Eli kun näkee kadulla paljon onneliisia pareja, missä he ovat kohdanneet toisensa. Ja vaikka suurin osa eroaakin, niin silti he saavat edes sen hetken kokea läheisyyttä ja rakkautta. Tuntuu että en ikinä löydä ketään joka voisi rakastaa mua edes hetken. Sydän tuntuu olevan ihan palasina. Tiedän olevani nuori, vasta yli kakskymmentä. Mutta kukaan ei voi käsittää kuinka paljon kaipaisin sitä, että joku ottaisi syliin. En ymmärrä miksi mut on luotu tähän yksinäisyyteen. En ole ruma tiedän sen, mutta en mä omasta mielestäni mikään mallikaan ole. Monet miehet ovat sanoneet kauniiksi. Tuntuu vain että ei jaksa enää, baareissa olen muutamiin tutustunut ja ei ne ole mitään vakavaa musta halunnut. Eli en vain tutustu miehiin missään muuaalla, kuin baareissa, joten kai mut on sitten noiduttu tai jotakin. Mä vaan tiedän, että mä en jaksa tätä yksinäisyyttä enää.
miten?????????
4
981
Vastaukset
- bullshit
Stop the bullshit.
- onnettomalle
"Eli kun näkee kadulla paljon onneliisia pareja"
Mistä tiedät heidän onnellisuutensa? Ihminen voi hymyillä ja olla onneton siitä huolimatta.
"missä he ovat kohdanneet toisensa"
Harrastusten parissa tai työelämässä.
"Tuntuu että en ikinä löydä ketään"
Siltähän se TUNTUU, kun on sinkku.
"baareissa olen muutamiin tutustunut ja ei ne ole mitään vakavaa musta halunnut"
Et sinä baareista tule todennäköisesti mitään vakavasti otettavaa löytämään. Eikä kukaan muukaan.
--------------------------------------------
Pari sedän neuvoa näin lopuksi:
1. Hanki koira. Se lievittää yksinäisyyttä, etkä
sorru ensimmäisen spurgun peiton alle vain
siksi että kaipasit halausta.
Toinen syy on että koirapuistoissa tapaa
ihmisiä (joista 50% on miehiä) ja ihmiset
tulevat helpommin jututtamaan kun liikut
koirasi kanssa.
Olettaen tietysti että valitset sellaisen
koirarodun, jota ihmiset eivät pelkää tai
se ei herätä ennakkoluuloja (esim. dobermanneja
ja saksanpaimenkoiria yleensä pelätään)
2. Hanki useampi harrastus. Mene karateen,
öljyvärimaalaukseen tai vaikka kansalaisopiston
soitinrakennuskurssille.
Vinkki: Miehet viihtyvät usein liikunnallisten
harrastusten parissa (ei kuitenkaan
spinningissä tai aerobicissa). Sieltä pyydät
elämäsi uroon kahville ja siitä se lähtee.- kiribati
kannattaa kuunnella - tosin en suosittele koiran ottamista kenellekään, joka ei ole aidosti koiraihminen. Kyseessä on yli 10 vuoden sitoutuminen elävään olentoon, jota ei jätetä yksin muutamaa tuntia pitemmäksi aikaa, ja joka vaatii huomiota, huolenpitoa ja koulutusta.
Mutta harrasta! Ei miehen löytämisen takia vaan itsesi takia. Innostu uusista asioista, mieti minkä tekemisestä voisit nauttia ja tartu siihen! Eniten ihmisiä tapaat järjestötoiminnassa, SPR ja vastaavat ovat erinomaisia paikkoja tavata sellaisia ihmisiä, jotka välittävät muistakin ihmisistä eikä vain omasta navastaan (tai omasta ulkonäöstään).
Mutta yhtä hyvin voit harrastaa kirjallisuutta tai maalaamista tai elokuvia. Mitä sitten, vaikka niitä tehdäänkin usein yksin kotona (tai käydään elokuvissa juttelematta siellä kenellekään). Niistä saa sisältöä elämään ja hyvää mieltä. Ja sitä paitsi niistä voi keskustella muiden harrastajien kanssa nettipalstoilla... ;-)
- neuvo
unohda koko asia! Elä vain itsellesi, tutustu itseesi kunnolla. Kun viihdyt omassa seurassasi hyvin, se näkyy ulospäinkin. Älä IKINÄ tyydy siihen, että kunhan sinulla on joku. Se oikea tulee taatusti eteesi, mutta vasta kun olet siihen valmis ja vähiten sitä odotat.
Elä nuoruuttasi päivä kerrallaan ja nauti siitä, et saa sitä aikaa takaisin. Hanki harrastuksia, siellä tapaa paljon ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2845860Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki383422Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432647"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol841656- 641057
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni130872Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11814