minä ja rakkauteni

usko, toivo, rakkaus <3

Kerrompas tarinaani tänne, olisi kiva saada muitten näkemyksiä asiasta..

Eli siis 9 vuotta sitten kaikki alkoi, olin tuolloin 14 ja mies ( tuolloin poika) 16. Seurusteltiin reilut kaks vuotta. kaikki päätyi minun tyhmyyteeni, virheeseen jota kadun vieläkin. kokemattomuuteen, halusin siis kokeilla toista. Petin kerran, ja omatunto kolkutti niin järisyttävästi, pakko oli kertoa, mies murtui. siihen loppui seurustelu. Kumminki kaveerattiin samassa porukassa ja oltiin kun pari. Kerran kokeiltiin vajaa puol vuotta yhessä oloa, mutta sekin päätty, vuorostaan miehen tahdosta, ei kestänyt ajatusta menneestä.
Oltiin siis kummatkin toisillemme ensimmäiset. :)
Tämän jälkeen loppu kaveeraus ja alkoi ns seksi suhde jota kesti reippaat kaksi vuotta. Elin toivossa että jonakin päivänä saamme toisemme kokonaan ja lopullisesti..
Rakastuin kumminkin toiseen mieheen 2003. Silloin loppui tää ns seksi suhde siihen mieheen. Ja pian exäkin löysi naikkosen itselleen.
Kumminkin tämän suhteen myötä kun oli paljon vaikeuksia (minulla ja sen hetkisellä ainakin)ajauduttiin ajoittain viettämään yhteisiä hellyyden hetkiä ja menneiden muistelemisia, osittain seksiäkin. Eli siis kumpikin petimme sen hetkisiä kumppaneita..
Kaikki loppui minun tahdosta kun kuulin että miehen nainen odottaa lasta hänelle. Silloin lopulta sisimmässä tajusin että peli on pelattu. tiedon sain keväällä 2004. Ja se oli isku päin kasvoja, en onnitellut, en voinut. Tuntu kun kaikki olisi menetetty.
mutta vieläkin, vieläkin kaipaan suunnattomasti häntä. Toissa päiväni pitkästä aikaan otin yhteyttä synttärionnittelu viestin laitoin. -tahdoin että hän tietää olevan ajatuksissani vieläkin.

Näämme harvakseltaan vieläkin yhteisten tuttujen johdosta. Ja aina viiltää niin syvältä nähdä hänet uuden naisensa kanssa. vaikka olen tietenkin onnellinen hänen puolestaan että hänellä menee hyvin. :)

Voimia kaikille tunteiden kanssa tappeleville. ja hauskaa Joulun odotusta

1

951

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eronnut

1,5 v sitten pitkästä liitosta (15 v naimisissa ja 18 v yhteensä hengailtiin). Parisuhdeterapiassakii käytiin, elämä tuonut eteen haasteita jos jonkinnäkösiä.

Pitkään olikin ihan mukavaa mutta viimeiset 2 v ennen eroa oli jotakin ihan järkyttävää. Olenkin nyt tässä pohtinut, miten kiltistä miehestä tuli susi... sattuu niin valtavasti, mutta kun ei ollut enään vaihtoehtoja. Pelkäsin että hän tekee minulle tai lapsille jotakin. Ja vielä se, että kun häntä kaikki on pitänyt kilttinä miehenä, niin monikaan ei usko sitä mitä hän on seinien sisällä ja vähän ulkopuolellakin touhunnut.

Jotenkin syyllistän tässä kohtaa itseäni, mutta järki sitten koputtaa ja sanoo, että halooo !!! pelkäsit omassa kodissa, ei se ole oikein.

Ensimmäinen joulu ilman lapsia .... huh ehkä sekin osaltaan tuo ajatuksia ja mietin niitä yhteisiä mukavia hetkiä...
      Tänään kävin lasten kanssa yhden lapsen kummisedällä -ja tädillä joiden kanssa vietettiin paljonkin yhteisiä hetkiä ... kyllä täytyy sanoo että riipasi ja kovaa...

mutta minkäs teet ... elämä on joskus ihmeellinen, en olis voinut uskoa todeksi jos minulle 5 v sitten olisi sanottu että eroan ja mitä sitä ennen on tapahtunut ....

tsemppiä kaikille jotka seikkailevat tunteiden myllertävässä viidakossa ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      170
      12945
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      154
      5458
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4810
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2798
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      121
      1969
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      112
      1715
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      366
      1638
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      108
      1538
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1481
    Aihe