Onko muut miehet huomannu saman, että naiset on todella passiivisia suutelemisessa? Ensinnäkin naiset odottaa, että mies tekee aloitteen siihen ja toiseksi miehen pitäis hoitaa suuteleminen ja nainen vain myötäilee. Ainakaan itseäni ei tuollaiset naiset sytytä yhtään, koska haluan tuntea itseni halutuksi ja seksikkääksi ja tolla tyylillä nainen onnistuu siinä surkeasti. Eipä siis ihme, etten ole vielä sitä oikeaa tavannut, jos useimmat naiset on samanlaisia.
Suutelemisesta
12
2058
Vastaukset
- ..........
Miehen logiikassa voitte keskustella miesten jutuista paremmin, että mistä tykkäätte ja mistä ette.
- sinkkiä
kuin erään ystäväni saksalainen miesystävä sanoi: nainen, joka on aktiivinen ja ottaa (!) lähemmässä kontaktissa on se nainen, jota mies pitää Naisena? Hänen mielestään tällainen nainen on jokamiehen unelma. No, toisaalta kai on miehiä, jotka haluavat naisensa olevan enemmän hento, söpö, myötäilevä enemmän kuin tahtova ja vietävissä? Miksi muuten niin moni nainen esimerkiksi valehtelee miehelleen seksikokemuksensa ym. historiansa? Joidenkin naisten mukaan miehet eivät kestä totuutta naisensa seksikumppaneiden määrästä tms., mene ja tiedä.
- -Lehto-
"No, toisaalta kai on miehiä, jotka haluavat naisensa olevan enemmän hento, söpö, myötäilevä enemmän kuin tahtova ja vietävissä? Miksi muuten niin moni nainen esimerkiksi valehtelee miehelleen seksikokemuksensa ym. historiansa? Joidenkin naisten mukaan miehet eivät kestä totuutta naisensa seksikumppaneiden määrästä tms., mene ja tiedä."
Seksikokemusten määrä ei kyllä liity mitenkään siihen, onko nainen aktiivinen vai ei. Sitä paitsi mulla on sellanen käsitys, että aktiiviset naiset on paljon valikoivampia, koska he osaavat ottaa miehen huomioon aivan eri tavalla, palvoa häntä ja keskittyä häneen täysin. Passiiviset naiset odottavat vain, että mies tekee, sanoo ja hoitaa. - -Lehto-
käytit huutomerkkiä sanan "ottaa" jälkeen?
"kuin erään ystäväni saksalainen miesystävä sanoi: nainen, joka on aktiivinen ja ottaa (!) lähemmässä kontaktissa on se nainen, jota mies pitää Naisena?"
Eikö nainen voi "ottaa" miestä? Jos ei, niin miksi mielestäsi on näin? - sinkkiä
-Lehto- kirjoitti:
käytit huutomerkkiä sanan "ottaa" jälkeen?
"kuin erään ystäväni saksalainen miesystävä sanoi: nainen, joka on aktiivinen ja ottaa (!) lähemmässä kontaktissa on se nainen, jota mies pitää Naisena?"
Eikö nainen voi "ottaa" miestä? Jos ei, niin miksi mielestäsi on näin?siinä missä antaakin. Käyttämistäni välimerkeistä ja sanavalinnoista voit halutessasi päätellä mitä haluat ;D
- sinkkiä
-Lehto- kirjoitti:
"No, toisaalta kai on miehiä, jotka haluavat naisensa olevan enemmän hento, söpö, myötäilevä enemmän kuin tahtova ja vietävissä? Miksi muuten niin moni nainen esimerkiksi valehtelee miehelleen seksikokemuksensa ym. historiansa? Joidenkin naisten mukaan miehet eivät kestä totuutta naisensa seksikumppaneiden määrästä tms., mene ja tiedä."
Seksikokemusten määrä ei kyllä liity mitenkään siihen, onko nainen aktiivinen vai ei. Sitä paitsi mulla on sellanen käsitys, että aktiiviset naiset on paljon valikoivampia, koska he osaavat ottaa miehen huomioon aivan eri tavalla, palvoa häntä ja keskittyä häneen täysin. Passiiviset naiset odottavat vain, että mies tekee, sanoo ja hoitaa.joko minun kirjoitustaidossani on jotain vialla, tai sinun sisälukutaidossasi - tietysti on otettava huomioon kolmaskin vaihtoehto: vika on molemmissa...
