Seurusteletko

kurdien kanssa

onko palstalla irakin kurdien kanssa seukkaavia yms.

Haluaisin jutskata koska tutustuin kurdimieheen jolla näyttäis olevan useampikin löytö joita se käyttää hyväkseen.

Mulle se sano et haluu lapsen mun kanssa ja kysyi haluunko sen kanssa naimisiin.Mut edellisen tytsyn roinaa roikku nurkissa ja se sano et se on ollu juuri kahden tytön kanssa yhtäaikaa...Asuu hesassa todella hyvällä paikalla.Juo aika usein ja pyörii kurdien kanssa aika paljon.

Eli mä odottelen raskaustestiä..karmee olo väsyttää ja yököttää..kaikin puolin.Toivottavasti ei tauteja tarttunut lapsen kyllä haluaisin on sen verran komee tapaus tuo mies.

14

1964

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suhinoita

ollu aiemminkin säpinää pari vuotta sitten , nyt tavattiin uudestaan ja samoja mies edelleen kyseli halusi naimisiin ja lapsia.

Mut en tiedä vaikuttaa aika epätasapainoiselta mieheltä kun kattoo sen touhuja vai liekö kaikki kurdit samanlaisia naistenmiehiä.

Mikä maku teille on jääny suhteesta ja miks se on loppunu jos on loppunu vai ootteko palannu yhteen vai mitä?

• En ole taydellinen

Sapinaa on ja aina vaan kutisee. Allahille ylistys etta teltta on pystytetty Mekkaan pain.

• Eli naimisissa olen irakin kurdin kanssa, ja löytyy niitäkin toki moneen junaan kuten varmasti kaikista..

Testit kannattaa toki käydä tekemässä, molempien, varsinkin jos useampia kumppaneita samaan aikaan on ja mistä sitä tietää aina että mitä ehkäisyä on käytetty...

Pystytkö luottamaan mieheen jolla tiedät olevan päällekäisiä suhteita? Onko hänellä luvat kunnossa? Onko työssäkäyvä vai saako rahat jostain muualta? Kauan olette tunteneet?

Kaikki kurdit ei ole muslimeita joten tuosta alkoholinkäytöstä ym. en vetäisi mitään johtopäätöksiä, ja kaverit tuntuvat olevan heille kaikille tärkeitä. Toisaalta he arvostavat suuresti myös perhettä, joten jos hän on tosissaan naimisiinmenon ja lapsien suhteen hän voi hyvinkin haluta asettua aloilleen.

Suosittelen sulle että menet välittömästi testeihin ja pyydät mieheltä samaa, ja että raskaustesti näyttää toivottua tulosta.. Lasta nyt ei ulkonäön perusteella kannata hankkia koska pieni tarvitsee turvallisen kodin, äidin ja isän ja toivon että saat ajatuksesi selviksi tulevaisuuden suhteen eikä mies osoittautuisi vaan hyväksikäyttäjäksi (ja jokaisessa suhteessa toki on omat pelisääntönsä, mikä toiselle on väärin toinen ehkä hyväksyy).

Itselläni ei vastaavasta kokemusta ole, melkeinpä päinvastoin mutta tiedän kyllä tyyppejä jotka pyörittelee useampia misuja samanaikaisestikin, mutta minä sain ainakin irakin kurdista hyvän ja rakastavan aviomiehen itselleni, ja monille muillekin on käynyt näin.

Tsemppiä!

• sunita

tee itsestäsi onnetonta.ei pettävä mies ole kuin sydän suruja tuova.ota joku muu ulkkis.mulla on intiasta ja tosi uskollinen ja komea eikä moniavioinen muslimi

• pikkuskini

miehesi muuttaa takaisin kotimaahansa?

