Konepellin avaaminen!!!!??

tikka33

mites kun isäpappa anto auton lainaan ja sano et kato onks siellä konepellin alla kaik kunnossa....nesteet ja nää.... niin nyt mä en saa sitä konepeltii auki. vai enks mä vaan osaa,, auton sisäpuoleltahan se naksautetaan auki, mut se konepelti ei sit nouse siitä!! enkä oo uskaltanu ihan perkeleen kovasti kiskasta, mut tosi kovsati kyllä...... mitä teen?

auto on honda accord, 90-luvun loppupuolelta

20

24844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........................

iskältä!!! kyl se mielellään neuvoo jos kerta on hänen auto....

• Hondamiehimys

Vejä rälläkällä vaan sopiva reikä siihen peltiin, turhaan sitä mitään avausmekanismejä metsästelee.

• jhkhkhj

RTFM= read the fucking manual= katso ohjekirjasta.

Miten ihmeessä olet saanut ajokortin???

• tikka33

auttakaa nyt. siis se naksahtaa kun siitä vivusta vetää, mut sit en saa sitä konepeltiä nousemaan siitä!!

isäukko on matkoilla ja ei oo ohjekirjaa tallessa eikä mulla oo oikein muutakaan keltä pyytää apua.... help!! pitäs päästä ajamaankin!

• Pullakuski

Se ei sisäpuolelta kokonaan aukene, koska autovalmistaja on ollut sitä mieltä että vauhdissa aukeava konepelti ei olennaisesti paranna ajo-ominaisuuksia, tai pysy autossa kiinni.

Sormet voi tulla paskasiksi(hanskoja saa käyttää):

Tunge näppis sinne koneppellin rakoon sieltä tunnustelemalla löydät jonkinsortin salvan/vivun joka vapauttaa konepeitteen.
        Koska hontaa ei ole en tiedä yhtään onko keskellä vai vähän sivussa.

• tikka33
        Pullakuski kirjoitti:

Se ei sisäpuolelta kokonaan aukene, koska autovalmistaja on ollut sitä mieltä että vauhdissa aukeava konepelti ei olennaisesti paranna ajo-ominaisuuksia, tai pysy autossa kiinni.

Sormet voi tulla paskasiksi(hanskoja saa käyttää):

Tunge näppis sinne koneppellin rakoon sieltä tunnustelemalla löydät jonkinsortin salvan/vivun joka vapauttaa konepeitteen.
        Koska hontaa ei ole en tiedä yhtään onko keskellä vai vähän sivussa.

enhän minä ole voinut näistä vivuista mitään tietää kun en ole perehtynyt näihin autojen anatomioihin.

mutta meninpä nyt ja löysin oikean vivunkin, vaikka näpit vähän paskaantuivatkin :D

• Jerkku*
        tikka33 kirjoitti:

enhän minä ole voinut näistä vivuista mitään tietää kun en ole perehtynyt näihin autojen anatomioihin.

mutta meninpä nyt ja löysin oikean vivunkin, vaikka näpit vähän paskaantuivatkin :D

Oliko pellin alla kaikki kunnossa?

• Paneskelija
        Jerkku* kirjoitti:

Oliko pellin alla kaikki kunnossa?

Jos ihminen ei saa autosta edes konepeltiä auki ilman apua, niin miten kuvittelet hänen sitten ymmärtävän mitään siitä näystä, joka pellin alta paljastuu?

Paras olisi jättää väliin, niin ei mene hyvät litkut vääriin paikkoihin...

• Jerkku*
        Paneskelija kirjoitti:

Jos ihminen ei saa autosta edes konepeltiä auki ilman apua, niin miten kuvittelet hänen sitten ymmärtävän mitään siitä näystä, joka pellin alta paljastuu?

Paras olisi jättää väliin, niin ei mene hyvät litkut vääriin paikkoihin...

Kiinnostaa nimittäin ihan oikeasti tietää minkälainen diagnoosi autosta on tehty.

• irwin.

Tuuppaat sorkkaraudan littanan pään pellin saumaan ja väännät. Jos ei mene niin vasaralla sorkkiksen toiseen päähän. Sillä saat senverran rakoa syntymään että siihen menee rautakanki. Sitten vaan kangella ponnahutat luukun auki että nasahtaa.

• säätäjä

Joo jos naksaus on kuulunut niin kyllä se on auki, joskus vaan tarvitaan vähän voimaa. Kyllä se siitä

• Anonyymi

Herran Jumala että te ihmiset olette ilkeitä. Sen sijaan että auttaisit, pilkkaatte rumasti. Luuletteko olevanne fiksumpia kuin muut kun jonkun teille tutun asian osaatte? On teilläkin ollut ensimmäinen kerta.

• Anonyymi

Monella on kuuppa himmentynyt jo 15 vuotta ennen koronaa, mikä ilmenee useasti agressiivisina purkauksina netissä.

• Anonyymi

Ensimmäinen kerta lienee ollut itsellä vuonna 1992 kun auton konepelti piti avata, mutta automalli oli ennestään tuttu, koska vanhemmilla oli ollut 80-luvulla samaa mallisarjaa oleva auto. Tässä autossa konepelti avautuikin konepellin takareunasta (Mazda 323 -82).

Myöhemmin olleet autot on olleet kaikki ennestään tuntemattomia, mutta kyllä se konepellin tuulihaka on kaikista löytynyt pienen haeskelun jälkeen. Accordia ei ole ollut, joten en osaa sanoa mikä sen pellin avaamisessa olisi niin vaikeaa. Jospa vaijeri onkin mennyt poikki, pelti jotenkin jäätynyt koriin kiinni tai jokin muu vika ilmaantunut, jos pelti ei ole normaalein keinoin auennut?

• Anonyymi

Viimein löytyi! Oikea Ihminen! Älkää pilkatko ettei Teitä pilkattaisi!

• Anonyymi

Eiköhän ole jo auennut 15v vanha aloitus

• Anonyymi

ei kun mulla jäi näpit pellin väliin ja olen tässä 15 vuotta odotellut, että joku tulisi pelastamaan pinteestä. Tätäkin viestiä kirjoitan savumerkeillä kun ei muuta viestivälinettä ole tässä nyt käytettävissä...

• Anonyymi

Joltakin jäi kuulema avaimet ilmanputsarin päälle
      ja sitten pelti pudotettiin kiinni ja ovet meni lukkoon.
      Käynnistysvaikeudet alkoi.
      Mersu muistaakseni oli kyseessä.

• Anonyymi

Siihen sammui johtotähti, äijät kävelemään lähti .

• Anonyymi

Osaako joku neuvoa v2018vw colf konepellin vaijeri irti lukon päästä
      Mite saan pellin auki.?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe