Eiku, just kävin juttelemassa tos meidän lähikaupan kassan kaa ja se kerto mulle vähän tarkemmin sen työstä ja minkälaisiin ongelmaratkaisutilanteisiin se siinä joutuu.
Siis tää meiän lähikaupan kassahan tekee työnsä ihan törkeen hyvin. Niin ku mä olen kertonut, se antaa vaihtorahat ihan sika nopee takas. Sit se pystyy kattoo asiakasta silmiin samalla ku se pistää tuotteita siit viivakoodijutskasta läpi. WOU, aika rouheeta eikö? Mullakin loksahti leuka alas silkasta kunnioituksesta alas ku mäin tän kassan ekan kerran tositoimissa. Kylmät väreet vaan meni pitkin selkäpiitä.
Kelatkaa et se tunnistaa tuotteen MUODOSTA, mis kohtii se viivakoodi on siin tuotteessa, et millä kyljellä se on. Tätähän ei kaikki kassat osaa! Mut tää käykin öisin harjoittelemassa tuotteen tunnistusta siel pimees kaupas, tai no, ei se ihan pimee ole, ku siin on se katuvalo, joka kyl vähän antaa valoo sinne kauppaan, mut sit kaupan valosimmissa kohdissa se pistää silmät kiinni. Siel se näpelöi niit tuotteita yön pikkutunneille saakka, kunnes se on varma et se tunnistaa tuotteen ku tuotteen.
Ajatelkaa näin omistautunut duunari, ja sit mitä skeidaa se saa kuulla joiltain asiakkailta. Yleisin valitushan on se et joidenkin mielestä olis pakko saada viiden ja kymmenen sentin vaihtorahat takaisin. Hei haloo! Jengi ei tajuu sitä, että useinhan tuote maksaa vaik 10.32, ni ei me makseta sitä kahta senttistä kaupalle! Et, miks tää juttu ei toimis myös sit toisinpäin? Toisin sanoen, kauppa tekee koko ajan valtavaa tappiota, sit kuitenkin jengi on kinumas jotain pikkurahoja takaisin, ja usein viel ihan sika vihasena. On tää uskomatonta, jengin pitäis kyl ziigaa peiliin.
Ootteks te minkälaisii tällasissa asiakaspalvontatilanteissa? Vaaditteks tekin aina kaikkee tollast turhaa, ihan vaan sen takii, et te voisitte pompottaa esim. työlleen omistautunutta kassaa?
Miten käyttäydyt asiakaspalvontatilanteissa?
30
1319
Vastaukset
hei, kaikki meistä on asiakspalvelussa(paitsi eläkeläiset ja työttömät
Lopeta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)Duunari=koodari jne..- Einsten#1
muka töissä asiakaspalvelussa. Hyvä vitsi.
- pompottaa...
kotioloissa...
- Einsten#1
Zamio, päätti sitten dellata tässä olleen keskusteluketjun.
- - - - - - - -
adrian otti ja lähti ja vei mukanaan kaikki keskustelunsakin ja niiden mukana kaikki hänelle annetut vastauksetkin.
- Einsten#1
- - - - - - - kirjoitti:
adrian otti ja lähti ja vei mukanaan kaikki keskustelunsakin ja niiden mukana kaikki hänelle annetut vastauksetkin.
Mut mä syytän silti zamiota! Mut miks se adrian mole tekis niin, et lähtee ja otttaa keskustelun mukaan?
- - - - - - - -
Einsten#1 kirjoitti:
Mut mä syytän silti zamiota! Mut miks se adrian mole tekis niin, et lähtee ja otttaa keskustelun mukaan?
rekattuna nimimerkkinä omia juttujaan saa poistaa. Oletkohan jo onnistunut zamionkin tyystin karkoittamaan seriffin tehtävistään, kun ei sitä ainakaan enää tuossa palstan esittelyssä mainita....
Teillä tais olla adrianin kans niin korkeatasoista turinaa, että a pisti ne kassakaappiinsa turvaan ja julkaisee ne sitten suurromaanina ja saa finlandia-palkinnon... ehkä. - Einsten#1
- - - - - - - kirjoitti:
rekattuna nimimerkkinä omia juttujaan saa poistaa. Oletkohan jo onnistunut zamionkin tyystin karkoittamaan seriffin tehtävistään, kun ei sitä ainakaan enää tuossa palstan esittelyssä mainita....
Teillä tais olla adrianin kans niin korkeatasoista turinaa, että a pisti ne kassakaappiinsa turvaan ja julkaisee ne sitten suurromaanina ja saa finlandia-palkinnon... ehkä.Kuka kirjottaa tänne ja sit poistaa omia juttujaan? Tsiisuus.
