elikkäs, mitä lääkkeitä käytätte kivuliaisiin menkkoihin? itselleni on määrätty pronaxen, burana 800 ja panacod, eivätkä nämäkään auta!
gallup - kivuliaat menkat
6
416
Vastaukset
- kokeillut
koskaan b6 vitamiinia? Joillakin se auttaa.. jos aloittaa muutaman päivän tai viikon ennen kuukautisia ja jatkaa kuukautisten aikana (normaali annos 1tab päivässä kokoajan). Tämä ainakaan ei maksa paljoa kun vaikuttaa sinulla jo aika vaikealta. Myös liikunta auttaa. Vaikka koskeekin niin olisi hyvä lähteä kävelemään vaikka tai tehdä jotain jumppaa...tai pyöräilyä.. On muuten olemassa myös kuukautisiin liittyvää jumppaakin olen kuullut..
Itselläni kerran oli vatsa todellakipeä, kun otin päänsärkyyn panacodin... ei sopinut mulle..luulin, että kuolen..kieriskelin lattialla..ja mietin pitääkö lähteä sairaalaan..
menin sitten crosstreining laitteelleni kotona ja siinä vedin tunnin.. helpotti, vaikkei poistanutkaan kokonaan vatsasärkyä.. Mutta kipu oli siedettävää..ja vähitellen sitten rauhottui..päänsärkykin unohtui kyllä kun kipu siirtyi vatsaan.
Niin ja tietysti e-pillerit ainakin minulla helpottivat kipuja ja lyhensivät ja vähensivät vuotoja. - Eve 38
Oletko käynyt gynekologilla?
Ei ole ihan normaalia, että noin paljon joutuu lääkkeitä syömään.
Itselläni on aina ollut kivuliaat, mutta 800mg buranalla olen pärjännyt.
Buranaa suosittelevat, koska se vähentää kouristuksia, joita muut kipulääkkeet eivät tee.- jaanaaa
gynekologilla olen käynyt, mutta hän sanoi, että kaikki on ok.. ei endometrioosia tai mitään vastaavaa. silti mielessä pyörii, että onkohan kaikki silti ihan ok, kun olen niin kipeä aina..
- minkäs sille tekee
Paracetamol ainoana särkylääkkeenä mitä käytän, ylipäätään vaihtoehtoja ei oikeastaan juurikaan ole johtuen erään toisen lääkkeen syönnistä. Lisäksi en voi syödä e-pillereitä joten ainoa vaihtoehto on kärsiminen, tai sitten leikkaus, joka on hieman liian radikaalitoimenpide alle 3-kymppiselle. Käytännössä 2 vuorkautta kuukaudessa (noin) menee kuukautiskipujen takia valvoessa ja ravatessa edestakaisin odottaen kivun helpottavan. =) Kaikkeen ei lääketiedekään pysty. Valitettavasti.
- mie vaan
litalgin on paras minulle
- hävisi totaalisesti
Hormonikierukan laiton jälkeen. Laitettiin nimenomaan terveydellisistä syistä; Runsaat ja erittäin kivuliaat kuukautiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1742974Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906- 1282280
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li351707Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3931612Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579- 871061