Niin ajattelin vain kysyä, että haalistuvatko tatuoinnit kuinka paljon ajan myötä? Olen ajatellut ottaa tuonne alaselkään tatskan ja mietinkin, että jos se haalistuu niin saako sitä mitenkään "hoidettua" jotta värit palaisivat taas entiseen loistoonsa? Ja jos tämä haalistuminen/ leviäminen on totta niin kummat haalistuvat nopeammin: mustat vai värilliset kuvat? Olisin kiitollinen jos joku viitsisi laittaa asiallista kommenttia
HAALISTUMISESTA
5
953
Vastaukset
- Tyttööööö
Joo mäkin olen miettiny et saaks niitä värejä takas (en haluu kuulostaa tyhmältä). Siis jos sen värin uusis sillä tautuoilla? sitten kun alkaa haalistua pahasti. Mutta kuinka usein sen voi sitten ylipäätään uusia?
- -Traa-
Ei väreillä ja mustalla hirveästi eroja ole. Olen kyllä kuullut värillisten tatuoijien ottajilta, että niihin joutuu käydä kerran muutamassa vuodessa ottamassa lisäväriä, toiset paljon harvemmin. Riippuu tatuoijastakin, sekä väreistä.
Minulla on nyt ensimmäinen tatuointi otettu 10v sitten. En ole käynyt laittamassa lisää väriä, vähän sinertäväksi on mennyt. Tatuointi ei siis (ainakaan musta) mene sellaiseksi haaleaksi ainakaan ihan heti.
Sitä väriä voi laittaa päälle kyllä, mutta ei sitä tarve ole laittaa ehkä kuin pari kertaa elämässä tai jos on tarkka, niin enemmän. Joillakin tatuoijilla värin lisääminen /tatuoinnin korjaaminen onnistuu ilmaiseksi jos on siis ko. paikassa otettu tatska. - mene nopeasti
-Traa- kirjoitti:
Ei väreillä ja mustalla hirveästi eroja ole. Olen kyllä kuullut värillisten tatuoijien ottajilta, että niihin joutuu käydä kerran muutamassa vuodessa ottamassa lisäväriä, toiset paljon harvemmin. Riippuu tatuoijastakin, sekä väreistä.
Minulla on nyt ensimmäinen tatuointi otettu 10v sitten. En ole käynyt laittamassa lisää väriä, vähän sinertäväksi on mennyt. Tatuointi ei siis (ainakaan musta) mene sellaiseksi haaleaksi ainakaan ihan heti.
Sitä väriä voi laittaa päälle kyllä, mutta ei sitä tarve ole laittaa ehkä kuin pari kertaa elämässä tai jos on tarkka, niin enemmän. Joillakin tatuoijilla värin lisääminen /tatuoinnin korjaaminen onnistuu ilmaiseksi jos on siis ko. paikassa otettu tatska.haaleeksi,itsellä kesti kuutisen vuotta ennenkuin alkoi menemään tummanvihreäksi,aurinko haalistaa kaikista eniten kuvia!
- nora:::
mene nopeasti kirjoitti:
haaleeksi,itsellä kesti kuutisen vuotta ennenkuin alkoi menemään tummanvihreäksi,aurinko haalistaa kaikista eniten kuvia!
Joo kiitos vastauksista:)
- HalleHei
Itsellä on ollut täysin mustat isot tatskat neljä vuotta, ja haalistumista on tapahtunut hieman.
Kuva EI SAA levitä, se on tekijän virhe, jos niin tapahtuu, ellei nyt leviämisellä tarkoiteta tatuoidun lihomista, silloin koko kuva leviää! HEH-HEH...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475305Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "531857Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1361707Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141385
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41250No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol26124981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877