• sunita
        pikkuskini kirjoitti:

miehesi muuttaa takaisin kotimaahansa?

haluat tietää niin ei muuta kun on suomenkansalainen.suvussa käydään suomenarmeijakin ja osataan suomea jota puhuttu jo 20 vuotta.hän julistaa sanaa jeesuksesta ja käännyttää pakanauskoisia kotimaassaan.jeesus rakastaa meitä kaikkia ja erityisesti juutalaisia

• millan

Muista yksi asia: Jos mies on muslimi, niin hän noudattaa islamin ihanteita tai ainakn pyrkii siihen. Islamin mukaan, kun sitä noudatetaan puhtaasiti, nainen on miestä alemmalla tasolla, miehen tehtävä on käännyttää nainen islamiin, lapsi on miehen omaisuutta eli määräysvallassa ja avioerotapauksessa miehen omaisuutta. Moniaivioisuus eli länsimaalaisittain irtosuhteet ovat ihan ok. Muslimimiehet itse sanovat, että 75% heistä käy avioliitossakin ollessaan diskoissa ym. paikoissa naisia iskemässä.

Jos mies onkin sekulaari muslimi eli ei noudata uskontoaan, niin hän on silti imenyt tuon kulttuurin vaikuttet itseensä siinä missä me olemme imeneet suomalaisia vaikutteita. Ne ohjaavat ihmisen toimintaa tehokkaasti.

Suosittelen, että käyt seuraavalla sivulla tutustumassa reaali-islamiin: www.islamopas.net ja katso ainakin otsikko "naisen asema..."

• seurustelua reilu vuosi

siis nämä kaikki Turkkilaiset on samanlaisia, käyttävät vain naisia hyväksi ja se on siinä.

Vuoden seurustelin yhden komeuden kanssa ja hän väitti että hänellä ei ole muita, minulle vakuutti forever love, joka päivä ja suunnitteli häitä ja yhteen muuttoa, MUTTA.

Tein nettiin oman sivun eri nimellä tietysti ja niinhän tää komeus tuli iskeen minua, kysyin oliko sinulla ketään, hän sanoi että ei ole että on yksinäinen ja onneton. Sitten pyysin vielä yhtä kaveriani tekemään oman sivun, no hän tuli sinne myös ja sama litania jatkui, just samat puhu kuin "minulle" ja viikon päästä jo sanoi love u, ei voi elää ilman minua, olet minun prinsessa, aurinkoni, ilma ja vaikka mitä kauniita sanoja johon varmasti moni lankeaa.

No sitten ensin "minä" sanoin goodbye ja sitten heti tämän jälkeen oikea minä sanoin että se on loppu nyt ja sitten tämä vielä kehtasi alkaa itkemään ja sanoi että ei halua tämän jälkeen olla kenenkään muun kanssa ikinä, vähän minua nauratti, sanoin että teet mitä lystää että ei kiinnosta yhtään enempää.

Tämän jälkeen hän alkoi sitten pommittan mun kaveria ja tietysti huonoin tuloksin kun kaverini tiesi tästä hepusta, taas tuli lemput.

Olkaa nyt varovaisia näitten kanssa, ei kannata ihan sinisilmäisesti luottaa jos ollenkaan.

Minulla on yksi tuttu mies Istanbulissa, turkkilainen ja hän sanoi että ei kannata koskaan uskoa mitä ne sanoo, ne tekee sen kuulemma vain seksin toivossa. Varsinkin jos ne vakuttaa ikuista rakkautta.

• Babylous

Seurustelen turkin kurdin kanssa.. Tiedän tasan tarkkaan aina missä kaveri kulkee. Puhelut ottaa usein kaiuttimeen kun olemme yhdessä. Kaikki hänen ystävänsä ja pikkuhiljaa tuttavatkin tuntevat minut nimeltä ja ulkonäöltä. Entinen baarissahilluja pysyy nyt visusti minun luonani illat. Paljon sukulaisia Suomessa; kaikille minut on esitelty ja on istuttu teekuppien ääressä joidenkin kanssa. Töitä on tehnyt kuin pieni eläin ihan 16 vuotiaasta lähtien. Koskaan ei ole nostanut mitään etuuksia (kela, sossu). Puhuu ihan sujuvaa suomea, maksaa veronsa jne.. Koskaan en maksa mistään kun olen hänen kanssaan, jos hän tekee minulle ruokaa, käy itse kaupan kautta. Riita siitä tulisi jos yritän joskus maksaa jotain jossain..olen kyllä kokeillut.

