Kivaa.....

..............................

Todella mukavaa, kun sinnikäs kakkonen soittelee yöllä. Kannattaisi päätellä miehen olevan kotona, jos ei vastaa. Näistä soitteluista häiriintyy koko perheen yörauha. Siis jos ei vastata, niin älä soita vielä montaa sarjaa perään... ja laittele viestiä...
Kyllä se mies sulle soittaa varmaan kun voi.... tai voipi olla että alan itse vastaamaan öisiin puheluihin.

7

775

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ................

Aikas karsean äijän olet löytänyt :(

• Tiina...

mutta miksei puhelinta voi laittaa yöksi kiinni/äänettömälle?

• selkäsi

käännät. omapa on valintasi jos hyväksyt miehellesi kakkosen....silloin on turha valittaa...

• ..............

Siis oletan näin aluksi, että uskottomuus paljastunut aiemmin ja olette sopineet, ettei mies enää pettäisi. Joten miksi se mies ei ilmoita tarpeeksi jämäkästi toiselle, että juttu on ohi? En oikein jaksa uskoa, ettei aikuinen ihminen osaa tarpeeksi jämäkästi ilmaista, että se on loppu nyt eikä kiinnosta. Potki sitä miestäs persuuksille, että tekisi asian selväksi toiselle naiselle.

• Alkuperäinen..................

Kiitos kommenteista. Oikeassa olette kaikki asian suhteen. Mies laittoikin puhelimen äänettömälle, mutta unohti värinän päälle... Ja tiedän tästä suhteesta, mutta mies väittää muuta (en usko häntä).
        Olen ilmoittanut hänelle, että poistuu elämästäni, mutta ei näköjään lähde kulumallakaan. Joten minä odottelen ja katselen.... kerään kokemuksia ilmeisesti :)

• tiitii
        Alkuperäinen.................. kirjoitti:

Kiitos kommenteista. Oikeassa olette kaikki asian suhteen. Mies laittoikin puhelimen äänettömälle, mutta unohti värinän päälle... Ja tiedän tästä suhteesta, mutta mies väittää muuta (en usko häntä).
        Olen ilmoittanut hänelle, että poistuu elämästäni, mutta ei näköjään lähde kulumallakaan. Joten minä odottelen ja katselen.... kerään kokemuksia ilmeisesti :)

Mikset itse lähde? Odottelet äijän lähtöä? Mihin se
        siitä lähtee, kun sinä hyväksyt kaiken? Ei yhtään
        mihinkään, jos saa kaksi kärpästä yhtä aikaa!
        Siis sinut ja vielä toisenkin naisen siinä sivussa.

• Alkuperäinen....
        tiitii kirjoitti:

Mikset itse lähde? Odottelet äijän lähtöä? Mihin se
        siitä lähtee, kun sinä hyväksyt kaiken? Ei yhtään
        mihinkään, jos saa kaksi kärpästä yhtä aikaa!
        Siis sinut ja vielä toisenkin naisen siinä sivussa.

Oikeassa olet, että voisin itse lähteä. Mutta miksi näkisin vaivaa ja etsisin asunnon, järjestäisin takuuvuokrarahat ja pojalle koulunvaihdon, pakkaisin jne.... Se ei nyt vaan käytännön syistä onnistu, vaikka haluasinkin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      312
      6078
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3586
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      146
      2760
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      224
      2151
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      100
      1718
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      66
      1150
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1045
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      142
      942
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      918
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      874
    Aihe