1) jotkut naiset etsivät ennen kaikkea rahaa, miehen ollessa vain sen lähde. Ja monet näistä naisista onnistuvatkin. Suurin osa näistä onnistumisista johtaa lopulta eroon. Missä nainen siis onnistui?
2) joitakin miehiä viehättävät ”itsestään huolehtivat” elintasonmetsästäjät. Ja sitten miehet pettyvät, kun tuli ja intohimo ja todellinen läheisyys puuttuu, vaikka nainen on ”niin ihana ja kaunis ja kaveritkin kadehtii; Ja eikös sehän ihan selvästi rakastanut mua alussa”.
3) moni nainen etsii hoivattavaa ja löytääkin sen; löytää siis joko täysnysvän, josta ei ole iloa missään, mutta joka on ”niin lutunen, sellanen rauhallinen sohvanallekarhu, että kaikki siitä tykkää”, tai sitten suhteen, jossa toimii vain seksi. Ensin mainittuun päätyvän soisi harkitsevan täytettyä pehmonallea. Toisen järkytys on suuri, kun tajuaa antaneensa kaikkensa pelkän intohimon alttarille, olleensa siinä uskossa, että ”näin vahvan tunteen täytyy olla jotain elämää suurempaa”, ja että kyllä se muukin sieltä ajan kanssa esiin tulee.
4) sekä mies että nainen on kokonainen vasta luottamuksellisessa ja läheisessä, henkisesti ja seksuaalisesti toimivassa suhteessa toiseen ihmiseen.
5) 24-Treffit-sivuilta jo ilmoituksista näkee, mikä on kunkin ikävä toisen luo: se, jolle raha merkitsee, kirjaa sinne, jos ei omiaan, niin toisen toivotun tulotason.
6) minuakin on kosiskeltu lompakoilla ja veneillä, mutta minun sydämeni ei tahdistu tilien ja taseiden mukaan. Minä rakastun MUIHIN vääriin miehiin. Rakkauden tai siksi luulemani tunteen vallassa teen mukamas oikeita valintoja – kunnes joudun valitsemaan itseni irti.
7) näillä 24-sivuilla suurimpaan ääneen puhuu viha ja katkeruus. Minä en tahdo vääristä valinnoistani huolimatta kuulua elämänhalveksijoihin - minä odotan ja uskon turvaa ja hekumaa tarjoavaan parisuhteeseen. Kahden kauppaan, jossa rahalla ei ole mitään merkitystä. Fyysisen ja henkisen liittoon.
8) parisuhteessa minulle tärkeintä on, että on molemmilla yhtäläinen tarve ja rohkeus kohdata toinen kokonaisuutena, sama näkemys erotiikasta ja sen keskeisestä merkityksestä suhteelle sekä keskinäisestä kunnioittamisesta (joka sisältää kaikki luottamus-, turva- ja läheisyyskysymykset). Näissä puitteissa on ihan sama, onko toinen ateisti ja toinen julkikristitty, toinen siivooja ja toinen professori.
9) nämä ovat vain minun ajatuksiani. Kenties keskeneräisiä ituja, jotka saavat näillä 24-sivuilla suurimpaan ääneen puhuvat vihan ja katkeruuden hyökkäämään tekstiäni vastaan. Jos näin käy, olen pahoillani. Siis omasta puolestani.
On totta, että
6
593
Vastaukset
- Onnistuja_
Puhut rahasta, onko vauraus pahasta parisuhteen perustamisen yhteydessä.
- Haukotusten haukotus
Pari kohtaa jaksoi lukea, mutta siinä se sitten olikin. Kohta kahdessa vihjataan varmaan, että miesten pitäisi kiinnostua itsestään huolehtimattomista perunasäkki naisista? Valitettavasti ei kelpaa.
- .............
Olet loistava esimerkki itsenäisestä naisesta joka tietää mitä haluaa, eikä anna maallisten asioiden vaikuttaa päätöksiin...Sinut saava työmies, professori tai vaikka koti isä, saa olla onnellinen...Toivottavasti et kyynisty.
- <-->
Niin helposti ja tahallisestikin ihmiset ymmärtävät väärin. En tuominnut vaurautta, kuten joku tuossa vihjaisi. Ja tuo toinen, joka luki ennakkoasentein... muunsi tekstini, sen vähän mihin kiinnostus riitti, tukemaan omaa rumaa maailmaansa.
Kiitos sinulle, positiivinen kommentoija. Minustakaan maallinen ei saa vaikuttaa. Mutta muutoin minun on opittava tekemään parempia valintoja.
Ja kaksi asiaa, joista aina ja edelleen pisän kiinni: minusta ei koskaan tule kyynistä eikä katkeraa. Toivottavasti ei sinustakaan :) - <-->
<--> kirjoitti:
Niin helposti ja tahallisestikin ihmiset ymmärtävät väärin. En tuominnut vaurautta, kuten joku tuossa vihjaisi. Ja tuo toinen, joka luki ennakkoasentein... muunsi tekstini, sen vähän mihin kiinnostus riitti, tukemaan omaa rumaa maailmaansa.
Kiitos sinulle, positiivinen kommentoija. Minustakaan maallinen ei saa vaikuttaa. Mutta muutoin minun on opittava tekemään parempia valintoja.
Ja kaksi asiaa, joista aina ja edelleen pisän kiinni: minusta ei koskaan tule kyynistä eikä katkeraa. Toivottavasti ei sinustakaan :)ei saa kyynistymään :)
- ...........
<--> kirjoitti:
ei saa kyynistymään :)
Ihmiset etsivät toisistaan vikoja saadakseen itsensä näyttämään hyvältä, siksi puhutaan pahaa toisista, tuomitaan ja arvostellaan(tää oli kyynistä). Siksi jokainen joka pystyy nykymaailmassa ajattelemaan positiivisesti, on hatunnoston arvoinen...Itsekin toivoisin siihen pystyväni! Mutta välillä huomaan ajattelevani samoin kuin enemmistö, vaikka pääsääntöisesti positiivinen olenkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915906
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754