Kestääkö väliaikainen paikka neljä kuukautta ilman että se lähtee irti tai siihen tulee reikä?
Monta kuukautta ylipäätänsä tuollainen väliaikainen paikka hampaassa kestää ennen kuin se irtoaa?
Väliaikainen paikka
4
979
Vastaukset
- kaikki on vain
Periaatteessa väliaikainen paikka kestää SEURAAVAAN hoitokäyntiin saakka, jolloin se PURETAAN, ja juuri sen vuoksi sitä sanotaan väliaikaiseksi.
Lasipalatsi Helsingissä on väliaikainen rakennus vuodelta 1936 ja hyvin sekin on kestänyt.- kauanko kestää
Olen käynnyt jo vaikka kuinka monta kertaa hammalääkärillä ja hän ei ole vieläkään aloittanut tuota juurihoitoa missä on siis tällä hetkellä tuo väliaikainen paikka.
Pelkään että tuo väliaikainen paikka lähtee pois ja tuo juurihoitohammas menee pilalle koska minulla on seuraava aika vasta ensi vuoden puolella eli aikaa siihen on puolitoista kuukautta.
Yhteensä tämä väliaikainen paikka on ollut sitten ennen ensi kertaa suussani jo melkein neljä kuukautta.
Muuten tuo Lasipalatsi juttu oli hyvä vertaus :)
Kiitos vain vastauksesta. - pallosta
kauanko kestää kirjoitti:
Olen käynnyt jo vaikka kuinka monta kertaa hammalääkärillä ja hän ei ole vieläkään aloittanut tuota juurihoitoa missä on siis tällä hetkellä tuo väliaikainen paikka.
Pelkään että tuo väliaikainen paikka lähtee pois ja tuo juurihoitohammas menee pilalle koska minulla on seuraava aika vasta ensi vuoden puolella eli aikaa siihen on puolitoista kuukautta.
Yhteensä tämä väliaikainen paikka on ollut sitten ennen ensi kertaa suussani jo melkein neljä kuukautta.
Muuten tuo Lasipalatsi juttu oli hyvä vertaus :)
Kiitos vain vastauksesta.Tänne saakka ei nyt näy eikä näe niin hyvin, mutta uskoisin tuon väliaikaisen kestävän ainakin tammikuun 26. päivän iltaan saakka.
- kauanko kestää
pallosta kirjoitti:
Tänne saakka ei nyt näy eikä näe niin hyvin, mutta uskoisin tuon väliaikaisen kestävän ainakin tammikuun 26. päivän iltaan saakka.
Hammaslääkäri on muutamaa päivää ennen että hyvin katsottu siitä kristallipallosta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691