kertaa ja jo valittelet kun mies ei revi sulle jostain aikaa. Ihastunut tai rakastunut se ei suhun ainakaan ole. Anna sen nyt vaan olla rauhassa. Sillä on työkiireitä ja naiskiireitä. Et ole varmaan ainoa.
- Nimetön
Minä en usko "rakkauteen ensi silmäyksellä". Tapasin nykyisen mieheni viisi vuotta sitten. Vaihdettiin numeroita. Muutama päivä kului ja laitoin viestiä, johon en saanut vastausta. Eipä se mitään ajattelin, häntä nyt ei vain kiinnostanut, onhan noita miehiä.. No kului muutama päivä ja olin unohtanut koko jutun, puhelimeni soi ja se oli hän, minun oma herra O. Hän kertoi että oli unohtanut puhelimensa johonkin enkä siksi ollut saanut viestiini vastausta. Hieman ensin ajattelin että no joo, onkohän näin. Mutta suostuin sitten lähtemään treffeille. En minä häneen heti alkuun tuntenut suurta vetoa, eikä varmasti hän minuunkaan, olemmahan niin erilaisia. Mutta aikaa kului, kumpikin antoi tilaa toiselle tustustella omiin tuntemuksiinsa ja ajatuksiinsa, niin lopulta löytyi se yhteinen sävel ja rakkaus syntyi välillemme. Mitä tällä tahdon sanoa on, että kun olet vasta tavannut miehen ja vaikka ehkä oletkin hyvinkin kiinnostunut hänestä, anna hänelle tilaa ja aikaa kiinnostua sinusta. Älä ole "liian" kiinnostunut, älä vaadi häneltä enemmän kuin hän pystyy antamaan. Älä odota että hän muutamien (?) treffien jälkeen on niin kiinnostunut/rakastunut että hän on valmis siirtämään kaikkia muita menojaan ja "löytämään kalenteristaan aikaa vaikka väkisin". Omalla kiirehtimiselläsi saatat saada aikaan vain sen että kadotat oman herra O:si sen vuoksi. Älä soita, odota että hän soittaa. Uskon siihen kliseeseen että "mies haluaa metsästää ja hurmata naisen", joten odota vain, kyllä hän soittaa. Älä vaadi häneltä liikoja, vaativat ja mustasukkaiset naiset eivät monestikaan herätä kiinnostusta miehessä, luulen minä. Tsemppiä, tiedän kyllä että voi tuntua vaikealta odottaa soittoa jota ei ehkä koskaan tule, mutta jos se tulee niin se tulee aidon kiinnostuksen pohjalta. Ja jos sitä ei tule, onhan noita muitakin miehiä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse834597Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103820Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1733612Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.552046Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291104
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882