Zamio oli kyl pikkujouluissa oma hauska ja rento itsensä, et en tiiä sitten. - Wittgensten
Einsten#1 kirjoitti:
on lanttu. sä piet tällä palstalla jöötä. sua vois verrata vaikka zyckowitchin veljeen sipowitchiin mikä oli mukana siinä draamasarjassa kova laki mut sussa on enempi jytyä. sä pistit sen luomuteurastajankin ruotuun kun uhkaist sitä magnumilla ja hei se turpitsi hiljeni heti ja sitäpaitsi jädellä uhkailu on yk;n rauhanomaisen militäärihengen mukaistakin et pointsit siitäkin sulle.
mä just skrivasin valmiiksi osittain omaelämäkertaisen romanin Idiootti 2 ja nyt mä joudan meuhkaamaan täällä paremmin. - - - - -
Einsten#1 kirjoitti:
Kuka kirjottaa tänne ja sit poistaa omia juttujaan? Tsiisuus.
Zamio oli kyl pikkujouluissa oma hauska ja rento itsensä, et en tiiä sitten.voisithan kokeilla. Tekaise nimimerkki ja sitten poistelet viestejä. Ties kuinka kovat kiksit siitä saa. Minä en sitä tiedä, kun en tällaisia extream-lajeja harrasta.
- Einsten#1
Wittgensten kirjoitti:
on lanttu. sä piet tällä palstalla jöötä. sua vois verrata vaikka zyckowitchin veljeen sipowitchiin mikä oli mukana siinä draamasarjassa kova laki mut sussa on enempi jytyä. sä pistit sen luomuteurastajankin ruotuun kun uhkaist sitä magnumilla ja hei se turpitsi hiljeni heti ja sitäpaitsi jädellä uhkailu on yk;n rauhanomaisen militäärihengen mukaistakin et pointsit siitäkin sulle.
mä just skrivasin valmiiksi osittain omaelämäkertaisen romanin Idiootti 2 ja nyt mä joudan meuhkaamaan täällä paremmin.Mut niin ku mä aikaisemmin kerroin, ni mulhan on hartaana toiveena joskus päästä tän palstan sipovitsiksi. Siis isolla I:llä. Ja mulhan on siihen hyvät edellytykset: mä olen aikasemminkin taltuttanut kriminaaleja ja mun moraaniarvo on, noh, tavallista korkeampi.
Mikä sul on teemana tos idiootti kakkosessa? Onks se joku dumb and dumber -juttu vai? Tol logiikal mä ennustaisin myös kolmososaa the dumbest, mut hei, sehän on sun päätös... - Wittgensten
Einsten#1 kirjoitti:
Kuka kirjottaa tänne ja sit poistaa omia juttujaan? Tsiisuus.
Zamio oli kyl pikkujouluissa oma hauska ja rento itsensä, et en tiiä sitten.olitko sie pisteeseen saakka lostaris tähtilätkien pikkareis sillä loppuajastahan zamio vatkas paljasta pepanderiaan paaritiskillä ja uhkas et kohta kaikki saa märkää nahkaa.
- Einsten#1
Wittgensten kirjoitti:
olitko sie pisteeseen saakka lostaris tähtilätkien pikkareis sillä loppuajastahan zamio vatkas paljasta pepanderiaan paaritiskillä ja uhkas et kohta kaikki saa märkää nahkaa.
Mä häivyin vähän ennen pistettä. Mut eiks ollukki outoo et zamio oli niin erilainen kuin sen tää arkiminä: joustava, hauska ja ei niin vakava. Huomas heti ku se oli riisunut virkapukunsa ja laskenut magnum 4.4:n (sama kaliiperi ku scalella!)pöydälle, ni läppä rupes lentää. Mul ainkakin loksahti leuka alas silkasta kunnioituksesta meidän lainvalvojan suhteen. Siinä vasta veikkonen!
Mut toisaalta, noinhan sen pitää ollakin. Esim. se lähikaupan kassa viskoo sellasel vimmalla niit tuotteita sinne päätykaukaloon, et osaa lentää yli rännin lattialle ja sit jengi kerää niitsiel paniikissa. Mut ootas vaan kotona se on niin lempeä ja hyvä isä et mun leuka loksahtaa kyl alas silkasta kunnioituksesta joka kerta kun mä käyn siellä. Se on työmoraalia! - Wittgensten
Einsten#1 kirjoitti:
Mut niin ku mä aikaisemmin kerroin, ni mulhan on hartaana toiveena joskus päästä tän palstan sipovitsiksi. Siis isolla I:llä. Ja mulhan on siihen hyvät edellytykset: mä olen aikasemminkin taltuttanut kriminaaleja ja mun moraaniarvo on, noh, tavallista korkeampi.
Mikä sul on teemana tos idiootti kakkosessa? Onks se joku dumb and dumber -juttu vai? Tol logiikal mä ennustaisin myös kolmososaa the dumbest, mut hei, sehän on sun päätös...mä livinkin jostain en muista mist et olit pistäny halki, poikki ja puuliiteriin useitakin fennoskandian tunturivyöhykkeen kriminaaleja ja siitä respektii mult älytsisti.
Ton mun uusimamn teoksen pitäs olla joulun hittikamaa eli niin sanottu selleri ja se vetää ehkä jopa vertoja mun edelliselle maakunnissakin huomiota herättäneelle teokselle, "tiedän mitä tein viime kesänä" ja sen jatko-osalle "tiedänkö mitä tein toissakesänä" (tää jälikimmäinen oli täynnä sellasta filosofishtistista mietintää) - Wittgensten
Einsten#1 kirjoitti:
Mä häivyin vähän ennen pistettä. Mut eiks ollukki outoo et zamio oli niin erilainen kuin sen tää arkiminä: joustava, hauska ja ei niin vakava. Huomas heti ku se oli riisunut virkapukunsa ja laskenut magnum 4.4:n (sama kaliiperi ku scalella!)pöydälle, ni läppä rupes lentää. Mul ainkakin loksahti leuka alas silkasta kunnioituksesta meidän lainvalvojan suhteen. Siinä vasta veikkonen!
Mut toisaalta, noinhan sen pitää ollakin. Esim. se lähikaupan kassa viskoo sellasel vimmalla niit tuotteita sinne päätykaukaloon, et osaa lentää yli rännin lattialle ja sit jengi kerää niitsiel paniikissa. Mut ootas vaan kotona se on niin lempeä ja hyvä isä et mun leuka loksahtaa kyl alas silkasta kunnioituksesta joka kerta kun mä käyn siellä. Se on työmoraalia!kyl et zamio oli kloorattu ja tä ei ollu se real mcZamio ku eihän tällä ollu edes siinä mustassa viitassa sitä isoa neonväreillä loistavaa z:taa mikä kuitenkin loistaa hyvin usein öisellä taivaalla aina kun sitä tarvitaan jossain siviilipidätys keisseissä.
- Einsten#1
Wittgensten kirjoitti:
mä livinkin jostain en muista mist et olit pistäny halki, poikki ja puuliiteriin useitakin fennoskandian tunturivyöhykkeen kriminaaleja ja siitä respektii mult älytsisti.
Ton mun uusimamn teoksen pitäs olla joulun hittikamaa eli niin sanottu selleri ja se vetää ehkä jopa vertoja mun edelliselle maakunnissakin huomiota herättäneelle teokselle, "tiedän mitä tein viime kesänä" ja sen jatko-osalle "tiedänkö mitä tein toissakesänä" (tää jälikimmäinen oli täynnä sellasta filosofishtistista mietintää)klassikkoja. Etenkin toi tiedänkö mitä tein toissakesänä kuvas loistavasti postmodernia pirstaloitunutta minäkuvaa. Mähän ehdotin opetusministeri Matt I Vanhaselle, et viides- ja kuudesluokkalaisten olis pakko lukea noi, siis ihan yleissivistymättömyyden kannalta. Mä odotan edelleen kanslian vastausta.
- Wittgensten
Einsten#1 kirjoitti:
klassikkoja. Etenkin toi tiedänkö mitä tein toissakesänä kuvas loistavasti postmodernia pirstaloitunutta minäkuvaa. Mähän ehdotin opetusministeri Matt I Vanhaselle, et viides- ja kuudesluokkalaisten olis pakko lukea noi, siis ihan yleissivistymättömyyden kannalta. Mä odotan edelleen kanslian vastausta.
no et arvaa kuitenkaa
ei vaan just toi sosiaaliministeri Matt I Vanhanen on tosi karski ja suoraselkänen äijänkäppyrä et hitsi mä arvelin kulkee sen viitottamaa ja Maur I Pekkarisen silloittamaa tietä ehkä jyväskylään asti. Muutenkin hiffasin et jos tapaa jonku juhmeron eukon jota ei jaksa katella niin sanoo kaikille et tapasin sen filippiineillä seksilomalla tai ostin sen hobbyhallin luettolosta vaik oikeesti ois reffattu Ikeassa tai muussa suomikrääsä kaupassa niin ei hävetä sit niin paljoo kulkee sen kanssa.
- Wittgensten
miten zamppa ja käskeny mikrosoftan pomoa pay the billiä hidastaa netin vauhtia kun me kirjotetaan kun riivatut ja nää paikalliset sefut ei kerkee tavaamaan meidän tekstejä ja selvittää onks niihin piilotettu mitä maailmanvallotussuunnitelmia tai kannanottoja vapaan maailman todellisen johtajan fidel kastron puolesta. koko saitti tökkii vaan ja pelkästään meidän takia et hei me selkeesti omataan vaikutusvaltaa.
- äkäinen olen
Melkein pärskähti iltakaakaot näppikselle. Nyt jotain rajaa näihin juttujen tasoon!
- Einsten#1
et mul kyl loksahtaa leuka alas silkasta ihmetyksestä. Meil on myös se hyvä puoli et me puhutaan pelkkää asiaa, et nää meiä jutut ei jää vaan sellaseks inside-jörinäks niinku esim. timantin, lauran ja fnk:n jutut.
- Wittgensten
Einsten#1 kirjoitti:
et mul kyl loksahtaa leuka alas silkasta ihmetyksestä. Meil on myös se hyvä puoli et me puhutaan pelkkää asiaa, et nää meiä jutut ei jää vaan sellaseks inside-jörinäks niinku esim. timantin, lauran ja fnk:n jutut.
ja niiden muiden välillä onkin yks iso ja merkittävä ero sil ne käyttää t-paitoi ja lökäfarkkui
- Einsten#1
äkäinen olen kirjoitti:
Melkein pärskähti iltakaakaot näppikselle. Nyt jotain rajaa näihin juttujen tasoon!
minua kiinnosta ei.
- Wittgensten
äkäinen olen kirjoitti:
se viel sitä hyvää oboe -kaakaota?
- einsten#1
Wittgensten kirjoitti:
joka tekee sut tosi nopeeks.
- mitään
Wittgensten kirjoitti:
bulkkitavaraa, vaan aitoa ja oikeaa, joten olishan se harmittanut, kun tästä nauramisesta johtuen olisikin herkut olleet tuossa näppäimistöllä. Pahimmassa tapauksessa en olisi voinut Teille suoda enää tätä kirjallista ulosantiani, mikä ei, sen toki auliisti myönnän, olisi ollut kovinkaan suuri vahinko kummallekaan meistä.
- Wittgensten
einsten#1 kirjoitti:
joka tekee sut tosi nopeeks.
meil välkkyy eritavoin mitä muil.
onks toi jänöjuoma yhä keltasessa poksis niinku ennen vanhaan kun itekin vedin sitä vaarallisia määriä ja joskus otin jopa sen toisenkin mukillisen. - Wittgensten
mitään kirjoitti:
bulkkitavaraa, vaan aitoa ja oikeaa, joten olishan se harmittanut, kun tästä nauramisesta johtuen olisikin herkut olleet tuossa näppäimistöllä. Pahimmassa tapauksessa en olisi voinut Teille suoda enää tätä kirjallista ulosantiani, mikä ei, sen toki auliisti myönnän, olisi ollut kovinkaan suuri vahinko kummallekaan meistä.
teitä kaks siel vai mitä vihjailet. skitsoo touhuu. Einsten yritetään vältellä tota kun ei näistä aina tiiä et kuka on syöny kellogs fries frisbiit ja kuka ei
- olla
Wittgensten kirjoitti:
teitä kaks siel vai mitä vihjailet. skitsoo touhuu. Einsten yritetään vältellä tota kun ei näistä aina tiiä et kuka on syöny kellogs fries frisbiit ja kuka ei
sinä ja minä. Ja sitten tuo E, joka pikkuisen ilkeesti mulle sanoi, ettei seurani kiinnosta, joten en sille halunnut vastatakaan. Mutta olkaapa sitten keskenänne. Pitää mennäkin nukkumaan.
Pusuja molemmille!!!! - Wittgensten
olla kirjoitti:
sinä ja minä. Ja sitten tuo E, joka pikkuisen ilkeesti mulle sanoi, ettei seurani kiinnosta, joten en sille halunnut vastatakaan. Mutta olkaapa sitten keskenänne. Pitää mennäkin nukkumaan.
Pusuja molemmille!!!!musaa ja WHAM huomasin et niin tosiaan me ollaankin enää kahestaan ja kohta mie yksinään
pusipusihalihalinaminami
- Einsten#1
keskustelu on liekeissä. Nyt mul ei ollu mitään asiaa.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372001
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1291649Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11516Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881423- 321401
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321214Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet521121- 241099
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 51904