• seurustelua reilu vuosi
        Babylous kirjoitti:

Seurustelen turkin kurdin kanssa.. Tiedän tasan tarkkaan aina missä kaveri kulkee. Puhelut ottaa usein kaiuttimeen kun olemme yhdessä. Kaikki hänen ystävänsä ja pikkuhiljaa tuttavatkin tuntevat minut nimeltä ja ulkonäöltä. Entinen baarissahilluja pysyy nyt visusti minun luonani illat. Paljon sukulaisia Suomessa; kaikille minut on esitelty ja on istuttu teekuppien ääressä joidenkin kanssa. Töitä on tehnyt kuin pieni eläin ihan 16 vuotiaasta lähtien. Koskaan ei ole nostanut mitään etuuksia (kela, sossu). Puhuu ihan sujuvaa suomea, maksaa veronsa jne.. Koskaan en maksa mistään kun olen hänen kanssaan, jos hän tekee minulle ruokaa, käy itse kaupan kautta. Riita siitä tulisi jos yritän joskus maksaa jotain jossain..olen kyllä kokeillut.

sanoin vain totuuden. Sillä tää tarina nyt ei ihan kaikki ollu tässä, hän nimittäin oli naimisissakin ja 2 lasta. Ja me ei riielty koskaan, no kerran pari mut sitten paljon kiihkeempää.

Ja tää minun naiskaveri seurusteli vähän aikaa yhden komeuden kanssa jolla suomalainen vaimo mutta teki siitä lopun kun sai tietää vaimosta.

Mutta sattuuhan näitä "vahinkoja" "poikkeuksia" aina elontielle.

Ei niitä passaa jäädä murehtiin, tämä on elämää mutta yritän sanoa että olkaa varovaisia ja kehenkään ei pidä luottaa sinisilmäisesti, ei kehenkään.

• Babylous
        seurustelua reilu vuosi kirjoitti:

sanoin vain totuuden. Sillä tää tarina nyt ei ihan kaikki ollu tässä, hän nimittäin oli naimisissakin ja 2 lasta. Ja me ei riielty koskaan, no kerran pari mut sitten paljon kiihkeempää.

Ja tää minun naiskaveri seurusteli vähän aikaa yhden komeuden kanssa jolla suomalainen vaimo mutta teki siitä lopun kun sai tietää vaimosta.

Mutta sattuuhan näitä "vahinkoja" "poikkeuksia" aina elontielle.

Ei niitä passaa jäädä murehtiin, tämä on elämää mutta yritän sanoa että olkaa varovaisia ja kehenkään ei pidä luottaa sinisilmäisesti, ei kehenkään.

Juu..kyllä minäkin olen ollut ihan eri tavalla varovainen ja hieman kriittinenkin kaiken suhteen. Ihan eri tavalla olen ollut varuillani tässä suhteessa kuin aikaisemmissa suomalaisten kanssa seurustellessani. Ja alati keskustelemme seurustelukumppanini kanssa tästä monikulttuurisuudesta ja sen seurauksena tulevista mahdollisista ongelmista.. Esim. omat vanhempani eivät hyväksy, vaikka mitään ongelmia ei vielä olekaan ollut..

• *Cecilia*
        Babylous kirjoitti:

Juu..kyllä minäkin olen ollut ihan eri tavalla varovainen ja hieman kriittinenkin kaiken suhteen. Ihan eri tavalla olen ollut varuillani tässä suhteessa kuin aikaisemmissa suomalaisten kanssa seurustellessani. Ja alati keskustelemme seurustelukumppanini kanssa tästä monikulttuurisuudesta ja sen seurauksena tulevista mahdollisista ongelmista.. Esim. omat vanhempani eivät hyväksy, vaikka mitään ongelmia ei vielä olekaan ollut..

