Löytyy myös

sarkynytsydän

Naisissa näitä pelinaisia, kirjotellaan ummet ja lammet mut sit ei kuiteskaan olla tosissaan ja olempa kuullut, että hakeutuvat oikeen noiden ukkomiesten seuraan. Mikä lie siinä pelkäävät jätetyksi tulemista, hetken huumaa, tarpeiden tyydytystä. No jokainen taklaa tyylillään sanotaan..

5

800

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (n)

Sydämeni särkyi juuri.... Tavattu ollaan ja keskusteltu kaikki illat kun vaan on ollut mahdollista... kuukausia... tekstiviestejä laiteltu päivittäin. Yhdestä useampaan...

Profiilit poistettu aikaa sitten ja maalailtu yhteisiä kuvia tulevaan ja ei mitään kiirettä pidetty.

Kaikki tuntui niin hyvältä ja uskomattomalta ollakseen totta....

Nyt puhelin pukkaa viestiä minkä kerkiää....

Lähdin tunteiden vietäväksi... suurin virheeni.

Kovetan sydämeni ja koitan elää päivän kerrallaan, en olisi kuunaan uskonut... en sitten millään!

• tipsu

haluavat jutella muutakin kuin seksistä, jos kaveri on pinnallinen ja ei kerro mitään itsestään niin sellainen saa mennäkkin. Oli ukkomies tai vapaa jos on kovin pinnallinen niin ketä se kiinnostaa.

• sarkynytsydän

Siis olen mies ja on meitäkin jotka vipuun menee naisten pyörityksissä...Mut en luovuta täällä olen ja sitä oikeaa edelleen etsin vaan pitää nyt miettiä uusiksi toi systeemi ettei tulis uudelleen huijatuksi..

• täp-tak
        sarkynytsydän kirjoitti:

Siis olen mies ja on meitäkin jotka vipuun menee naisten pyörityksissä...Mut en luovuta täällä olen ja sitä oikeaa edelleen etsin vaan pitää nyt miettiä uusiksi toi systeemi ettei tulis uudelleen huijatuksi..

Näiltä sivustoilta ei elämänkumppania löydy, on tosiaan pienellä hiekkalaatikolla pyörimistä ja sanoilla leikkimistä. Aidon kumppanuuden voi löytää saman harrastuksen piiristä. Mutta jos harrastuksesi on sättäily, Sinua voi onnistaa.

• periksi ei anneta!!!

Ellei mahtavaa
      et tommosia miehiä täällä oikeesti liikkeellä, no miehien vaikee myöntää tappionsa..

> Mut mä en valita on täällä hyviäkin tyyppejä jos niitä huonompiakin, mut mun kohdalla ne saa olla ei niistä kannata välittää siis noi seksin vonkaajat ym..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      30
      5187
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      135
      2417
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      138
      2092
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      53
      1925
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1770
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      57
      1317
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      166
      1097
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      941
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      312
      875
    10. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      170
      771
    Aihe