Missään kohtaa en kirjoittanut, että kokemukset ovat suoraan verrannollisia aktiivisuuteen. Passiivisuus ja aktiivisuus asiassa kuin asiassa lienee persoonakohtaista ja luonteen mukaista käytöstä? Aktiivisesta ja passiivisesta naisesta meillä lienee kuitenkin sama käsitys. Onpa noita passiivisia miehiäkin siinä missä naisia. Odotetaan valmista ja nainen tekee. Oli sitten kyse mistä vaan. Ei voi kuin toivoa, että aktiiviset löytävät toisensa jne. Paitsi jos tässä on tietysti se karmea mahdollisuus, että aktiivinen haluaa itselleen passiivisen ja passiivinen haluaa itselleen aktiivis-passiivisen vai öh, miten tää nyt menikään :D
- nainen.
Vaikutat neitimäiseltä mieheltä/neitispuoliselta homolta...
- hffk
Suoraan sanoen aika hölmö kommentti. Yhtä hölmöä olisi jos väittäisin sinun vaikuttavan teurastajalta joka harrastaa painonnostoa.
Keksi nyt sille ihan oikea ja asiaan liittyvä vastaus. - Alfa Uros
Käy kyllä minulle! Suoraan vaan toimintaan ilman alkulämmittelyjä, sitten käännetään kylkeä kun on itse saanut.
Sinä olet nainen minun makuuni. - Peter N.
Mistähän kohdasta aloittajan tekstissä sait tuollaisen käsityksen? :D Väitätkö, että normaali mies ei halua tuntea itseään "seksikkääksi ja halutuksi" kuten aloittaja kirjoitti? Onko se naisen yksinoikeus? Jos tosiaan ajattelet niin, olet aika lapsellinen ja varmasti melko nuori ja kokematon vielä.
- ladysteel
Mitenkä suuteleminen hoidetaan? Aloite voi olla eri asia, aloite hoidetaan.
Jos toinen käy päälle huulet valmiiksi auki, liian märällä suulla tai heti kielen kanssa, vastapuolen pitää yrittää rauhoittaa tilanne olemalla itse rauhallinen ja toivottavasti "hyökkääjä" ymmärtää vihjeen.
Ei tässä nyt varmaan tämmösestä ole kyse kuitenkaan.
Kyllä suutelemisessa pitää olla eloa, ja vastavuoroisuutta huulikontaktissa. En tiedä ketä passiivisuus oikein kiihottaa, paitsi synnynnäistä subia.
Suutelutyylistä voidaan vetää muitakin oraalisia johtopäätöksiä :)
VAI voiko olla että passiivinen nainen on varovainen ettei anna LIIAN rohkaisevia singnaaleja? Osalla miehistä suuteleminen on selvä merkki että peli on nyt käynnissä eikä lopu ennen kolmospesältä kotiutusta. - molemmin puolin
Olen ollut muutaman kuukauden suhteessa vähän vanhempaan mieheen ja tämä on todennut, että häntä ei varmaan ole koko ikänsä aikana yhtä paljoa suudeltu kuin nyt näinä kuukausina...
Itse pidän suutelemisesta, mutta mulle naisena sekin on tosi paljon tunnejuttu. Jos ei huvita, niin ei huvita.
Ja liian päällekäyvä suutelija on todella rasittava, siinä tulee todellakin itse passiiviseksi. Eräs miesystäväni taannoin oli kova suutelemaan ja aina aloitti samalla tyylillä eli kita ammollaan, suu ihan märkänä ja heti kieli kurkkuun. Se oli tosi KAMALAA! Ei paljon tehnyt mieli pussailla. Suuteleminen pitäisi satuttaa oikein tilanteeseen ja myötäillä toista; tätä ei kyllä entinen miesystäväni osannut. Jopa aamupusu oli tuollainen kielipusuhirviö!
Itse naisena tykkään suudella pitkään ja hartaasti, jos tilanne on sellainen, joskus rajummin ja joskus hellemmin. Ja tykkään TODELLA paljon ihan vain pususta, pienistä suukoista päivänmittaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16712501
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454680Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1453670Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392768Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1081671Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1031524Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461