Ensiksi tee testi, ihan varmuden vuoksi ette ole saanut ikäviä yllätyksiä lahjaksi. Ja toiseksi mieti tarkkaan haluatko kasvattaa lapsen yksin tai mahdollisesti petollisen miehen kanssa. Mun mielestä asialla ei ole mitään tekemistä miehen kansalaisuuden kanssa, nykypäivänä tuntuu että on kuin muotia pyörittää monta suhdetta yhtä aikaa. Voisitko luottaa tähän mieheen? Jos hän pettää muita, miksei sinuakin?

Itselläni kurdi mies, mutta ilmeisesti havinaislaatuinen (palstan juttujen mukaan). Olemme olleet 16-vuotiaista yhdessä (7vuotta nyt) ja eläneet villit päivämme. Mies ei enää käy edes ulkona, se olen aina minä joka sa väkipakoin raahata hänet jos mieleni tekee johonkin mennä. Käy töissä ja hoitaa kotia ja lasta. On todella hyvä ja rakastava mies ja isä.

Mutta tiedän myös monia "playereita", kurdeja siis...mutta niitä löytyy joka kansalaisudesta, en todellakaan lähtisi yleistämään.

Kurdit ovat hyvin perhekeskeisiä ja useinmiten todella mukavia ja ihania ihmisiä :)

mutta mieti ketjun aloittaja todella mitä teet...pelkän ulkonäön perusteella ei lasta pidä jonkun kanssa tehdä...varsinkin jos suhteella ei ole mitään toivoa. Ainakaan minusta ei olisi siihen.

• osuukin
        *Cecilia* kirjoitti:

Ensiksi tee testi, ihan varmuden vuoksi ette ole saanut ikäviä yllätyksiä lahjaksi. Ja toiseksi mieti tarkkaan haluatko kasvattaa lapsen yksin tai mahdollisesti petollisen miehen kanssa. Mun mielestä asialla ei ole mitään tekemistä miehen kansalaisuuden kanssa, nykypäivänä tuntuu että on kuin muotia pyörittää monta suhdetta yhtä aikaa. Voisitko luottaa tähän mieheen? Jos hän pettää muita, miksei sinuakin?

Itselläni kurdi mies, mutta ilmeisesti havinaislaatuinen (palstan juttujen mukaan). Olemme olleet 16-vuotiaista yhdessä (7vuotta nyt) ja eläneet villit päivämme. Mies ei enää käy edes ulkona, se olen aina minä joka sa väkipakoin raahata hänet jos mieleni tekee johonkin mennä. Käy töissä ja hoitaa kotia ja lasta. On todella hyvä ja rakastava mies ja isä.

Mutta tiedän myös monia "playereita", kurdeja siis...mutta niitä löytyy joka kansalaisudesta, en todellakaan lähtisi yleistämään.

Kurdit ovat hyvin perhekeskeisiä ja useinmiten todella mukavia ja ihania ihmisiä :)

mutta mieti ketjun aloittaja todella mitä teet...pelkän ulkonäön perusteella ei lasta pidä jonkun kanssa tehdä...varsinkin jos suhteella ei ole mitään toivoa. Ainakaan minusta ei olisi siihen.

Mies joka pettää,voi yhtälailla olla umpisuomalainen,laitanko siis otsikon,seurusteletko suomalaisten kanssa,varo heitä.
        Jotenkin lapseööista touhua nämä ihmisten kirjoittelut täällä,aina leimataan,milloin venäläiset,milloin arabit,milloin kristityt,milloin jehovat ja puhumattakaan islamisteista,kiihkosellaisista.

Hyvää jatkoa...herneitä on varmasti mikava nyplätä sormissa ja välillä työntää nennuu ja sanoa,niin juuri sellaisia ne kaikki on.

• ihmisen vaimo
        *Cecilia* kirjoitti:

Alkaa hyvat ihmiset puhuko taalla ihmisista kuin koiraroduista. Onks sulla afgaani,itsella on kaimaani-tyyliin.Ollaan kaikki kai ihmisia, ja se tarkoittaa, etta koirat on koiria ja me muut jumalanluomat ollaan kaikki samaa alkuperaa. Kaikkea hyvaa ja siunausta kaikille kansalaisuudesta riippumatta.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      40
      2899
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2681
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      35
      2411
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      31
      1719
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1213
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe