Loukussa

Nainen 25v

Olen todella pulassa. Olen kahden ihmisen loukussa, en tiedä mitä tekisin. Elämässäni on kaksi ihmistä, joista
toinen on luotteava kuin muuri, varakas, menestyvä, "ihannevävy", varmasti hyvä isä jne. Mutta seksuaalinen puoli ei toimi.
toinen on herkkä, impulsiivinen, ei niin menestyvä jne. Mutta viehättää minua seksuaalisesti huomattavasti enemmän. Seksi toimii, hän haluaa minua ja minä häntä. Meillä on hellyyttä, romantiikkaa ja sellaista.
Rakastan näitä molempia. En osaa päättää kumman kanssa olisin. Olen koittanut kuunnella sydäntäni, mutta se sanoo toisinaan toista ja toisinaan toista. Onko jollain vastaavia kokemuksia? Mille tulisi antaa painoarvoa? Jatkuvuudelle, hyvälle elämänlaadulle, varmuudelle, luotettavuudelle vaiko intohimolle, ehkä jopa tulevaisuuden suhteen epävarmuudelle, ei niin tasapaksulle elämälle?
Vaikea asia.

13

1166

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -nainen-

Itse asiassa olen sinua puolta vanhempi ja sanoisin, että nuorena valitaan intohimoa ja "vanhana" valitaan laatua ja luotettavuutta.

Ja jos sinä, olet seksissä se kokeneempi, niin miksi et "kouluttaisi" itsellesi laatua, varmuutta ja hyvää seksiä?

• ja me osataan kanssa

eli otat sen varakkaan....käyt sitten panemassa sitä himottavaa....kaikki= naisen logiikkaa.

t:varakas aviomies joka käy aina huorissa.

• Nimetön

puolen minuutin panomies eihän se muuten saa sexiä kuin ostettuna...sekin nähty...

• nainen 31 v

ota se eka.
      mulla kohta jo myöhästä löytää tuollainen mies joka sulla oli.
      koko kakskymppisyys meni niiden seksikkäiden kanssa.
      jos teet samoin, huomaat eläväsi ja kuolevasi yksin ilman miestä ja lapsia.
      se seksikäs sitä paitsi on pelimies ja pettää ja jos se ei sua jätä niin jätät sitten itse.
      tämä on 100% totta. usko. voi että jos joku ois muakin neuvonut.

• nainen 25

Kiitos mielipiteistänne. Toki järki sanoo että ensimmäinen parempi mutta kun fyysinen veto on toista mieltä. Kuinka pystyn lopettamaan edes tuota toista suhdetta kun tuo fyysinen veto on todellakin kova.. Toisaalta niinkuin joku jo sanoikin, voi olla että ei menisi kauaa että hän tuntisi vetoa jotain muuta kohtaan tai joku muu häntä.
        Kyllä miesasiat on vaikeita.. Ja miksi Suomessa ei ole moniavioisuus sallittua? ;)

• vaikeita asioita

Mulla on melkein sama ongelma. En tosin ole edennyt ihan yhtä pitkälle kuin sinä, eikä kysymys siis ole seksin vertaamisesta, vaan kahdesta eri ihmistyypistä: luotettava, tasapaksu ja hivenen tylsä, vai viihdyttävämpi ja menevämpi mutta silti kunnon mies jonka kanssa keskustelut sujuvat paremmin? Varmaan järkevämpää on pysyä ensimmäisen kanssa ja näin loukata vähemmän, mutta entä jos kuitenkin kadun? En haluaisi enää vanhempana etsiskellä jännitystä muualta!

