Eikä suinkaan ensimmäinen. Eikö yksinäisille naisilla tosiaankaan ole mitään paikkaa mihin mennä jouluaattona ja viettää aikaa ihmisten, vaikka vieraidenkin, kanssa? Eikä mitään sellaisia paikkoja joihin kuuluu ikäänkuin velvollisuutena viettää jouluyö jonkun miehen kanssa (olen senkin kokenut).
Yksinäinen joulu tulossa
4
1452
Vastaukset
- mies ämmällä
Tänne saa tulla, saa vatsan täyteen, eikä ole pakko jäädä yöksi :)
- Itse mies
"Eikä mitään sellaisia paikkoja joihin kuuluu ikäänkuin velvollisuutena viettää jouluyö jonkun miehen kanssa (olen senkin kokenut)."
Mitä ne paikat ovat? Kerro heti! Tai oikeastaan, en minä halua miehen kanssa jouluyötä viettää (en ole kokenut, enkä koe). - joulutonMies
Niinpä... Eipä ole meikäläiselläkään seuraa jouluisin ollut, eikä näytä olevan nytkään. Oikeestaan olen jo niin tottunut ja orientoitunut siihen, että yksin ollaan taaskin, niin en osaa edes kaivata muuta. Se vain ikävästi nousee pintaan kun tämän maan jouluhössötys tunkee ikkunoista ja ovista jo lokakuusta lähtien. Ärsyttävää.
Yritän olla sun kanssa hengessä mukana :) - glögi
Onneksi on kapakat nykyään aattona auki että voi siellä tuntea vähän jotain muuta kuin yksinäisyyttä. Ennen oli kaikki paikat aattona kiinni paitsi messuhalli jossa oli se asunnottomien joulu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3702874SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis662314Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781969Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis731628- 1401552
- 691169
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021029Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön264965Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li10956- 39831