• .....

ehdottomasti, älä ota kumpaakaan!
      itse olin juuri vastaavassa tilanteessa kaksi vuotta sitten ja voin kokemuksesta sanoa, että jos pähkäilee kahden välillä kumpikaan ei ole "se oikea". ihme juttu, nykyään ei enää ole järjestettyjä avioliittoja mutta ihmiset tuppaa järjestämään niitä itse...

minä itse löysin sen oikean joka vain pisti sukat pyörimään eikä päähän jäänyt tilaa järkeilylle. jos joku ihminen todella kolahtaa ei pysty ajattelemaan muita.. harmi vain, että siinä vaiheessa olin jo muuttanut yhteen sen "ihannevävyn" kanssa. joten asiat olisi voinut mennä tyylikkäämminkin, mutta nyt onnellisesti kihloissa elämäni miehen kanssa..=)

• nainen25

Minulla oli parisuhde myös tämän ihannevävyn kanssa, mutta tämä toinen tuli ja sekoitti pääni.
        Sama tilanne myös, kuin jollakulla edellisellä; vanhan kumppanin kanssa ovat syvälliset keskustelut jääneet vähiksi ja niitä todella kaipaan. Uuden kanssa saan juuri näitä kaivattuja keskusteluja aikaiseksi. Hän myös osoittaa minulle huomiota huomattavasti enemmän, ja kukapa nainen ei haluaisi olla huomion kohteena?
        Ja hitto kun tuntuu että molemmat ovat kanssani vakavassa mielessä ellen sitten ole erittäin tyhmä. Mutta itserakas taidan olla, kun en osaa päättää vaan pidän varalla molempia. En tietoisesti tätä tee, mutta kuitenkin. Ei sitä vaan aina osaa toimia niin järkevästi.

• PIIAK
        nainen25 kirjoitti:

Minulla oli parisuhde myös tämän ihannevävyn kanssa, mutta tämä toinen tuli ja sekoitti pääni.
        Sama tilanne myös, kuin jollakulla edellisellä; vanhan kumppanin kanssa ovat syvälliset keskustelut jääneet vähiksi ja niitä todella kaipaan. Uuden kanssa saan juuri näitä kaivattuja keskusteluja aikaiseksi. Hän myös osoittaa minulle huomiota huomattavasti enemmän, ja kukapa nainen ei haluaisi olla huomion kohteena?
        Ja hitto kun tuntuu että molemmat ovat kanssani vakavassa mielessä ellen sitten ole erittäin tyhmä. Mutta itserakas taidan olla, kun en osaa päättää vaan pidän varalla molempia. En tietoisesti tätä tee, mutta kuitenkin. Ei sitä vaan aina osaa toimia niin järkevästi.

Olet todellakin tyhmä. Varmaan nautit kun petät toista kun olet löytänyty muka paremman. Lasten piirileikiltä kuulostaa. Et ole sinut edes itsesi kanssa.

• Kaisu kova
        nainen25 kirjoitti:

Kauankohan luulet tämän uuden jaksavan, varmaan tajuat suhde muuttuu! Löydät taas ja taas ja taas ja... uuden! Olet paitsi itserakas,myös tyhmä ja ajattelematon mukula. En todellakaan tajua naisia jotka toimivat näin ja myöhemmin sitten voivoi... maksaisim mitä tahansa ihannevävystä.

• Mansikkapirtelö
        Kaisu kova kirjoitti:

Kauankohan luulet tämän uuden jaksavan, varmaan tajuat suhde muuttuu! Löydät taas ja taas ja taas ja... uuden! Olet paitsi itserakas,myös tyhmä ja ajattelematon mukula. En todellakaan tajua naisia jotka toimivat näin ja myöhemmin sitten voivoi... maksaisim mitä tahansa ihannevävystä.

Kateellinen ja säälittävä olet sinä. Ei ihmekkään ettei ihannevävyjä sinulle löydy. Toisilla on mistä valita.

• 40+ Nainen

jos joudut miettimään sitä, "kumpi on parempi", niin voin antaa vinkiksi, että ei kumpikaan! kun sitten kohtaat sen "Elämäsi Miehen", niin ei sun tartte mitään kysyä!!!

• swanholm

Ehdottomasti näin on! Se oikea kun sattuu kohdalle, ei tarvitse miettiä onko/eikö!
        Kokemuksen syvällä rintaäänellä ja jälkeen neljännesvuosisadan muumioavioliiton sen ihannevävyn kanssa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      14
      2276
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      45
      1870
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe